بازار های جامایکا
امتیاز ما

در بخش قبل تعدادی از بازارهای جامایکا که می‌توانید محصولات مورد نیاز خود و سوغاتی‌های مختلفی را از آن‌ها تهیه نمایید، معرفی گردید. در این‌جا نیز معرفی بازارهای این کشور ادامه خواهد یافت. در ادامه با مجله اینترتی دور و نزدیک همراه باشید.

پارک صنایع دستی «اوچو ریوس» (Ocho Rios Craft Park)

اوچو ریوس | جامایکا

این محل، بزرگترین بازار در شهر «اوچو ریوس» است، با بیش از 100 فروشنده و هنرمند که طیف وسیعی از کالاها شامل صنایع دستی چوبی، غذا، قهوه «کوه‌های آبی»، کیف‌ و کلاه‌های حصیری و غیره در آن به فروش می‌رسد. اوچو ریوس یکی از محبوبترین شهرهای توریستی در جامایکا می‌باشد. بنابراین در نظر داشته باشید که پارک می تواند هنگام پهلو گرفتن کشتی‌های مسافری در نزدیگی بندر شلوغ شود.

«بازار صنایع دستی آناناس» (Pineapple Craft Market)

آناناس | جامایکا

این بازار که در پارک صنایع دستی اوچو ریوس واقع شده، ممکن است از آن کوچکتر باشد اما به همان اندازه محبوب می‌باشد. نه، در این بازار آناناس فروخته نمی‌شود. بلکه طیف وسیعی از صنایع دستی ساخته شده توسط فروشندگان محلی ارائه می‌گردد. محبوب‌ترین اقلام نزد مسافران عبارتند از مجسمه‌های چوبی حکاکی شده و گردنبندهای ساخته شده با دانه‌های قهوه.

بازار صنایع دستی بندر «آنتونیو» (Port Antonio Craft Market)

آنتونیو | جامایکا

بخش زیبای شرقی پورتلند، بازار صنایع دستی بندر «آنتونیو» را در مرکز آن به نمایش می‌گذارد. در این بازار صنایع دستی و آثار هنری فراوانی به چشم می‌خورد. سایر محصولات محلی عبارتند از مربای فلفل، مرباها و ادویه‌جات محلی.

بازار صنایع دستی «اولد فورت» (Old Fort Craft Market)

اولد فورت | جامایکا

بازار صنایع دستی «اولد فورت» یکی از بازارهای نسبتا جدیدتر از سایر بازارها در جامایکا می‌باشد که چند سال پیش در سال 2009 افتتاح گردید. این بازار محیطی امن و آرام را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند و یک تجربه خرید هیجان‌انگیز را در خلیج «مونتگو» با انواع صنایع دستی و محصولات ساخت‌دست به ارمغان می‌آورد. در اینجا شما همچنین می‌توانید جواهرفروشانی را نظاره‌گر باشید که در همان جا جواهرات شما را تعمیر کرده و یا سفارش جدید دلخواهی را دریافت می‌کنند.

بازار «ماسگِریو» (Musgrave Market)

ماسگِریو | جامایکا

بازار «ماسگِریو» صرفا یک بازار است که هر بلدی در پورتلند شما را برای خرید محصولات کشاورزی یا لباس و جواهرات منحصر به فرد جامایکایی به رفتن و دیدن آن دعوت می‌کند. در این بازار، میوه ها و سبزیجات ارگانیک، گوشت و غذاهای دریایی، لباس و کفش و صنایع دستی و آثار هنری را می‌توانید پیدا کنید. شما لب تر کنید و بازار ماسگِریو ممکن است آن را داشته باشد. پورتلند به عنوان امن‌ترین بخش جامایکا در نظر گرفته می‌شود، بنابراین جرم و جیب‌قاپی به ندرت در این‌جا اتفاق می‌افتد.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.