امتیاز ما

هتل‌های بزرگ و مجلل در لندن کم نیستند اما گاهی بهتر است به جای این هتل‌های گران‌قیمت به سراغ بوتیک هتل های لندن برویم تا کمی متفاوت‌تر اوقات خود را سپری کنیم. در قسمت قبل این مطلب در مجله‌ی دور و نزدیک بهترین بوتیک‌ هتل‌های شمال لندن را به شما معرفی کردیم. در این قسمت با بهترین بوتیک هتل‌های غرب لندن همراه شما هستیم. (آسودگی در خرید بلیط هواپیما)

بهترین بوتیک هتل های لندن ؛‌هتل آمستردام

بوتیک هتل های لندن - هتل آمستردام

هتل «آمستردام» یکی از بوتیک هتل های لندن است که در غرب این شهر و کمی بعد از ایستگاه «ارلز کورت» قرار گرفته است. این هتل مناسب افرادی است که تمایلی ندارند تا رسیدن به وسایل نقلیه‌ی عمومی مسافت طولانی‌ای را با وجود داشتن وسایل و چمدان پیاده بروند. مهمانان این هتل صبحانه‌‌های خوشمزه‌ای را تجربه می‌کنند؛ البته صبحانه‌هایی که نیاز به پختن دارند رایگان نیستند. اگر به دنبال اتاق‌های بزرگ‌تری هستید می‌توانید به سراغ سوئیت‌هایی که آشپزخانه و اتاق نشیمن بروید.

هتل ات هوم این چلسیا

هتل «ات هوم این چلسیا» یکی دیگر از بوتیک هتل های لندن که در فهرست بهترین‌های غرب لندن قرار دارد، در دهه‌ی ۱۹۲۰ ساخته شد و قدیمی‌ترین ساختمان خیابان به شمار می‌رود. با وجود قدیمی بودن، وسایل به زیباترین شکل در این هتل چیده شده و آن را به یک محل سکونت قدیمی با دکوراسیون امروزی تبدیل کرده است. «سایمون» و «مارگارت» بیش از بیست سال است که در این هتل کار می‌کنند. مارگارت طراح جواهرات است و اگر به خرید علاقه دارید می توانید از کارهای او دیدن و خریداری کنید. سایمون اطلاعات زیادی از «کنسینگتون» و «چلسی» و عکس های قدیمی دارد که دیدن و شنیدن آنها از سایمون خالی از لطف نیست.

هتل الیمپیا

هتل الیمپیا
تنها دو دقیقه از مرکز نمایشگاهی «ارلز کورت» پیاده بروید تا به هتل «الیمپیا» برسید. این هتل دسترسی خوبی به وسایل نقلیه‌ی عمومی دارد. تا ایستگاه «ارلز کورت»‌ و ایستگاه «برامپتون» غربی تنها ۵ دقیقه فاصله دارد. بنابراین به راحتی می‌توان در شهر گردش کرد.  خرید بلیط هواپیما تهران لندن

هتل ناتینگ هیل

یکی دیگر از بوتیک هتل های لندن، «ناتینگ هیل» نام دارد که از ایستگاه ناتینگ هیل تنها هفت دقیقه فاصله دارد. این هتل با داشتن فرش‌های سنتی و لوازم چوبی دکوراسیونی کاملا خانگی دارد و سرویس‌های بهداشتی آن مدرن و پاکیزه هستند. از آنجایی‌که تنها ۵ دقیقه با خیابان «پورتوبلو» فاصله دارد، به مکانی‌ ایده‌آل برای گردش در یکی از معروف‌ترین خیابان‌های لندن تبدلی شده است.

هتل چلسی هاوس

هتل «چلسی هاوس» که دارای سبکی ویکتوریایی است، تا ایستگاه «ارلز کورت» و ایستگاه «برامپتون» غربی تنها ۶ دقیقه فاصله دارد. مهمانان این هتل با قهوه و چای در سالن عمومی هتل پذیرایی می‌شوند و صبح‌ها بوفه‌ی صبحانه برقرار است.

مهمان خانه ناتینگ هیل

بوتیک هتل های لندن - ناتینگ هیل
مهمان‌خانه‌ی «ناتینگ هیل» در کنار خیابان ایستگاه «هلند پارک» قرار دارد و در فاصله‌ی کمی از بازار «پورتوبلو» واقع شده است. مهمانان می‌توانند در اتاق‌های دونفره اقامت داشته باشند. دو اتاق از اتاق‌های این هتل به یکدیگر متصل شده و یک اتاق بزرگ را تشکیل می‌دهند که برای خانواده‌ها مناسب هستند.

هتل هلند پارک هاوس

در میان خیابان‌های سرسبز لندن و در محله‌های ثروتمند، هتل «هلند پارک هاوس» قرار گرفته که تنها ۶ دقیقه از ایستگاه «هلند پارک» فاصله دارد. این هتل مناسب یک تور گردشگری در شهر دانشگاهی آکسفورد است زیرا تنها ۵ دقیقه با ایستگاه هلند پارک فاصله دارد. اتوبوس‌ها در ۲۴ ساعت هر ده دقیقه از اکسفورد به لندن در حرکت هستند.

در بخش بعدی به معرفی بهترین بوتیک هتل ها در مرکز لندن می‌پردازیم.

برای رزرو هتل خارجی به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.