پیاده‌ روی
امتیاز ما

اکثر افرادی که عاشق طبیعت و طبیعت‌گردی هستند، معمولاً به دنبال مناطقی می‌روند که بهترین فرصت را برای لذت بردن از این مناطق به دست آورده و به تجربیات خود اضافه کنند. چه افراد حرفه‌ای و چه افراد مبتدی می‌توانند بر طبق علاقه، سلیقه و نیز توانایی‌هایی که در خود سراغ دارند، مسیرهای مختلفی را انتخاب کرده و به کاوش و سفر بپردازند. پنسیلوانیا یکی از مناطقی است که با در اختیار داشتن تنوعی از مسیرهای جنگلی، ناهموار، ارتفاعات و دره‌های سرسبز می‌تواند باعث جذب افراد زیادی شود. طبیعتاً هراندازه که کشوری دارای مناطق طبیعی بیشتری باشد میل به گردشگری و جذب افراد در آن بیشتر می‌شود. پنسیلوانیا نیز در زمره نقاط خوش آب‌وهوا بوده و میزبان گردشگران زیادی است. در ادامه به بررسی دیگر مسیرهای شگفت‌انگیز در پنسیلوانیا می‌پردازیم. در ادامه با معرفی ۱۲ مسیر پیاده‌ روی در پنسیلوانیا مجله دور و نزدیک همراه باشید.

مسیر کوهانا

این مسیر در شمال مرکزی پنسیلوانیا و به شکل طبیعتی وحشی و بدوی است که کاملاً دست‌نخورده مانده و دارای جذابیت‌های فوق‌العاده‌ای است. بیشترین جذابیت این مسیر به دلیل این طبیعت بکر بوده و دارای چشم‌اندازی زیبا و خوش‌منظره است که هر چه در مسیر پیش می‌رویم به این جذابیت اضافه می‌شود. ۷۵ مایل از این منطقه به‌صورت طبیعت وحشی بوده و مسیر مناسبی برای گردش و پیاده‌روی است. در بخش‌های مرتفع‌تر و در طی روز، کوهنوردان می‌توانند از پارک ایالتی پارکر تا انتهای بخش غربی، یک مسیر جذاب را طی کنند. تمام‌مسیرهای پیاده‌روی نشانه‌گذاری شده و ادامه مسیر را آسان‌تر می‌کند. در این منطقه، می‌توان انواع فعالیت‌های ورزشی را انجام داد. درصورتی‌که بخواهید، می‌توانید با یک برنامه‌ریزی چندساعته یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای خود را رقم بزنید. این فضای باز در پنسیلوانیا، در ساده‌ترین و طبیعی‌ترین شکل خود مسیری خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مسیر پیاده‌ روی

مسیر بزرگ آلِگنسی

این منطقه دارای مسیرهایی تقریباً طولانی بوده و پیشنهاد می‌شود که اگر قصد عبور از این منطقه را دارید از یک برنامه منظم و زمان‌بندی‌شده استفاده کنید. مخصوصاً اگر شما فردی تازه‌کار هستید که به‌تازگی وارد پنسیلوانیا شده و آگاهی کاملی در مورد چگونگی سفر و مسیر ندارید، پس بهتر است از یک راهنما کمک گرفته و همه جوانب را در نظر بگیرید. این منطقه ازلحاظ گردشگری تقریباً کامل بوده و فضایی از فاصله ۱۵۶ مایلی «پیتسبورگ» تا کامبرلند و مریلند را دربرمی گیرد. شما در این مسیر با عبور از رودخانه‌ها، تونل‌ها، کانال‌های زیاد، خط آهن و پیوستن به کانال سی اند او سفر خورد را طی می‌کنید. بهتر است برنامه‌ریزی شما به‌گونه‌ای باشد بتوانید بر طبق توانایی‌های خود، مسیر مناسب را انتخاب کنید. درگذر از رودخانه‌های زیادی که در طی راه وجود دارند، گاه به نقطه اتصال شهرهای کوچک نیز مشاهده می‌شود. در بین راه، با استفاده از علائم و مشخصات موجود، به‌راحتی می‌توان فاصله تقریبی تا شهر بعدی را تشخیص داد. در طی مسیر، خط آهن‌های زیادی از آغاز تا پایان راه به چشم می‌خورد. در پارک ایالتی «اوهیوپیل» شما می‌توانید چندین مایل پیاده‌روی کنید درحالی‌که هنوز از این پارک خارج نشده و تصور می‌کنید که این مسیر انتهایی ندارد.

مسیر پیاده‌ روی

کینزوا اسکای واک

بخش‌های اصلی و گردشگری پنسیلوانیا شامل مجموعه‌ای از دره‌ها، کوه‌ها، خطوط راه‌آهن، حیات‌وحش، نمایش‌ها، رویدادهای بومی و محلی و نشانه‌های تاریخی است که باعث می‌شود، هیچ بازدیدکننده‌ای از سفر به این منطقه ناامید برنگردد. منطقه کینزوا اسکای واک، در شمال غربی پنسیلوانیا بوده و مناظر طبیعی در طول مسیر از حیات‌وحش گرفته تا سرزمین‌های تاریخی و باستانی به چشم می‌خورد. مسیری طولانی که چیزی بسیار بیشتر از حد تصور در پیش روی شما قرار می‌دهد. پل ۳۰۱ فوتی کینزوا، از دیگر جاذبه‌های محیطی است که در زمان گذشته درهم‌شکسته شده و هم‌اکنون با بخش‌های چوبی و شیشه‌ای دیگر تکمیل‌شده است. پیاده‌روی در طی روز در این منطقه آسان و دل‌انگیز بوده و درصورتی‌که علاقه‌ای به گردش در ارتفاعات ندارید می‌توانید مسیرهای صاف و هموار را ترجیح دهید.

مسیر پیاده‌ روی

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.