سفر به کره جنوبی - زمستان
امتیاز ما

زمستان‌های کره جنوبی ممکن است سخت باشند اما کارهای جالب زیادی می‌توان در سفر به کره جنوبی در فصل زمستان انجام داد؛ از اسکی و سونا گرفته تا فستیوال‌های ماهیگیری در یخ. امروز در مجله‌ی دور و نزدیک تجربه‌های جالبی که می‌توانید در سفر به کره‌ جنوبی در این فصل سرد به دست آورید را به شما معرفی خواهیم کرد.

اسکیت روی یخ

سفر به کره جنوبی - اسکیت روی یخ

کره‌ی جنوبی با داشتن «یونا کیم»، برنده‌ی مدال دو دوره‌ی المپیک در رشته‌ی اسکیت روی یخ، در این رشته‌ی ورزشی حرفی برای گفتن دارد و دارای پیست‌های سرباز و سرپوشیده‌ی زیادی است. این پیست‌ها در مکان‌هایی مانند پارک «یوئیدو» و «سئول پلازا» قرار دارند و در آنجا می‌توانید مهارت خود در اسکیت روی یخ را محک بزنید.

کنسرت های کریسمس

کنسرت‌هایی که در کریسمس برگزار می‌شوند بهترین زمان برای افرادی است که به موسیقی به ویژه موسیقی پاپ کره‌ای (کی پاپ) علاقه دارند یا با دوستانشان به سفر رفته‌اند و می‌خواهند تعطیلات را در کنار هم به خوشی بگذرانند.

خرید کردن

سفر به کره جنوبی - مرکز خرید

اگر قصد سفر به کره جنوبی در زمستان را دارید، یکی از راه‌های فرار از سرمای سخت زمستان کره‌ی جنوبی خرید کردن در مراکز خرید شیک و مد روز این کشور است. مرکز خرید لباس «دونگ دمون» ۲۴ ساعته باز است و همچنین می‌توانید از بوتیک‌های لوکس «چونگ دام دونگ» در سئول دیدن و خرید کنید و در رویدادهای حراجی‌های بزرگ کره شرکت کنید. کره‌ی جنوبی برای کسانی که عاشق خرید کردن هستند یک سرزمین رویایی تلقی می‌شود. در مراکز خرید کره از امکاناتی چون سرگرمی، غذاخوری و خرید استفاده می‌کنید بدون آنکه مجبور شوید به بیرون از مراکز خرید بروید. به علاوه همه‌ی این مراکز خرید به ایستگاه‌های مترو نزدیک هستند.

ماهیگیری در یخ

سفر به کره جنوبی - فستیوال

«هواچئون» به عنوان اولین منطقه‌ای که با شروع فصل زمستان یخ می‌زند شناخته می‌شود بنابراین تعجبی ندارد که میزبان بزرگترین فستیوال زمستانی این کشور یعنی ماهیگیری در یخ باشد. اگر قصد سفر به کره جنوبی در زمستان را دارید می‌توانید این مسابقه هیجان انگیز را تجربه کنید.

اسکی

در کشوری که ۷۰ درصد آن را کوه‌ها تشکیل می‌دهند ورزش اسکی یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از مناظر زیبای کره در فصل زمستان است. از اوایل ماه نوامبر پیست‌های اسکی زیادی فعالیت خود را شروع می‌کنند و هر کدام فعالیت جدیدی برای مشتاقان ورزش‌های زمستانی ارائه می‌کنند. هم افراد مبتدی و هم اسکی‌بازان ماهر می‌توانند از اوقات خود در این پیست‌ها لذت ببرند.

خوردن چای سنتی

سفر به کره جنوبی - چای خانه

با وجود اینکه کره‌ای‌ها این روزها بیشتر قهوه می‌نوشند، چای زمانی نوشیدنی برتر کشور بود. چایخانه‌های سنتی امروزه در مکان‌هایی مانند دهکده‌ی هانوک «جئونجو» و «سم چئونگ دونگ» در سئول و محله‌های «اینسادونگ» پیدا می‌شوند. در یکی از این چایخانه‌های سنتی بنشینید و یک فنجان «یوجاچا» که سرشار از ویتامین است سفارش دهید. این چای شما را گرم نگه داشته و در ماه‌های سرد سال بدن شما را سالم نگه می‌دارد.

غذاهای خیابانی

سفر به کره جنوبی - غذاهای خیابانی

غذاهای خیابانی کره‌ی جنوبی در همه‌ی فصول سال یافت می‌شود. اما تنها چند نوع غذا وجود دارد که در فصل زمستان به فروش می‌رسد. در حقیقت زمستان کره بدون بوی سیب زمینی شیرین که در خیابان‌ها احساس می‌شود معنا ندارد. این غذاها سالم و ارزان‌قیمت و مناسب یک روز سرد هستند.

اقامت در هانوک

شاید یکی از بهترین راه‌های گرم شدن در فصل زمستان در کره‌ی جنوبی اقامت در خانه‌های قدیمی کره یا «هانوک» باشد. این خانه‌ها به طور سنتی طراحی شده و دارای گرم‌کننده‌هایی در زیر کف پوش‌ها هستند. بسیاری از آپارتمان‌های مدرن نیز از همین تکنیک استفاده کرده‌اند. اگر قصد سفر به کره جنوبی را در این فصل سرد دارید حتما اقامت در هانوک را تجربه کنید و یک شب را در خانه‌های زیبا و سنتی کره بگذرانید.

 

برای خرید بلیت هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.