بازار | والنسیا
امتیاز ما

والنسیا بهشت علاقه‌مندان خوراکی و غذا است که در آن تولیدات تازه، محلی و فصلی اهمیت زیادی دارد. مردم محلی سوپرمارکت‌ها را رها می‌کنند و میوه‌ها و سبزیجات خود را از بازارهای بزرگ و محبوب شهر، که کیفیت آن‌ها بسیار بالاتر است، تهیه می‌کنند.این بازارهای سنتی، محصولات خود را از باغ‌های والنسیا (Valencia’s huerta)، که با مساحت زیاد و سرسبزی زیبایی اطراف شهر را احاطه کرده‌اند، تهیه می‌کنند. برای یک بازدید‌کننده، بازارها یک فرصت عالی برای چشیدن طعم زندگیِ محلی و همچنین مرور زبان اسپانیایی می‌باشد. در اینجا گزینه‌های ما برای بهترین بازارهای والنسیا معرفی می‌گردد.  با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

بازار مرکزی (The Central Market)

بازار مرکزی | والنسیا

بازدید از این قصر باورنکردنی، یکی از تجربه‌های غذایی در والنسیا است. این ساختمان بزرگ «هنر نو» واقع در شهر قدیمی، جایگاه یکی از قدیمی‌ترین بازارهای اروپایی در اسپانیا است که در سال ۱۹۲۸ افتتاح گردید. سنت‌های بازار همچنان بسیار زنده می‌باشد. هر روز کاری هفته و شنبه (یکی از دو روز تعطیل)، بازار مملو از مردم محلی که برای خرید محصولات تازه می‌آیند، می‌شود و شما نمی‌توانید در جایی دیگر میوه و سبزیجات بهتری را پیدا کنید. کسبه‌ی محلی که خانواده‌هایشان برای نسل‌ها در اینجا دکان و مغازه داشته‌اند، نمایشگاه‌های شگفت‌انگیزی را به وجود آورده‌اند که بهترین محصولات فصل را به نمایش می‌گذارد. قیمت میوه و سبزی در اینجا می‌تواند کمی گرانتر از جاهای دیگر باشد، اما فروش خوبی در این‌جا انجام می‌شود و تجربه خرید در این بازار را در هیج کجای دیگر نخواهید داشت. این بازار حتی فقط به خاطر معماری آن ارزش دیدن را دارد. کاشی‌های سرامیکی خیره کننده بر روی دیوارها و سقف گنبدی‌شکل بزرگی که در مرکز بازار است، بسیار جلوه‌ی زیبایی دارد.  معروف ترین غذاهای اسپانیایی

بازار «روزافا» (Ruzafa Market)

بازار روزافا | والنسیا

این ساختمان رنگارنگ که به طور قابل توجهی کوچکتر از بازار مرکزی است، اما حس محلی بودن بیشتری به شما می‌دهد و در قلب منطقه مدرن ، «روزافا» قرار دارد. داخل آن طی چندین دهه تغییری نکرده است و صرفا یک مکان فوق‌العاده برای خرید محصولات با کیفیت و دیدن محیطی دوستانه است، گرچه بسیاری از مغازه‌داران به زبان انگلیسی صحبت نمی‌کنند. ناهار خود را در یکی از رستوران‌های نزدیک میل نمایید، که بیشتر آن‌ها مواد اولیه خود را از بازار تهیه می‌کنند.

بازار «روخاس کلمنته» (Rojas Clemente Market)

روخاس کلمنته | والنسیا

اگر می‌خواهید تجربه خرید در یک بازار کوچکتر شهری با حس محلی بیشتر را تجربه کنید، این‌جا یک محل مرکزی شگفت‌انگیز فروش میوه و سبزی است. انتظار نداشته باشید در این‌جا محصولات خیلی عالی و یا مطابق میل گردشگران را پیدا کنید و یا کسی که به زبان انگلیسی صحبت کند. اما انتظار محصولات با کیفیت عالی و مغازه‌‌داران دوست داشتنی را داشته باشید. آمدن به این محل فقط یک پیاده‌روی کوتاه از بازار مرکزی و سایر نقاط دیدنی شهر قدیمی است. در خیابان‌های کوچک و زیبا که از میدان بازار منشعب می‌شوند، تعداد زیادی کافه و رستوران خانوادگی را می‌بینید که غذاهایی با دست‌پخت والنسیایی سرو می‌کنند.

بازار «الخیروس» (Algiros Market)

بازار الخیروس | والنسیا

اگر در نزدیکی «آراگون» در بخش شرقی والنسیا قصد اقامت دارید، حتما که از بازار محلی که در این همسایگی قرار دارد، دیدن نمایید. این‌جا احتمالا دوستانه ترین بازارِ شهر است و بااین‌که بازار کوچک است، انتخاب خوبی برای خرید میوه و سبزیجات تازه و فراوان می‌باشد. هیچ کس در اینجا عجله‌ای ندارد، بنابراین مدتی در این‌جا بمانید و یک شیر‌قهوه با مردم محلی در یکی از کافه‌های بازار میل نمایید.

بازار «کابانیال» (El Cabanyal Market)

ال کابانیال | والنسیا

هیچ سفری به والنسیا بدون یک روز رفتن به ساحل و قدم زدن در محله قدیمی و شگفت‌انگیز ماهیگیران «کابانیول» کامل نمی‌گردد. مدتی که در آن‌جا هستید، بازار شلوغ و پرجوش و خروش محله را از دست ندهید. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید غذاهای دریایی گل سرسبد این بازار باشد، اما در هر بازار والنسیا میوه و سبزی عالی موجود است و استثنایی وجود ندارد.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.