بهترین شهرهای کره جنوبی
امتیاز ما

سفر به کره جنوبی روز به روز محبوبیت بیشتری در میان مردم بدست می‌آورد. در ایران هم عده‌ی زیادی تمایل دارند به این کشور سفر کنند و از نزدیک با فرهنگ و رسم و رسومات کره آشنا شوند. در قسمت قبلی این مطلب در مجله‌ی دور و نزدیک چند نمونه از بهترین شهرهای کره جنوبی را به شما معرفی کردیم. امروز با دیگر شهرهای زیبای کره جنوبی آشنا خواهید شد.

بهترین شهرهای کره جنوبی ؛ گیونگ جو

بهترین شهرهای کره جنوبی - گیونگ جو

این شهر که در سواحل شرقی کره جنوبی واقع شده، یکی از بهترین شهرهای کره از لحاظ معماری سنتی و تاریخ است. این شهر به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شده و جاذبه‌های گردشگری آن از جمله معبد «بولگوکسا»، آرامگاه‌های سلطنتی و موزه‌ی ملی «گیونگ جو» که بیش از ۱۶۰۰۰ اثر تاریخی را در خود نگه می‌دارد هستند.

بوسئونگ

بهترین شهرهای کره جنوبی - بوسئونگ

«بوسئونگ» یکی از شهرهای کوچک اما زیبای کره‌ی جنوبی است که به عنوان پایتخت کشت چای شناخته می‌شود. گردشگران می‌توانند در این شهر شاهد مزارع زیبای چای و زنان محلی که برگ‌های چای را با دست می‌چینند باشند. چای سبزی که در بوسئونگ رشد می‌کند دارای کیفیت بالا و تاریخ ۱۶۰۰ ساله است. علاوه بر مزارع چای این منطقه با کوه‌های باشکوه و درختان سدری که به ارتفاع ۲۰ متر می‌رسند احاطه شده است.

دهکده هانوک بوکچون

بهترین شهرهای کره جنوبی - دهکده هانوک

کره جنوبی دارای خانه‌های تاریخی و قدیمی زیادی است که برای کسانی که به دنبال دیدن و تجربه کردن زندگی سنتی کره‌ای هستند بسیار جالب است. این خانه‌ها «هانوک» نام دارند. یکی از جاذبه‌های کره‌ی جنوبی «دهکده‌ی هانوک بوکچون» نام دارد. این دهکده در واقع در شهر سئول قرار دارد و به خوبی حفظ شده است. قدمت این دهکده به ۶۰۰ سال قبل باز می‌گردد. از ویژگی‌های دهکده هانوک می‌توان به خیابان‌های باریک و خانه‌های سنتی یک طبقه با شیروانی‌های کلاسیک اشاره کرد. امروزه افراد کمی در این منطقه زندگی می‌کنند اما ساختمان‌های آن به عنوان رستوران سنتی، مهمان‌خانه، چای‌خانه و مراکز فرهنگی تبدیل شده‌اند که مکان‌های ایده‌آلی برای نشان دادن تاریخ کره هستند.

ججو

بهترین شهرهای کره جنوبی - ججو

«ججو» جزیره‌ای نیمه گرمسیری در سواحل جنوبی کره جنوبی است که به عنوان بزرگ‌ترین جزیره و خانه‌ی مرتفع‌ترین کوه‌های این کشور شناخته می‌شود. کوه‌های این منطقه برای پیاده‌روی و کوه‌نوردی بسیار مناسب بوده و دارای مناظر بسیار زیبایی در اطراف خود هستند. در بالای این کوه دهانه‌ی یک آتش فشان غیرفعال قرار دارد که پر از سنگ‌هایی است که از فوران‌های گذشته به جا مانده‌اند. یکی دیگر از جاذبه‌های این جزیره آبشار «چئون جی اون» و همچنین سواحل آرام و زیبای این جزیره هستند.

دهکده یئون گام گوریم

بهترین شهرهای کره جنوبی - گوریم

دهکده‌ی «یئون گام گوریم» نه تنها یکی از دهکده‌های تاریخی کره جنوبی است بلکه به پارک ملی «وول چول سان» نیز نزدیک است. این پارک ملی یکی از کوچک‌ترین پارک‌های ملی در این کشور است که کمتر در بین مردم شناخته شده است. به همین دلیل این پارک ملی تقریبا همیشه آرام و خلوت است و کمتر می‌توان گروه‌های گردشگران را در آنجا دید. این پارک ۸۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد که همین باعث می‌شود منظره‌ی فوق العاده‌ای به نمایش بگذارد. دهکده‌ی «گوریم» در نزدیکی این پارک قرار گرفته و به دلیل بناهای تاریخی و سفالگری شهرت دارد.

برای خرید بلیت هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.