سنت اندروز
امتیاز ما

رستوران‌های منطقه سنت اندروز همگی دارای فضایی زیبا به‌صورت ترکیبی از هنر معماری مدرن و کلاسیک شامل تنوعی از غذاهای مطبوع و رنگارنگ است که دارای محبوبیت زیادی برای مردم این شهر است. با سفر به این منطقه شما با تنوعی از رستوران‌های زیبا و غذاهای دریایی روبرو می‌شوید که ازنظر تنوع حرف اول را در جهان می‌زند. در ادامه مقاله قبلی به معرفی دیگر رستوران‌ها در این منطقه می‌پردازیم. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

میشا

رستوران میشا، به‌عنوان یکی از پنج رستوران برتر در سال ۲۰۱۱، توسط هیئت جوایز اسکاتلند برگزیده شد و تنها یک‌بار بازدید از این رستوران، دلیل محبوبیت آن را ثابت می‌کند. این رستوران، در طبخ غذاهای معروف هند و بنگالی با استفاده از تکنیک‌های سنتی، دارای تخصص بوده. نتیجه انواع غذاهای کلاسیک و تجربی، به‌صورت ماهی و غذاهای دریایی و همچنین غذاهای سنتی گوشتی و گیاهی است. فهرست غذایی نیز شامل، ماهی تنوری، ماهی قزل‌آلا تازه اسکاتلندی و ترشی در ادویه‌جات، ترشی جات، ماهی کبابی و مرغ سلطنتی پخته‌شده به همراه سیر تازه، زنجبیل و گشنیز و ادویه‌جات تازه، است.

کافه نقطه شمالی

کافه نقطه شمالی، به دلیل مکان موردعلاقه ملاقات پرنس ویلیام و کیت میدلتون در طول روزهای قدیم سنت اندروز نام‌گذاری شد، این کافه، از مدت‌ها قبل برای مردم این شهر بسیار جذاب بود. فقط با چند دقیقه پیاده‌روی از ساحل، به فضای شلوغ و دلپذیر آن می‌رسید، یعنی یک نقطه ایده‌آل برای یک جلسه مطالعه ریاضی یا صرف ناهار با دوستان. منوی صبحانه بسیار مطبوع بوده و متناسب با تمام سلیقه‌ها، از مواد غذایی پخته‌شده تازه و چای مخصوص سرآشپز، دارای تنوع است. درحالی‌که منوی ناهار شامل مجموعه‌ای از سوپ‌ها، پانینی و شیرینی‌های تند است. جاذبه های گردشگری نروژ

رستوران غذای دریایی

رستوران غذای دریایی، شاید جالب‌ترین و زیباترین مکان سنت اندروز برای صرف غذاهای دلپذیر باشد. این رستوران با پنجره‌های چیده شده از کف تا سقف که از چهار دیوار تشکیل‌شده است، در لبه‌ی یک بنای بزرگ تاریخی و با فویلی از یخ بناشده است. فضای داخلی تازه و مدرن، با سفره و مبلمان معاصر و نمایش نوعی تضاد زیبا و آرامش‌بخش نسبت به فضای هیجان‌انگیز خارجی، جلوه‌نمایی می‌کند. برای علاقه‌مندان به غذاهای دریایی، این رستوران همانند یک گنجینه محسوب می‌شود. لوبستر با کره، سیر کبابی با سیب‌زمینی سرخ‌شده و «سمفیر»، در این رستوران سرو می‌شود. گوشت گوسفند «شتلند» در آبجو سنت اندروز محلی قرار داده‌شده و بارنگ سرخ مایل به قرمز همراه با کلم بروکلی، عسل و خرده‌های پودینگ سرخ‌شده، روش تازه‌ای برای طبخ غذاهای دریایی در این رستوران است.

رستوران تایلندی و خوراک ماهی

این رستوران، مرز بین غذاهای سنتی بریتانیایی و غذای  معاصراست که همه نوع  مزه ماهی‌های کلاسیک را با طراوت و کیفیت یک رستوران ساحلی ارائه می‌دهد. در تمام  ظروف، خوراکی آغشته به  دارچین  و یا پاستای خوش‌خوراک و دل‌چسب خانگی، سرو می‌شود. سس چیلی همراه با کباب پیچ‌خورده به سفارش‌های این رستوران اضافه‌شده است و هیئت‌مدیره ویژه به‌طور منظم ماهی تازه فصلی از منبع محلی را بررسی و نظارت می‌کند.

غذاخوری ویک

این غذاخوری تقریباً به‌عنوان غذاخوری مخصوص دانش آموزان و  افراد ساکن در محله‌های قدیمی و بومی ، شناخته‌شده است. یک‌راه پله با نقش‌ها و خطوط راه‌راه ، شمارا به منطقه ناهارخوری منتقل می‌کند، جایی که نشانه‌ای از جاده‌ای صنعتی همراه با همبرگرهای لذیذ پیش روی ما قرار می‌گیرد.  دیوارهای آجری ، بسیار زیبا و قدیمی بوده و  یک نمایشگر نوار بالای سقف با بطری‌های غیرمعمول ، دکوراسیون عجیب و  قفسه‌های سرپوشیده مشاهده می‌شود. فهرست این غذاخوری ، شامل غذاهای مجلل و سرگرم‌کننده با انواع غذاهای خوشمزه میوه‌ای ازجمله پنیر ماکارونی، بال مرغ با پودر پنیر، می‌شود. همبرگر و کوکتل‌های خوش‌طعم نیز ازجمله غذاهای خوشمزه این غذاخوری است.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.