قصر سفید گرکوتل | یونان
امتیاز ما

«قصر سفید گرکوتل» (White Palace Grecotel) در شهر «رتیمینس» (Rethymnon) واقع شده است. این شهر که بخشی از جزیره زیبای «کرت» (Crete) کشور یونان را تشکیل داده با کرانه ساحلی طولانی خود فرصتی مناسب را برای سازندگان هتل‌ها ایجاد می‌کند. با خواندن مطالب مجله دور و نزدیک می‌توانید بهترین شکل سفر خود را تجربه کنید.

دکور سفید رنگ بی‌نظیر این مجتمع ساحلی به همراه خدمات عالی و بدون عیب و نقص و یک کرانه ساحلی طولانی می‌تواند برای شما یک تجربه عالی باشد. این هتل استخرهایی در کنار دریا دارد که با آب دریا پر شده و محلی مناسب برای رسیدن به آرامش و شادیست. البته قابل ذکر است که این مجتمع چند رستوران مجلل را نیز شامل می‌شود.

قصر سفید گرکوتل | یونان

موقعیت هتل گرکوتل

با اقامت در این هتل می‌توانید تمامی زوایای گردشگری را تجربه کنید چرا که در اطراف این مجتمع هم پوشش گیاهی و هم دریا و هم شهر تاریخی رتیمینس وجود دارد. شما قادر خواهید بود که با یک رانندگی کوتاه از این هتل به شهر قدیمی رتیمینس یونان برسید، این شهر نیز جاذبه‌های خاص خود را دارد و می‌تواند اوقات زیبایی را برای شما به وجود آورد و همچنین می‌توانید با نیم ساعت رانندگی از فردوگاه هراکلیون به این مجتمع دسترسی داشته باشید. اگر از طرفداران جنگل و طبیعت هستید لازم است بدانید که پارک باستانی «الوترنا» (Eleutherna Archaeological Park) در نزدیکی این هتل میتواند یک فرصت عالی را برای شما ایجاد کند.

قصر سفید گرکوتل | یونان

سبک قصر سفید گرکوتل یونان

این هتل یک فضای دوستانه داشته که عمدتا خانواده‌ها را به خود جذب می‌کند ولی برای کسانی که برای ماه عسل به آنجا می‌روند نیز توانسته با سوئیت‌های بزرگ خصوصی ساحلی «یالی» (Yali) این نیاز را برآورده کند. جالب است بدانید که برخی از زوج‌ها برای ازدواج نیز به آنجا می‌روند.

این قصر دارای پنج ساختمان است که به وسیله مسیرهایی که از درون باغ‌های کوچک با دقت طراحی شده می‌گذرند، به هم متصل شده‌اند. برخی از دیوارهای این هتل شیشه‌ای بوده که این موضوع باعث می‌شود که یک دید وسیع به سمت استخر بزرگ مرکزی و دریا را داشته باشید.

قصر سفید گرکوتل | یونان

امکانات و نوع سرویس‌دهی

یکی از ویژگی‌های این مجتمع وجود استخر بزرگ مرکزیست. چهار استخر با اندازه‌های متوسط هم وجود دارد که با گروه‌بندی اتاق‌های مجتمع هر کدام از استخرها برای هر گروه در نظر گرفته شده است ولی این موضوع باعث نمی‌شود که دیگران نتوانند به این چهار استخر مراجعه نکنند. البته در این هتل استخر مخصوص کودکان نیز وجود دارد تا کودکان نیز با امنیت کامل به تفریح بپردازند.

از دیگر امکاناتی که می‌‌توان به آن اشاره نمود باشگاه تفریحی کودکان، سینما در فضای باز ، باشگاه و ورزش‌های آبی، زمین تنیس و حوضچه‌های آب گرم است. میهمانان هتل می‌توانند از «اگرکو» (Agreco) هم دیدن کنند. اگرکو استراحتگاهی به شکل یک مزرعه سنتی است که از یک باغ وحش کوچک و ساختمان‌های تاریخی تشکیل شده است. پرسنل این هتل بسیار با تجربه بوده و سالهاست که در یونان ساکن هستند و واقعا میدانند که برای ارائه یک سرویس خوب چه کارهایی باید انجام دهند.

قصر سفید گرکوتل | یونان

اتاق‌های گرکوتل

اتاق‌های این هتل در چهار ساختمان بزرگ که به وسیله باغ‌های کوچک احاطه شده‌اند قرار دارند. تعداد اتاق‌ها 263 عدد است و تمامی اتاق‌ها مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای و دستگاه‌های قهوه‌ ساز هستند. کف اتاق‌ها کاشی سفید، دیوارها سفید رنگ، پرده‌ها نیز به رنگ سفید خامه‌ای می‌باشند.

دسترسی به اتاق‌ها از راهروهای نسبتا تنگ انجام می‌پذیرد که به همراه نور کم در طول مسیر برای شما حس خصوصی بودن را دوچندان می‌کند. اتاق‌ها دارای مبل‌های راحتی‌ بزرگ و میز نهارخوریست که بسیار زیبا طراحی شده‌اند و در اتاق خواب‌ها نیز اندازه تخت‌ها بسیار بزرگ است و منظره تمامی اتاق‌ها دریاست.

قصر سفید گرکوتل | یونان

غذاهای رستوران

رستوران اصلی مجتمع دارای طیف گسترده‌ای از انواع غذاهاست که آماده پذیرایی برای ملیت‌های مختلف است. در رستوران جایگاهی تعبیه شده که در تمامی طول روز تنقلات فروخته می‌شود. دیگر رستوران‌ها نیز به تهیه غذاهای محلی یونان، ایتالیایی، تایلندی و بین‌المللی می‌پردازند. وعده صبحانه بسیار زیاد بوده، پر از کلوچه‌های کورتانی، پنیر، میوه و آب میوه‌های طبیعی است.

برای رزرو هتل می‌توانید به سایت دور و نزدیک مراجعه کنید.