امتیاز ما

کره‌ی جنوبی به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است. این کشور دارای تاریخ و فرهنگ غنی، غذاهای خوشمزه و مناظر چشمگیر است و شاید دیدن همه‌ی این‌ها در یک بار سفر به کره‌ی جنوبی کمی سخت باشد. به همین دلیل امروز در مجله‌ی دور و نزدیک لیستی از زیباترین شهرهای کره جنوبی را برای شما آماده کرده‌ایم.

شهرهای کره جنوبی ؛ دامیانگ

شهرهای کره جنوبی - دامیانگ

دامیانگ در جنوب کره‌ی جنوبی واقع شده و یک شهرستان کوچک با تعدادی دهکده و شهرک است. دامیانگ به دلیل داشتن گیاه بامبو شهرت دارد و گردشگران زیادی برای دیدن پارک‌های تفریحی بامبو و موزه‌ی بامبو به این شهر سفر می‌کنند. به علاوه می‌توانند وسایل آشپزخانه‌ای از جنس بامبو و هدایای مختلف از همین جنس خریداری کرده و از بستنی‌های بامبو که طعمی غیرعادی دارند نیز امتحان کنند. در شهر دامیانگ می‌توان به کوهنوردی و پیاده‌روی در اطراف کوه‌های «بیان گونگ سان» و «چو اولسان» بپردازند.

دوکجوکدو

شهرهای کره جنوبی - جزیره ها

یکی از شهرهای کره جنوبی که در نزدیکی سواحل شمال غربی قرار دارد، در واقع جزیره ی کوچکی است که تنها چند ساعت با خشکی فاصله دارد. این جزیره به دلیل سواحل زیبا و مسیرهای کوهنوردی شهرت دارد. این جزیره شاید کمی دورافتاده و منزوی باشد اما دارای هتل‌ها، مهمان‌خانه‌ها و رستوران‌های زیبایی است. سواحل این جزیره هم ماسه‌ای و هم سنگی هستند و دارای جنگل‌های زیبای کاج است که برای گردشگرانی که می‌خواهند قدم زدن در این جنگل‌ها را تجربه کنند مکان ایده‌آلی است. اگرچه در کشور کره‌ی جنوبی جزایر زیادی وجود دارد اما «دوکجوکدو» برای کسانی که در «سئول» زندگی می‌کنند مناسب‌تر است زیرا فاصله‌ی کمی با سئول دارد.

بوسان

شهرهای کره جنوبی - بوسان

«بوسان» یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری و یکی از زیباترین شهرهای کره جنوبی است زیرا دارای ترکیبی از سواحل زیبا، زندگی شهری و بناهای تاریخی است. بوسان دومین شهر بزرگ کره‌ی جنوبی است و در بخش جنوب شرقی این کشور قرار دارد. سواحل «هائون دائه» در میان کره‌ای‌ها و گردشگران محبوب هستند اگرچه گاهی بسیار شلوغ می‌شوند. سواحل خلوت‌تر دیگری مانند «سونگدو» نیز از سواحل دیدنی بوسان هستند. شهر بوسان یک کلان شهر و شهری مدرن است که دارای فروشگاه‌های بزرگ، بازارهای سنتی و رستوران‌های فراوان است.

جین هائه

شهرهای کره جنوبی - جین هائه

«جین هائه» یکی از پربازدیدترین شهرهای کره جنوبی است و یکی از دلایل عمده‌ی این پربازدید بودن، فستیوال شکوفه ی گیلاس در فصل بهار است. درختان در این فصل به مدت ۱۰ روز تا قبل از اینکه گلبرگ ها شروع به ریختن کنند مناظر زیبایی از شکوفه‌های کامل را به نمایش می‌گذارند. بهترین مکان در شهر برای دیدن شکوفه‌ها ایستگاه «گیونگوا» است که درختان زیادی در آنجا وجود دارند. این فستیوال شامل تماشای شکوفه‌ها، برنامه‌های فرهنگی و هنری است که هر سال بیش از ۲ میلیون نفر را به خود جذب می‌کند.

سئول

شهرهای کره جنوبی - سئول

کلان شهر کره‌ی جنوبی که پایتخت این کشور نیز هست جزو لیست بهترین شهرهای کره جنوبی و شهری شلوغ و سرزنده است. البته مکان‌های آرام و دیدنی هم در این شهر وجود دارند. سئول شهری مدرن با کافه‌ها و رستوران‌های زیاد است اما دارای بناهای تاریخی مانند کاخ‌های «گایونگ بوک» و «چانگ دئوک» نیز هست که برای طرفداران معماری سنتی مکان‌های دیدنی‌ای خواهند بود.

برای خرید بلیت هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.