پیاده‌ روی
امتیاز ما

پیاده‌روی در مسیرهای پیاده‌روی پنسیلوانیا شامل مسیرهای تفریحی است که می‌توان آن را در بخش‌های مختلفی انجام داد. کوه‌پیمایی در این مسیرها می‌تواند ایده جالبی برای لذت بردن از طبیعت بکر باشد. پیاده‌روی در مسیرهای مشخص‌شده و مناطق خاصی در پنسیلوانیا با لذت تماشای جنگل‌های سرسبز دارای زیبایی‌های بی‌حدوحصر بوده و چشم‌اندازی بی‌نظیر دارد. زیبایی‌هایی مانند گل‌های کوهستانی که تقریباً همه نقاط را پوشش دهی کرده است. پنسیلوانیا با در اختیار داشتن ۱۲۱ پارک دولتی، ۱۸۴ راه‌آهن و سیستم پیاده‌روی ملی دارای پنج مسیر ملی و تاریخی است.

برای یک پیاده‌روی تمام مدت و پرشور و هیجان به‌قدری مناظر و مسیرهای متنوع وجود دارد که انتخاب آن واقعاً مشکل به نظر می‌رسد. برای این کار بدون شک نیازمند مجموعه‌ای از امکانات هستید و شناخت مسیر نیز مورد مهمی است. ازجمله وسایل موردنیاز می‌توان به یک جفت کفش محکم و دیگر وسایل شخصی و مناسب برای این کار نام برد. بااینکه مسیرهای پیاده‌روی و ناحیه وسیعی از جنگل‌ها و پارک‌ها در پنسیلوانیا بسیار گسترده است اما باید گفت که گشت‌وگذار و کاوش در این مسیرهای تودرتو و پرفرازونشیب کار زیاد مشکلی نیست.

اکثر مسیرهای پیاده‌روی معمولاً دارای نشانه‌ها و علائم زیادی هستند. شما می‌توانید برای پیاده‌روی در سفرهای روزانه شما تنها بخشی از مسیر را انتخاب کرده و به راه خود ادامه دهید زیرا انتخاب مسیرهای طولانی سبب خستگی و یا محدودیت زمانی می‌شود. برای این کار به‌عنوان‌مثال می‌توانید یک کوه‌پیمایی سنتی و محلی را انتخاب کنید، مانند کوه‌پیمایی در قبیله آپالاچی و یا مسیرهایی در شمال کشور در جنگل ملی «آلگنسی». در مسیرهای راه‌آهن نیز می‌توانید از کلیه نشانه‌ها استفاده کنید.

بسیاری از مسافران معمولاً سفرهای روزانه را ترجیح می‌دهند زیرا هنگام روز با مشکلات کمتری مواجه می‌شوند و فرصت مناسبی دارند که تقریباً در هنگام روز تمام مکان‌های مناسب را انتخاب کرده و به تفریح بپردازند. در سفرهای روزانه به‌طورمعمول بخش‌های کوتاه‌تری را برای پیاده‌روی اختصاص داده و با یک برنامه‌ریزی دقیق و زمان‌بندی مناسب مسیر را طی کنید. پیاده‌روی در پارک دولتی «اوهایوپیل» نمونه‌ای کامل از مسیرهای پیاده‌روی است که می‌توان در زمان‌بندی خاص و در روزهای متمادی به آن پرداخت. در ادامه با معرفی ۱۲ مسیر پیاده‌ روی در پنسیلوانیا مجله دور و نزدیک همراه باشید.

مسیر مونتور

مسیر مونتور بخشی از ایالت «آلگنسی» و واشنگتن در پنسیلوانیا است که در سال ۲۰۱۷ به‌عنوان یک مسیر دولتی شناخته شد. این مسیر با وسعتی ۶۵ مایلی، منطقه‌ای تفریحی بوده و در کنار راه آهنی در ایالات‌متحده آمریکا است و منطقه‌ای مناسب و آسان برای کسانی است که به دنبال مسیری کوتاه و سرشار از جاذبه‌های طبیعی هستند. همچنین این مسیر به کسانی که به انجام فعالیت‌های بدنی در طبیعت علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود. در مسیر «پتیسبورگ» تا واشنگتن ۳۳۰ مسیر پیاده‌روی وجود دارد و به ترتیب دارای محبوبیت زیادی برای افراد است. در این مسیر می‌توان کوهنوردی کرده و بسیاری از نقاط ناشناخته را کشف کرد. این کوهنوردی را می‌توان با یک برنامه‌ریزی دقیق در یک سفر یک‌روزه قرار داد. کاوشگران و بازدیدکنندگان، در دنباله مسیر مونتور به فرودگاه «پتیسبورگ» می‌رسند. این منطقه نیز محل مناسبی بوده و انتخاب آن به افراد پیشنهاد می‌شود. در این مسیرها، شما حتی ممکن است که شاهد رویدادهای محلی باشید زیرا به‌راحتی می‌توان در طی مسیر از این رویدادها نیز دیدن کرد. همچنین رویدادهای طبیعی مانند گرگ‌ومیش آسمان و بسیاری از جاذبه‌های طبیعی دیگر که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

مسیر پیاده‌ روی

شبه‌جزیره فرنکلیف

شبه‌جزیره فرنکلیف یکی از گزینه‌های مناسب برای پیاده‌روی و مسیری در بخش کوچکی از پارک ملی و ایالتی «اوهایوپیل» است که می‌تواند در یک پیاده‌روی روزانه سبک و مناسب قرار بگیرد. این مسیر شامل سه مایل از چهار مسیر پیشنهادی است. این مسیر که محدوده‌ای از ۰٫۱ مایل از بوفالو نوت تا ۱٫۷ مایل از مسیر فرنکلیف است، یک مسیر مناسب و راحت برای پیاده‌روی است. در سراسر شبه‌جزیره فرنکلیف اکوسیستم منحصربه‌فردی وجود دارد که توسط آب‌های اطراف پوشش دهی شده است. این شبه‌جزیره به‌اندازه‌ای شگفت‌انگیز و زیبا است که هر فردی با سفر به آنجا سفری خاطره‌انگیز را تجربه خواهد کرد.

ازنظر چشم‌انداز، این شبه‌جزیره موقعیت بسیار مناسبی دارد. بهترین نقطه این مسیر بخش مرکزی بوده و راهنماها نیز اطلاعات لازم را در اختیار افراد می‌گذارند. همچنین در صورت لزوم، نقشه‌های کاملی توسط راهنما در اختیار افراد قرار می‌گیرد. یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های این منطقه، جنگل «نماکولین» در این شبه‌جزیره است که محل مناسبی برای اقامت چندروزه است.

مسیر پیاده‌ روی