سواحل دومینیکن
امتیاز ما

جمهوری دومینیکن به دلیل آب‌وهوای عالی، شرایط اقلیمی مناسب و موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فرد خود، دارای سواحل زیبایی است که همه‌ساله باعث جذب شمار زیادی از مسافران، در کنار این سواحل زیبا و رؤیایی می‌شود. مردم زیادی از سراسر دنیا به این سواحل آمده و از تعطیلات خود لذت می‌برند. بهترین امکانات، خط ساحلی زیبا، دریاهای نیلگون، رستوران‌ها و هتل‌های لوکس و زیبا و امواج خروشان دریا با نسیمی فرح‌بخش، ازجمله خصوصیات سواحل دومینیکن است. در برخی از این سواحل و در مجاورت آن‌ها، روستاهای زیبایی وجود دارد که اکثر افراد می‌توانند علاوه بر لذت بردن از ساحل دریا، در این روستاها اقامت کرده و سفر خوبی داشته باشند. قدم زدن در کنار دریا، تماشای امواج و انعکاس رنگ زیبای آسمان بر آب‌های نیلگون، برای همه لذت‌بخش است. اگر تصمیم دارید سفری به سواحل زیبای شناخته‌شده و زیبا داشته باشید، ما سواحل دومینیکن را به شما توصیه می‌کنیم. در ادامه مقاله قبلی، به معرفی دیگر سواحل معروف این منطقه می‌پردازیم. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

 ساحل «باهیا د لاس آگولاس»

این ساحل دورافتاده و زیبا، به‌جرئت یکی از زیباترین سواحل جمهوری دومینیکن است. گویی این ساحل از اعماق تاریخ آمده و به‌تازگی کشف‌شده است. چشم‌انداز زیبا و طبیعت بکر آن واقعاً چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. این ساحل واقع در نزدیکی شهر «پدرنالس»، در سواحل کارائیب است. این ساحل باشکوه با گستردگی هشت کیلومتر، دارای شن و ماسه‌های روشن و شفاف و بخشی از پارک ملی یونسکو است که دارای آب‌های آرام بوده و یکی از جذاب‌ترین سواحل در دومینیکن است. اگرچه این ساحل به دلیل دورافتاده بودن، زیاد پر رفت‌وآمد نیست، اما این موضوع چیزی از جذابیت آن کم نمی‌کند. ساحل «باهیا د لاس»، به‌طور کامل توسعه‌نیافته و گویی ترکیبی از ساحل با مناطق اطراف است. اکثر بازدیدکنندگانی که به این ساحل می‌آیند، در «باراهونا»، اقامت کرده و از سفر خود لذت می‌برند.

ساحل «پلایا خوان»

ساحل «پلایا خوان»، یک ساحل زیبا و پر جنب‌وجوش است که بازدیدکننده زیادی دارد. ساحلی سرگرم‌کننده که اکثر خانواده‌ها، تعطیلات آخر هفته خود را آنجا می‌گذرانند. ساحلی زیبا با درختان نخل فراوان در کنار شهر کوچک و ساحلی «خوان دولیو» که منطقه ای تقریباً پر رفت و آمد است. شن و ماسه‌های طلایی، محل مناسبی برای بازی کودکان و غوطه‌ور شدن در آن، زیر نور خورشید است. این ساحل، واقع در دریای کارائیب و بین «سانتو دومینگو» و «پونتا کانا» است. اکثر گردشگران خارجی از این ساحل دیدن کرده و استراحتگاه های زیادی برای اقامت آن‌ها وجود دارد.

سواحل دومینیکن

ساحل «پلایا فرونتون»

این ساحل زیبا به‌طور کامل توسعه‌نیافته و می‌توان تنها از طریق قایق و یا یک پیاده‌روی چهارساعته از «پلایا فرونتون»، به‌طور مستقیم به این ساحل دسترسی پیدا کرد. آب‌های کریستالی و شفاف، ماسه‌های طلایی و روشن و طبیعت سحرانگیز این منطقه، تقریباً همه آن چیزی را که از یک طبیعت زیبا تصور دارید، به همراه دارد. این چشم‌انداز سورئال با صخره‌های زیبای کنار دریا، تمام شگفتی‌های طبیعت را در خود جای‌داده است. این ساحل نیز یکی از سواحل منحصربه‌فرد و طبیعی در جمهوری دومینیکن است.

شما می‌توانید از طریق شبه‌جزیره «سامانا» نیز به این ساحل دسترسی داشته باشید. زمانی که شما خود را به ساحل «پلایا فرونتون» می‌رسانید، تصور می‌کنید که به انتهای جهان رسیده‌اید و پس‌ازآن دیگر هیچ‌چیزی وجود ندارد. گویی هیچ اثری از زندگی متمدن وجود نداشته و همه‌چیز تاریخی و باستانی است. زمانی که شما با قایقی کوچک در آب‌های این ساحل به گردش می‌پردازید، تنها با ۴۰ دقیقه گردش، چشم‌اندازی از اقیانوس را دور از ساحل می‌بینید. این ساحل، در هنگام صبح بسیار روشن و زیبا بوده و در هنگام بعدازظهر، کمی سایه‌دار و رؤیایی می‌شود.

سواحل دومینیکن

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.