سنت اندروز
امتیاز ما

سنت اندروز واقع در ساحل اسکاتلند و دارای قدیمی‌ترین دانشگاه در اسکاتلند، شهری پر از تاریخ، زیبایی و فرهنگ‌های متنوع است. سنت اندروز، جایگاه میراث فرهنگی است. به‌ویژه شهرت آن به سبب وجود رستوران‌های زنجیره‌ای بزرگ و فست فودها و انواع مختلفی از کافه‌ها و رستوران‌های مستقل است. در اینجا ما ۱۰ مورد از بهترین رستوران‌های سنت اندروز را معرفی می‌کنیم. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

بلک هورن

یک منطقه کوچک و کم‌نظیر و مقصدی غیرقابل توقف برای همه علاقه‌مندان به خوراک همبرگر است. رستوران‌های این منطقه، دارای یک منو ساده و منحصربه‌فرد است که بالاتر از همه بر کیفیت غذا متمرکز است. تمام گوشت‌ها به‌صورت محلی تهیه‌شده و روزانه تحویل داده می‌شوند. این همبرگرها به‌قدری نرم و لطیف هستند که به‌راحتی در دهان آب می‌شوند و دارای ترکیباتی چون پنیر، سالاد و یا سس مخصوص است. آن‌ها همچنین طیف وسیعی از تکه‌های قابل تست از انواع مواد خوراکی را در اختیار افراد می‌گذارند که می‌توانند با مواد غذایی مانند میلان سالامی، هریسا، هومس، گوجه‌فرنگی خردشده و کوفته‌های خامه‌ای و کرمی ساخته‌شده و یا با بستنی تازه پر شوند. رستوران این شهر کوچک، دارای هنر و احساس آمریکایی است، با صندلی‌های راحت و زیبا، همبرگرهای پیچیده شده در کاغذ قرمز و سفید چینی و دکوراسیون بی‌نظیر که بسیار جالب‌توجه هستند. جاذبه های گردشگری نروژ

بالگوولاودر

در حومه سنت اندروز و در میان زمین‌های زیبا، یک قصابی، مغازه، کافه و رستوران‌های زیبا مشاهده می‌شود. یک انبار قدیمی نیز با جعبه‌های چوبی و تیرهای چوبی وجود دارد. این ساختمان، دارای جذابیتی روستایی است که محیط پیرامون قدیمی و روستایی خود را تکمیل می‌کند. در مزارع، تمام مواد غذایی و محصولات به‌صورت محلی عرضه می‌شود. کافه‌ها، در سراسر سال باز بوده و سرو غذاهای خوشمزه و طیف وسیعی از ناهارخوری مانند ساندویچ‌ها و سوپ‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد، درحالی‌که رستوران، برای سرو استیک، در فاصله ماه‌های آوریل تا اکتبر باز بوده و غذاهای دلپذیر را با گوشت از قصابی خود تهیه می‌کند.

فورگان

فورگان، یک منطقه قدیمی در سنت اندروز است و موردعلاقه مردم محلی، دانشجویان و گردشگران است. رستوران در یک کارخانه قدیمی گلف قرار دارد و ویژگی‌های جذاب آن نیز وجود چراغ‌های پری دریایی در ورودی اصلی آن است. از طریق درهای ورودی، بازدیدکنندگان از یک محیط خیره‌کننده وارد می‌شوند. فانوس‌های طلای زیبا از سقف آن آویزان بوده و خانه‌های مدرن با صندلی‌های معاصر همراه است. فضای کلاسیک آن نیز مملو از قفسه‌های کتاب‌فروشی بوده و هماهنگی کامل بین زیبایی‌های روستایی و صنعتی مشاهده می‌شود.

 

جی گرین

سنت اندروز به دلیل چشم‌اندازهای زیبا و دانشگاه تاریخی آن، مشهور است و یکی از مهم‌ترین مراکز گلف در جهان بوده و هزاران نفر برای لذت بردن از زمین‌های زیبا و گسترده گلف به این شهر می‌آیند. منطقه «جی گرین» ،کاملاً این جنبه از فرهنگ شهر را با ناهارخوری‌های لوکس ترکیب می‌کند. این رستوران، در یک نمایشگاه بزرگ قرارگرفته که به‌عنوان ایستگاه قرن نوزدهم، شناخته می‌شود. یک زمین گلف مشهور در امتداد خط ساحلی سنت اندروز قرار دارد. فهرست غذای آن نیز شامل طیف وسیعی از گزینه‌های غذای بین‌المللی، غذاهای پخته‌شده ،مانند استیک سرخ‌شده کبابی با طرحی از سبزی معطر تایلندی است

رستوران ایتالیایی کوچک

سنت اندروز دارای ویژگی و جذابیت یک رستوران ایتالیایی معتبر و کوچک است. در بخش داخلی این رستوران کوچک، فضایی صمیمی با دیوارهای قرمز، شمع‌های بلند و بطری‌های قدیمی نوشیدنی در هر میز قرارگرفته و فضایی گرم و دلپذیر را ایجاد می‌کنند. سفال‌های قرمز، پوسترهای رمانتیک، قاب عکس‌های سیاه‌وسفید و در قسمت بالایی، سقفی قرمزرنگ مشاهده می‌شود. این رستوران، روح و احساس واقعی ایتالیایی است. پیتزاهای خوشمزه، بی‌نظیر و کش‌دار، با طعم سس گوجه‌فرنگی سنتی، سس موزارلا و طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها سرو می‌شوند. درحالی‌که در برخی از غذاهای لذیذ این رستوران مانند ماکارونی شما شاهد انفجاری از سس‌های غنی، ادویه‌جات و گیاهان تازه هستید.

 

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.