هتل های ارزان تایلند
امتیاز ما

اگر قصد سفر به تایلند را دارید و می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، برای شما لیستی از هتل های ارزان تایلند در «چیانگ مای» را فراهم کردیم که باعث می‌شود هزینه‌های سفرتان کاهش پیدا کند. این هتل‌ها و اقامتگاه‌ها کوچک و تمیز هستند و مناسب کسانی هستند که به دنبال اقامتگاهی مناسب و ارزان می‌گردند. در ادامه با مجله‌ی دور و نزدیک همراه باشید.بلیط هواپیما به تایلند

هتل های ارزان تایلند ؛ بوتیک هتل بانک

هتل های ارزان تایلند - بوتیک هتل بانک

بوتیک هتل بانک در «چیانگ‌مای» یکی از هتل های ارزان تایلند است. این هتل اتاق‌هایی با سقف کوتاه یا اتاق‌های زیر شیروانی برای مسافران فراهم می‌کند. این اقامتگاه به رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری نزدیک است. هتل بانک در خارج از «اولد تاون» قرار گرفته است.

خانه گیاهخواری گرین تایگر

هتل های ارزان تایلند - گرین تایگر

اگر به دنبال مکانی پر از آرامش بوده  و از طرفداران گیاهخواری هستید، اقامتگاه «گرین تایگر» مکانی ایده‌آل برای شماست. اتاق‌های این اقامتگاه دارای حمام و کمد هستند و می‌توانید وسایل با ارزش خود را در کمدها نگهداری و در آن را قفل کنید. گرین تایگر دارای یک استخر کوچک و یک کافه مخصوص گیاهخواران نیز هست.

مهمان‌ خانه پاکیانی

هتل های ارزان تایلند

مهمان‌خانه‌ی پاکیانی در نزدیکی معبد «وات» در چیانگ مای قرار دارد. این مهمان‌خانه، اقامتگاهی ارزان قیمت بوده و برای سفرهای بلند و کوتاه مدت مناسب است. می‌توانید اتاقی رو به کوه‌های «دوی سوتپ» انتخاب کرده و از زیبایی این شهر قدیمی لذت ببرید. پاکیانی همچنین دارای تعدای رستوران محلی با غذاهای خوشمزه و سالم است که تنها چند قدم با این مهمان‌خانه فاصله دارند.

پاز هاستل

هتل های ارزان تایلند

اقامتگاه «پاز هاستل»‌ در محله‌ی مدرن و زیبای «Nimmanhaemin» در چیانگ‌مای قرار گرفته است. در نزدیکی این اقامتگاه کافه‌ها و بوتیک‌های زیادی وجود دارد. این هاستل مدرن و راحت بوده و دارای بالکن‌هایی رو به کوه‌های «سوتپ» است.

مهمان خانه سانتیتام

هتل های ارزان تایلند

مهمان‌خانه‌ی «سانتیتام» در محله‌ای به همین نام که محله‌ای با حال و هوای سنتی تایلندی است قرار گرفته است. چه قصد اقامت بلند مدت داشته باشید چه اقامت کوتاه مدت، این‌جا مکان ایده‌آلی برای شما خواهد بود و حس دوست‌داشتنی خانه را به ساکنینی که از خانه‌شان دور هستند می‌بخشد. خانه‌های چوبی به زیبایی تزئین شده و در یک باغ سرسبز قرار گرفته‌اند. در این اقامتگاه می‌توانید باشگاه‌های کوچک یوگا را نیز پیدا کنید و از غذاهای تایلندی بخورید.

گالری ۲۴، کافه ی هنری

هتل های ارزان تایلند

مهمان‌خانه‌ی «گالری ۲۴، کافه‌ی هنر»با وجود اینکه یکی از هتل های ارزان تایلند به شمار می‌رود، مکانی بسیار خوب و ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال خدمات خوب در اقامتگاه‌های ارزان هستند. این اقامتگاه اتاق‌های خصوصی و صبحانه‌ی خیلی خوب فراهم می کنند. یخچال و مایکروویو در هال قرار دارد. به علاوه داخل هتل یک کافه‌ی کوچک نیز هست که مکانی مناسب برای استراحت و ملاقات با افراد جدید است. از آنجایی‌که این اقامتگاه دسترسی خیلی خوبی به مکان‌های مختلف دارد، به یک اقامتگاه محبوب تبدیل شده است.

اقامتگاه کست

هتل های ارزان تایلند

اقامتگاه «کست» در اولد تاون واقع شده است. اتاق‌های تمیز و اتاق‌های خصوصی از ویژگی‌های این اقامتگاه هستند. هر روز صبح، صبحانه‌ی تایلندی به همراه آبمیوه، چای و قهوه سرو می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های این اقامتگاه بالکن‌هایی است که رو به محله‌ای زیبا و سرسبز قرار گرفته‌اند.

مترجم: طناز قربانی

برای رزرو هتل خارجی به صفحه‌ی اصلی وبسایت مراجعه کنید