پیاده‌ روی
امتیاز ما

مردم زیادی از گوشه و کنار دنیا، مقاصد مختلفی را برای سفر و تفریح انتخاب می‌کنند. هدف اصلی برخی از افراد تنها سفرهای تفریحی و تفننی بوده و برخی دیگر نیز تقریباً به‌طور حرفه‌ای از سفرهای دور دنیا لذت برده و هدف مشخصی را دنبال می‌کنند. در سفرهای حرفه‌ای معمولاً برنامه‌ریزی‌های مشخصی وجود دارد و سعی بر این است تا بهترین گزینه‌ها با توجه به شرایط و اقلیم‌های آب و هوایی انتخاب شوند؛ اما با تمام این اوصاف شما خواه به‌صورت یک مسافر عادی و خواه فردی کارکشته و حرفه‌ای، به هرجایی از دنیا سفر کنید، به‌طور یقین هم بر تجارب خود افزوده‌اید و هم لذت فراوانی از سفر به نقاط جدید می‌برید. یکی از نقاط دیدنی که سفر کردن به آنجا خالی از لطف نیست، پنسیلوانیا است. این منطقه با در اختیار داشتن طبیعتی زیبا بو تنوعی از مسیرهای مختلف، به شما این امکان را می‌دهد که از سفر و گشت‌وگذار در آنجا لذت ببرید. در ادامه مقاله قبلی، به معرفی دیگر نقاط و مسیرهای مخصوص پیاده‌روی و سفر در پنسیلوانیا می‌پردازیم. در ادامه با معرفی ۱۲ مسیر پیاده‌ روی در پنسیلوانیا مجله دور و نزدیک همراه باشید.

سیستم پیاده‌روی تندر باتلاق

مسیر پیاده‌ روی

در هنگام پیاده‌روی در مسیرهای مختلف در منطقه پنسیلوانیا، شما به‌طورقطع شاهد شبکه‌ای از پیوند مسیرهای مختلف به یکدیگر خواهید بود. این مسیرهای پیوندی به‌گونه‌ای هستند که در طی راه، می‌توانید با استفاده از آن تغییر مسیر داده و به راه خود ادامه دهید. مسیر تندر باتلاق در جنگل‌های ایالتی «دلاوار»، یکی از آن‌ها است. این مسیر در حدود ۴۵ مایلی از مسیر پیاده‌روی اصلی و طبیعی بوده و پوشش دهی آن سرتاسر جنگلی است. مسیرهای پیاده‌روی در این منطقه نیاز به مهارت خاصی ندارند. شما درحالی‌که در امتداد خط کوه‌ها و جریان آب راه می‌روید، به‌راحتی می‌توانید طی مسیر کنید؛ اما توصیه می‌شود که پیش از پیمودن این مسیر و مخصوصاً در مکان‌هایی که راه متقاطع بوده و تشخیص آن دشوار است، کمی احتیاط کرده و راه منطقی را در پیش گیرید.

مسیر گذرگاه ترکیه

مسیر پیاده‌ روی

مسیر گذرگاهی ترکیه، واقع در پارک ایالتی لئونارد هریسون بوده و درواقع مسیری کوتاه و ناهموار است که نمایی چشمگیر را در این ناحیه از پنسیلوانیا به خود اختصاص داده است. این گذرگاه ۲ مایلی دارای دو بخش است به‌طوری‌که شما می‌توانید یک مایل را به‌طرف دره پایین «کریک» و یک مایل دیگر را به سمت راست حرکت کنید. در طول راه شما می‌توانید با مناظر زیبا، پلکان‌های چوبی، پل‌ها و آبشارهای خیره‌کننده روبرو شوید. پیاده‌روی در این گذرگاه به شما این امکان را می‌دهد که منطقه‌ای طبیعی از پارک‌های ملی را کشف کرده و از آن لذت ببرید. در امتداد این منطقه، مسیرهای بزرگی وجود دارد که انتخاب را برای افراد دشوار می‌سازد. بااین‌حال، این منطقه به‌اندازه‌ای فریبنده و طبیعی به نظر می‌رسد که دشواری مسیر را از یاد برده و محو طبیعت و گذرگاه‌های دیدنی آن خواهید شد؛ اما باید گفت که در برخی از نقاط آن نیز ممکن است کمی لغزندگی وجود داشته باشد به همین خاطر در برخی از ساعات شبانه‌روز، رفت‌وآمد در آن نقاط متوقف می‌شود. (خرید ارزان  بلیط تهران انکارا  و  بلیط انکارا تهران )

