ملبورن استرالیا
امتیاز ما

ملبورن به خاطر فضای هنری و عطر قهوه که همه جا به مشام می­‌رسد، مشهور است. ملبورن مکان بسیار خوبی برای مسافران تنها است برای اینکه عمیق­‌تر به فرهنگ و موسیقی بپردازند و یک قهوه عالی بنوشند. در بخش اول چند نکته برای مسافران ملبورن بیان کردیم اکنون به ادامه مطلب می پردازیم. با ما در مجله دور و نزدیک همراه باشید.

با موسیقی آرامش­‌بخش خیابانی همراه شوید

موسیقی خیابانی ملبورن

نه اینکه در ملبورن کار زیادی برای انجام دادن ندارید بلکه گاهی اوقات انسان از چیزهای ساده در زندگی بسیار لذت می‎برد. برای مثال در مقابل اداره پست عمومی (ساختمان ثبت شده به عنوان میراث که امروزه محل «اچ اند ام» است) نبش «خیابان بورک» و «خیابان الیزابت»، می­‌توانید به نوای نوازندگان خیابانی زیادی که در حال اجرا هستند گوش فرا دهید. اول به این علت که آنها نوازندگان فوق‌­العاده ای هستند و موسیقی‌شان گوش­‌نواز است، و دوم به این دلیل که به طرز عجیبی آرامش­‌بخش هستند. چند دقیقه را برای گوش دادن به این موسیقی زنده شگفت­‌انگیز از صرف کنید و لحظات آرامش­‌بخشی را سپری کنید.

«سی بی دی» را ترک کنید

لونا پارک ملبورن

اگر چه «سی بی دی» ملبورن چیزهای زیادی را به شما ارائه می‌دهد، در حومه نیز مکان­‌های خوبی از این دست یافت می­‌شود. «سنت کیلدا» یک از محبوب­‌ترین آنهاست، که دارای فضای شگفت­‌انگیزی است و یک ساحل که از آن منظره شهر را می‌توان دید. «سنت کیلدا» محل  «لونا پارک» نیز هست، یک پارک ماجراجویی منحصر به فرد کوچک با وسایل سرگرم کننده و ملاقات با افراد جالب. کمی آن سوتر شما می‌توانید با قطار به «ساحل برایتون» برسید. این ساحل شنی برای کلبه‌های رنگارنگش معروف است و یک مکان عالی برای قدم زدن و گرفتن عکس­های اینستاگرامی با «کلبه­‌هایی با پرچم استرالیا» است.

بهترین آثار هنری را پیدا کنید

هنرهای خیابانی ملبورن

ملبورن برای نقاشی­‌های رنگارنگ در خیابان­‌ها و کوچه‌های تاریک بیشمارش مشهور است. کلمات فلوروسنت و تصاویر قدرتمند، دیوارهای کوچه­‌های پرت شهر را رنگارنگ کرده است، و این کوچه‌ها را به یک مکان عالی برای یک پیاد‌‌ه‌­روی سرگرم کننده برای مسافران انفرادی تبدیل کرده است. از هنر واقعی محلی در این کوچه‌های مسحور کننده شگفت­‌زده می شوید. این بهترین راه برای گذراندن یک بعد از ظهر کسل کننده است. بهترین مکان برای دیدن این هنر محلی «هوزیر» است، اما خودتان را محدود نکنید. از محل­‌های دیگری مانند «بازار هنرمندان خیابان رز» در «فیتزروی» برای خرید یا تماشا، «خیابان یارا«»، «کوچه یونین» یا «خیابان نپیر» بازدید کنید.

در ملبورن غذا بخورید، غذاهای فوق‌العاده

غذاهای محلی ملبورن

برای یک انتخاب اجتماعی خوب در یک رستوران متوسط، «کینفالک» را باید امتحان کنید. «کینفالک» فقط غذاهای محلی و پایدار را سرو می­‌کند و به وسیله یک تیم از داوطلبان اداره می‌شود و درآمد آن به موسسه خیریه شریک داده می‌شود. پس پیش‌بندتان را ببندید و خدمت کنید! این روش خوبی برای ملاقات با مردم محلی و یافتن دوستان جدید است، می‌توانید چند غذای محلی را نیز امتحان کنید. اگر این فضا با شما سازگار نیست، شاید «کلوپ کارگران» برای صرف غذا و موسیقی زنده یا «کافه پسرا بد» برای شیرینی­‌های خوشمزه برای شما مناسب­‌تر باشد. مراقب باشید شما ممکن است دچار کما ناشی از قند بالا شوید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.