چند اقامتگاه لوکس در دنیا را بشناسید (قسمت دوم\ پایانی)
امتیاز ما

می‌خواهید در یک اقامتگاه لوکس باشید؟ در مقاله قبل به معرفی تعدادی از اقامتگاه‌های لوکس در دنیا پرداختیم. در این مقاله نیز به برخی دیگر از این مکان‌ها اشاره می‌کنیم تا اگر تمایل به سفر به این نقاط از دنیا را داشته باشید بتوانید تصمیمات بهتری بگیرید. برای شناخت چند اقامتگاه‌ لوکس در دنیا با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

اقامتگاه لوکس کمپ سافاری کوتار، کنیا

اقامتگاه لوکس کمپ سافاری کوتار| کنیا

در مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰۰ کیلومتر مربع و در نزدیکی مرز تانزانیا، «کمپ سافاری کوتار» همچون جواهری در صنعت گردشگری کنیا می‌درخشد. این اقامتگاه لوکس در نزدیکی «پارک ملی سِرِنگیتی» و «ذخیره حیات وحش ماسای» قرار گرفته است. این موقعیت قرارگیری به میهمانان اقامتگاه این امکان را می‌دهد که از حیات وحش غنی این منطقه نهایت استفاده را بکنند. این اقامتگاه یکی از لوکس ترین مکان‌های اقامتی طبیعی در آفریقا و دنیا است.

در این اقامتگاه چادرهای مسافرتی لوکس برای میهمانان ترتیب داده شده تا آن‌ها بتوانند زمانی را در مجاورت طبیعت و حیات وحش بگذرانند. بهترین زمان سال برای تماشای مهاجرت گله‌های گاو وحشی از جولای تا اواسط نوامبر است.

اقامتگاه لوکس اقیانوس جنوبی، استرالیا

اقامتگاه لوکس اقیانوس جنوبی| استرالیا

«اقامتگاه لوکس اقیانوس جنوبی» در جزیره «کانگورو» در مرزهای استرالیا تلفیقی از زیبایی‌های ساحل و صخره‌های مرجانی شیب دار است. در این اقامتگاه موج‌های آبی از طریق دیوارهای شیشه‌ای با میهمانان دست آشتی می‌دهند. اقامتگاه لوکس اقیانوس جنوبی ۲۱ اتاق دارد. این ۲۱ اتاق دکوراسیونی نزدیک به طبیعت دارند. پنجره‌های این اتاق‌ها قدی هستند و نوری بسیار عالی را به اتاق‌ها وارد می‌کنند.

در این اقامتگاه غذاهای طبیعی و محلی سرو می‌شود. یکی از ویژگی‌های این اقامتگاه برگزاری تورهای گردشی به صورت روزانه برای میهمانان است. این تورها باعث می‌شوند تا میهمانان بتوانند بهترین استفاده را از زمان خود در این اقامتگاه بکنند.

اقامتگاه لوکس لیکولیکو، فیجی

اقامتگاه لوکس لیکولیکو| فیجی

«لیکولیکو» تنها اقامتگاه لوکس در فیجی است که دارای ویلاهای روی آب است. این اقامتگاه در جزیره «مالولو» ساخته شده است. فضای گرم و دوستانه جزایر فیجی این اقامتگاه و جزیره را به نقطه‌ای مطلوب برای گردشگری تبدیل کرده است. این ویلاها از چوب و مواد موجود در طبیعت ساخته شده‌اند و احساسی از زندگی روستایی و طبیعی را به میهمانان می‌دهند. در این اقامتگاه باید تلفن و تلویزیون را فراموش کنید و تنها به استراحت و آفتاب گرفتن بپردازید. غواصی کنید و از غوطه‌ور شدن در آب‌ها شفاف و گرم اقیانوس لذت ببرید.

از تماشای اقیانوس از وان‌های اختصاصی حمام روی تراس لذت ببرید و مسافرتی خاطره‌انگیز در این اقامتگاه لوکس در فیجی را تجربه کنید.

اقامتگاه لوکس جزیره شمالی، سیشل

اقامتگاه لوکس جزیره شمالی| سیشل

اگر می‌خواهید مانند رابینسون کروزوئه مدتی را در اعماق طبیعت سپری کنید بهتر است به این اقامتگاه لوکس بیایید. در این مکان پرسنل دقیق و دلسوزی وجود دارند که هرگز اجازه نمی‌دهند دچار سردرگمی و ناراحتی شوید. شعار این اقامتگاه لوکس «پابرهنه لاکچری»‌است.

تمامی تلاش سازنده در این اقامتگاه این بوده که مکانی طبیعی و زیبا را برای میهمانان خود خلق کند. در این جزیره و اقامتگاه می‌توان لانه لاک‌ پشت‌های دریایی را از نزدیک دید و از زندگی آن‌ها چیزهای زیادی آموخت.

مصالح  لازم برای ساخت این اقامتگاه از موادی موجود در طبیعت فراهم شده است. وان‌های طبیعی حمام که بر روی تراس‌ها نصب شده‌اند و نمایی زیبا از اقیانوس و درختان نخل بلندقامت، اقامتی رویایی را برای میهمانان در این اقامتگاه می‌سازد.

برای رزرو هتل خارجی به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.