هلند
امتیاز ما

با توجه به طیف گسترده از کارهای هیجان انگیز، فرهنگی و مطلقا نفس­‌گیر برای انجام دادن در این کشور، بندرت یک لحظه کسل کننده در هلند خواهید داشت. برای آماده سازی شما برای سفر بعدیتان به هلند ما لیست زیر را که شامل تجربیات و مقاصد مهم در این کشور است تهیه کرده­‌ایم. با ما در مجله دور و نزدیک همراه باشید.

از سفر تفریحی در کانال­‌های آمستردام هلند لذت ببرید

آمستردام هلند

مرکز آمستردام  در اطراف یک مجموعه از کانال­‌های قرن هفدهمی که به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شده­‌اند قرار دارد. این آب­راهه­‌های جذاب هنوز توسط قایق قابل دسترسی هستند و بسیاری از شرکت­‌های گردشگری در آمستردام گردش تفریحی با قایق به همراه راهنما را ارائه می­‌دهند. حتی می‌توان یک کشتی خصوصی برای مهمانی­‌های کوچک یا زوج­‌ها اجاره کرد.

از دیدن «نگهبان شب» شگفت‌­زده می‌­شوید

نگهبان شب رامبراند هلند

با توجه به اندازه­ بزرگ و اهمیت تاریخی، شاهکار رامبراند «نگهبان شب» یک اتاق کامل را در موزه ملی هلند را اشغال کرده است. این نقاشی هر ساله میلیون‌ها بازدیدکننده را به آمستردام جذب می‌­کند و یکی از برجسته‌­ترین و محبوب­‌ترین آثار هنری است که تا کنون خلق شده است.

سفری کوتاه به «تکسل» داشته باشید

تکسل هلند

«تکسل» به علت نزدیکی به شمال هلند و آمستردام، دست­‌یافتنی­‌ترین جزیره در «دریای وادن» است. ساحل غربی جزیره به عنوان پارک ملی محافظت شده است و چشم اندازهای متنوع بسیاری دارد. از جمله این مناظر زیبا تپه­‌ها، جنگل­‌ها و زمین­‌های ساحلی ناهموار هستند که آن را به یک بهشت برای کوهنوردان، دوچرخه سواران و دوستداران طبیعت تبدیل کرده است.

چرخی در شبکه‌­های آسیاب بادی «کیندردیک» بزنید

آسیاب بادی کیندردیک هلند

«کیندردیک» در هلند جنوبی با یک شبکه از آسیاب­‌های بادی که به قرن 18 برمی­‌گردند، احاطه شده است. دهها راه باریک بین این ماشین­‌های نمادین وجود دارد. ورود به این شبکه رایگان است. این به آن معنی است که این میراث شگفت‌انگیز جهانی یونسکو را می‌توانید بطور کامل با دوچرخه دور بزنید.

بالا رفتن از برج «دام»

برج دام اوتراخت هلند

مرکز شهر قرون وسطایی «اوتراخت» در اطراف یک برج بزرگ به سبک گوتیک ساخته شده است که «برج دام» خوانده می‌شود، که در اواخر قرن 14 ساخته شد. از آنجا که «برج دام» 112.5 متر ارتفاع دارد به عنوان بلندترین ساختمان مذهبی در هلند شناخته می‌­شود.