ناتینگ هیل
امتیاز ما

به لطف فیلم سینمایی «ناتینگ هیل»، این منطقه معمولاً در فهرست مناطق گردشگری توریست‌ها قرار دارد و از این محله بازدید می‌کنند. اگر بخواهید بوتیک‌های شیکی ببینید و یا عتیقه‌های آنتیک را مشاهده کنید و یا حتی کیک‌های فنجانی خاص این ناحیه را امتحان کنید، حتماً باید ناتینگ هیل را در برنامه سفر خود بگذارید.

در این مطلب می‌خواهیم بهترین جاذبه‌های محله ناتینگ هیل را به شما معرفی کنیم. با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

خیابان پورتوبلو

خیابان پورتوبلو ستون فقرات و شاکله اصلی ناتینگ هیل است. در کناره‌های این خیابان، خانه‌های تراس دار زیبای خیابان «لانکاستر»، نقاشی‌های زیبای دیواری «کودینگتون میوز» و بوتیک‌های لوکس «وستبورن گروو» قرار دارند.

ناتینگ هیل بزرگ‌ترین بازار عتیقه فروشی در جهان به حساب می‌آید؛ با بیش از ۱۰۰۰ معامله بین گردشگران و فروشندگان در هر شنبه. در دههٔ ۱۹۴۰ میلادی، بسیاری از فروشندگان به سمت دکه‌های غذای سنتی و فروشندگی دوره‌گردی رفتند که بازار را کمی با افت مواجه کرد؛ اما پس‌ازآن در دهه ۱۹۸۰ بازهم بازار ناتینگ هیل رشد کرد و ازآنجا به‌عنوان یک مقصد محبوب برای گردشگران و خریداران شناخته شد. ناتینگ هیل هنوز هم یک مکان فانتزی برای خرید کالاهای خاص است.

 

 قنادی بیسکوئیت ها و «آیسینگ کافه»

کمتر کسی بدون رفتن به قنادی بیسکوئیت‌ها و آیسینگ کافه در ناتینگ هیل، آنجا را ترک می‌کند. در این قنادی هر نوع بیسکوئیت و شیرینی بی‌نظیری ازجمله کیک بستنی‌های فوق‌العاده، شکلات‌هایی متنوع با گسترهٔ انتخاب فراوان و همین‌طور بیسکوئیت‌هایی که خودتان آن‌ها را تزئین می‌کنید را می‌توانید انتخاب کنید و لذت ببرید.

این قنادی علاوه بر این‌که می‌تواند محل مناسبی برای خرید هدیه باشد، مکان خوبی برای صرف یک عصرانه دلپذیر نیز می‌باشد. همچنین طراحی روی بیسکوئیت‌هایی به فرم انسان سرگرمی جالبی برای بعدازظهر شما خواهد بود.

گالری گرافیک

در این گالری تخصصی، کارهای بسیاری از معروف‌ترین گرافیست‌های شهری در جهان به نمایش گذاشته می‌شود. هنرمندانی مانند «بانکسی»، «استیک» و «داتماستر» که در حرفه خود از بهترین‌ها به‌حساب می‌آیند. این گالری همچنین میزبان کارگاه‌هایی درزمینهٔ هنر گرافیتی و «استنسیل» می‌باشد تا گروه‌های مختلف هنری بتوانند تجربیات و دانش خود را بالاتر ببرند.

ساختمان سه طبقه گالری گرافیک ناتینگ هیل با طراحی دیواری که داتماستر بر روی دیوار آن انجام داده است به‌سادگی قابل‌شناسایی است و کار سختی برای پیدا کردن آن نخواهید داشت.

ناتینگ هیل

کتاب فروشی لوتینز و رابینستن

کتاب‌فروشی «لوتینز و رابینستن» در سال ۲۰۰۹ توسط مؤسس‌های ادیب آن احداث شد. این کتاب‌فروشی فوق‌العاده حاوی صدها کتاب داستانی و غیرداستانی است. موضوعات کتاب‌های این کتاب‌فروشی متنوع بوده و شامل کتاب‌های داستان کودکانه، هنری، شعر و… می‌باشند.

در این کتاب‌فروشی به خریدارانی که بیش از ۱۰۰ پوند خرید کنند، هدیه‌ای تعلق می‌گیرد. ضمن این‌که کتاب دوستان می‌توانند با عضویت در خبرنامه این کتاب‌فروشی از طریق ایمیل، کتاب سفارش دهند و از سایر خدمات هواداری این کتاب‌فروشی استفاده کنند.

ناتینگ هیل

رستوران برادران گلدوین

برادران «گلدوین» متولد «ساسکس» اولین کسانی بودند که در غرب لندن رستوران مدرن با سیستم «فارم تو فورک» را راه‌اندازی کردند. در این رستوران تمامی غذاها با مواد غذایی تازه بریتانیایی تهیه می‌شوند که از مزرعه یکی از برادران است. منوی این رستوران روزانه است و همین‌طور به دو بخش تقسیم می‌شود، غذاهای با پخت سریع و یا پخت آهسته.

فروشگاه «روف ترید»

اولین شعبه روف ترید در سال ۱۹۷۶ احداث شد؛ اما امروزه فقط یکی از این فروشگاه در نزدیکی خیابان پورتوبلو وجود دارد. هرچند مکان‌های مختلفی در بریتانیا و یکی هم در نیویورک همچنان وجود دارد. روف ترید همچنان قهرمانی برای هنرمندان نوظهور است.

برای رزرو هتل خارجی به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.