اقامت در لندن - هتل ها
امتیاز ما

لندن دارای هتل‌های زیبا و مجللی است که می‌توانید بعد از یک روز پرمشغله و گشت‌و‌گذار در پایتخت در آن‌ها به استراحت بپردازید. تا‌کنون در قسمت‌های قبلی بهترین بوتیک هتل‌های لندن را در قسمت‌های شمالی، غربی و مرکزی این شهر به شما معرفی کردیم. امروز در بخش پایانی در مجله‌ی دور و نزدیک بهترین بوتیک هتل‌های شرق لندن را که می‌تواند اقامت در لندن را برای شما به خاطره‌ای خوش تبدیل کند معرفی خواهیم کرد.(بلیط هواپیما خود را خریداری نمایید)

اقامتگاه کیبل استریت

اقامت در لندن - هتل کیبل استریت

این هتل که در قرن هجدهم یک مغازه‌ی نوشیدنی بوده از ایستگاه قطار «شادول» تنها ۳ دقیقه فاصله دارد. در این هتل تنها ۳ اتاق وجود دارد و هر گردشگر خوش‌شانسی که بتواند یکی از این اتاق‌ها را به دست بیاورد می‌تواند اقامت در لندن را در اتاق‌هایی با سبک ویکتوریایی تجربه کند. هر اتاق دارای ویژگی‌های مخصوص خود است. برای مثال تخت‌های سایبانی و شومینه‌های گچ‌بری شده از این قبیل ویژگی‌ها هستند.

اقامتگاه پریمیر این در منطقه ی اسپیتال فیلدز

اقامت در لندن - هتل اسپیتال فیلدز

طرفداران غذاهای هندی نیازی نیست به دنبال جای دیگری باشند. اگر قصد دارید برای مدت کوتاهی که اقامت در لندن را تجربه می‌کنید از بهترین غذاهای هندی این شهر امتحان کنید حتما به این هتل سر بزنید. این هتل در میان غذاخوری‌های معروف هندی در خیابان «بریک لین» قرار گرفته است. این اقامتگاه تنها ۸ دقیقه از ایستگاه متروی «آلدگیت» شرقی فاصله دارد و بازار قدیمی «اسپیتال فیلدز» در نزدیکی آن قرار دارد. هر اتاق با نقشه‌ای انتزاعی از پایتخت تزئین شده است.

اقامتگاه بثنال گرین

اقامت در ندن - هتل بثنال گرین

این هتل ۳ دقیقه از ایستگاه متروی «بثنال گرین» فاصله دارد و برای خانواده‌ها محیطی بسیار مناسب است. طراحی زیبا، محیط پاکیزه و رنگ‌های آرامش‌بخش برای کسانی که از یک روز پر استرس کاری به آن جا پناه می‌برند، از این هتل محیطی کاملا آرامش‌بخش و ایده‌آل ساخته است. اقامت در لندن که شهری شلوغ است می‌تواند افرادی که برای سفر کاری به این شهر می‌آیند را خسته کند.

اقامتگاه شوردیچ

بوتیک هتل «شوردیچ» ۶ دقیقه از ایستگاه متروی «شوردیچ» فاصله دارد. این هتل در یکی از محله‌های زیبا و جالب لندن واقع شده و دارای سوئیت‌های بزرگ و جادار است. نمای آجری، کف‌های چوبی و راه‌پله‌های مارپیچ گوشه‌ای از سبک هنر معاصر را در این هتل به نمایش می گذارد. این هتل نه تنها مکانی آرامش‌بخش و ایده‌آل است بلکه میزبانان آن نیز بسیار دوستانه و مهربان هستند.

برای رزرو هتل خارجی به صفحه‌ی اصلی وبسایت مراجعه کنید.