بوتیک هتل هامبورگ
امتیاز ما

سیاحت شهر منحصر به فرد و خیره کننده هامبورگ مستلزم یک اقامتگاه خوب است. با در نظر گرفتن این موضوع ما برخی از بهترین بوتیک هتل­ها را به شما در این شهر شلوغ بندری به شما معرفی می کنیم. در بخش دوم جذاب‌ترین بوتیک هتل‌ها با ما در مجله دور و نزدیک همراه باشید.

هتل جورج

هتل جورج هامبورگ

«هتل جورج» در ساحل «دریاچه آلستر» در ناحیه «سنت جرج» قرار دارد. هتل شیک که با نفوذ استعماری انگلستان به سبک انگلیسی طراحی اما با راحتی سبک مدرن ساخته شده است. 125 اتاق هتل با جذابیت‌های یک مدرسه قدیمی با رنگ­‌های گرم، کاغذ دیواری­‌های شرابی رنگ و مبلمان مجلل طراحی شده‌­اند و با لهجه­‌های منحصر به فرد در اینجا درخشان­‌تر به نظر می‌رسند. خصوصیت‌­های انگلیسی ظرافت و خلوت آرام در مکان­‌های عمومی مانند کلوپ غذاخوری و کتابخانه­‌ها به چشم می‌خورد. روی پشت بام مجلل، استخر آبگرم مهمانان را از هامبورگ به حمام­‌های آبگرم مراکش می‌برد.

هتل استرند بلنکنز

هتل استرند بلنکنز هامبورگ

در کنار رودخانه الب، پایین «منطقه زیبای پله­‌ها» خانه­‌های ویلایی چشم نوازی که با هنر مدرن بازسازی شده‌اند « هتل استرند بلنکنز» نام دارند. در میان ویلاها که خانه‌­های ناخداها و ماهیگیران «منطقه بلنکنز» هستند، «هتل استرند بلنکنز»، یک استراحتگاه ساحلی قرن نوزدهمی نمایان است. 15 اتاق که جداگانه طراحی شده­‌اند و در محیطی رمانتیک با تجهیزات مدرن ترکیب شده‌­اند. بودن در کافه­ دنج داخل سایت هتل، «گری روم» زیبا و شیک، و تراس دلپذیر با منظره رودخانه، مهمانان هرگز دوست ندارند اینجا را ترک کنند.

هتل هنری

هتل هنری هامبورگ

در قلب شهر هامبورگ، هتل هنری مهمانانی را که برای مهمان­‌نوازی، اعتبار و یک محیط جهانی ارزش قائل هستند را به خود جذب می‌­کند. استادیوها و سایت‌های وسیع این بوتیک هتل به سبک دهه 1950 مبله شده است. جزییات منحصر به فرد مانند طبقه­‌هایی با چوب تیره، مبلمان سفارشی و فرش­های دست­ بافت به هتل حس راحتی و آرامش داده است. مهمانان می‌توانند از خود با خوراکی­‌های یخچال­‌های بزرگی که در سالن قرار دارد پذیرایی کنند، یا از غذاهای «کونترکوچ» در طبقه بالایی لذت ببرند. یک سالن بدنسازی و یک استخر آبگرم محیط جذاب این هتل منحصر به فرد را کامل می‌­کنند.

 هتل ایلنو

هتل ایلنو هامبورگ

«هتل ایلنو» در شمال هامبورگ، دو ویلای هنر مدرن قرن نوزدهم را به خود اختصاص داده است. مجتمع مجلل این بوتیک هتل مهمانان را به لذت بردن از مهمان‌­نوازی «هانزی» در 17 اتاق و سوییتش دعوت می‌کند. ترکیب استادانه سبک‌های قدیمی و معاصر فضای هتل را رمانتیک و پرانرژی کرده است. محله زیبا و حمل و نقل عمومی فوق­‌العاده این هتل را به یک مکان عالی برای کاوش هامبورگ تبدیل کرده است.

برای رزرو هتل خارجی به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.