 

شبکه پیاده‌ روی پارک ایالتی کوک فارست

مسیر پیاده‌ روی

یک پیاده‌روی روزانه در پارک ایالتی کوک فارست شما را به چشمگیرترین و زیباترین حیات‌وحش و منظره زیبای درختان سرسبز در این ایالت دعوت می‌کند. این شبکه گسترده با پوشش دهی ۴۷ مایل، شامل بخش‌هایی از مسیرهای چندمنظوره است. برخی از این مسیرهای دیدنی درحالی‌که دارای چشم‌اندازی خیره‌کننده در دره کلاریون هستند، با رودخانه‌های خروشان کمی خطرناک بوده و به همین دلیل توصیه می‌شود که در هنگام استفاده از این مسیرها بسیار احتیاط شود. درحالی‌که تماشای حیات‌وحش و طبیعت بکر می‌تواند برای افراد بسیار جذاب و دیدنی باشد، اما باید به خاطر داشت که همیشه بهتر است شناخت نسبی از منطقه داشته و احتیاط لازم به عمل آید. در این مسیر زیبا اگر به دنبال هیجان و ماجراجویی بیشتری هستید، می‌توانید به سراغ برج آتش که دارای ۸۰ فوت است رفته و با رفتن به بالای این برج شما قادر خواهید بود تا حدوداً ۲۰ مایل را در هر جهت ببینید.

 

گذرگاه سنگی بالانس

مسیر پیاده‌ روی

پیاده‌روی در پارک ایالتی کریک به‌صورت یک پیاده‌روی سخت و تند است که مسافران باتجربه و مجهز معمولاً این مسیر را انتخاب می‌کنند. پیاده‌روی درگذر گاه سنگی با وسعت ۰٫۱۲ مایل، همراه با اشکال مختلف زمین‌شناسی و سنگی است که ممکن است پیاده‌روی را کمی مشکل کند. البته علاقه‌مندان به مسیرهای ناهموار از این مسیر بسیار لذت می‌برند. به‌جز این مسیر سنگی، شما می‌توانید مسیرهای دیگری را در این پارک دنبال کرده و به سمت آبشاری بروید که با خروش فراوان و در امتداد صخره‌های باریک در جریان است. سنگ‌های طبیعی و چشم‌انداز زیبای این مسیر بخشی از جاذبه‌های توریستی برای مسافران است.

 

سیستم گذرگاه ماریلا

مسیر پیاده‌ روی

این سیستم شامل گذرگاهی کوتاه است که گستردگی آن حدوداً ۸ مایل است. این منطقه بخشی از مناطق مناسب برای یک پیاده‌روی عالی است که بیشتر مخصوص عکاس‌ها و ماجراجویان حیات‌وحش است؛ زیرا در این منطقه انواع پرندگان کمیاب و گونه‌های نادری از حیوانات سکونت دارند که می‌تواند برای این افراد بسیار جذاب باشد. این مسیر از پیاده‌روی بر طبق مهارت هر فردی متفاوت است و بهتر است نقشه کاملی را به‌منظور تعیین مسیر مناسب به همراه داشته باشید. برخی از گذرگاه‌های محبوب در این منطقه شامل مسیر یک مایلی پیاده‌روی پل «ماریلا»، مسیر دو مایلی پل ماریلا و مسیر ارتباطی ۲٫۴ مایلی «کورنلیوس» است.

 

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.