بی‌سات | رواندا
امتیاز ما

«بی‌سات» به معنی قطعه‌‌ها در زبان «کینیاواندا» (Kinyarwanda)، واقع در رواندا (Rwanda)، مکانی نوید بخش که با گذشته پرفرازونشیب خود توانسته با پیشرفت فرهنگ بومی خود به ثبات برسد، مکانی برای گردشگری که به طور خاص می‌توان به پارک ملی «ولکینوس» (Volcanoes National Park) اشاره نمود. محلی ارزشمند در این منطقه که با زیبایی وصف‌ناپذیرش یک منطقه بی‌همتا را به وجود آورده است. ما در مجله اینترنتی دور و نزدیک شما را با مناطق خاص و کمتر شناخته شده دنیا آشنا میکنیم با ما همراه باشید.

 

این ناحیه در تابستان سال 2017 فعالیت خود را آغاز نمود، مجموعه کلبه‌های بی‌سات تقریبا در نزدیکی مرز رواندا و در دامنه کوهی که بعد از سالها فرسایش به یک آمفی تئاتر طبیعی تبدیل گشته واقع شده است و این موضوع باعث شده شما از داخل اتاق شخصی خود نمای دو کوه آتشفشانی «بایسوک» (Bisoke) و «کاریسمبی» (Karisimbi) را داشته باشید و جنب‌وجوش پرندگان رنگارنگ و حیوانات کوچک را بتوانید در جای جای جنگل مشاهده کنید.

فقط با یک رانندگی کوتاه و آسان می‌توانید از پارک ملی ولکینوس به مجموعه کلبه‌های بی‌سات برسید. فضای این مجموعه را عاشقان طبیعت وحشی طراحی کرده‌اند. شما روزهای خود را با تماشای گوریل‌های کوهی سپری خواهید کرد که برای این نوع از گوریل‌ها این منطقه خانه محسوب شده و تعداد آنها در این بخش از جنگل بسیار زیاد است ولی این موضوع را به خاطر داشته باشید که ممکن است شما با میمون‌های طلایی، غزال‌های کوچک آفریقایی، بوفالو‌ها و فیل‌ها که در جنگل‌های این منطقه سرگردان هستند نیز مواجه شوید. بیش از سیصد گونه پرنده در «ویرانکا واسیف» (Virunga Massif) کشف و به ثبت رسیده است که هجده گونه از آنها حامل بیماری‌ هستند، پس به خاطر داشته باشید که چشم از درختان برندارید و همیشه آماده مواجهه با حیوانات وحشی باشید.

گذشته از اینکه بسیاری از گردشگران بعد از آمدن به این منطقه می‌گویند که یک سبک زندگی متفاوتی را با گوریل‌های کوهی تجربه کرده‌اند، شما می‌توانید با مردم محلی روستای ایبایوکو ارتباط برقرار کنید و به سیاحت و کاوش در دریاچه دوقلوی «بوحوندو» (Twin Lakes of Buhondo) و «بوررا» (Burera) و تونل گدازه‌های آتشفشانی غار «موسانز» (Musanze Caves) بپردازید. البته جالب است بدانید تمامی این زیبایی‌ها و مناطق دقیقا بیرون از درهای اتاق کلبه شما هستند.

اگر شما به مجموعه هتل‌های بی‌سات بروید مطمئن باشید که شما یک تجربه متفاوت از هر آنچه که تا به حال داشته‌اید بدست خواهید آورد.

برای رزرو هتل به صفحه‌ی اصلی سایت دور و نزدیک مراجعه کنید.