یونان
امتیاز ما

اگر قصد سفر به یونان را دارید ما برای شما یک پیشنهاد ویژه دارم. این ۱۰ مکان جذاب را قبل از اینکه مقصد انبوه گردشگران شوند در لیست خود قرار دهید. در بخش اول برخی از این جذابیت‌ها را معرفی کردیم اکنون به معرفی چند مکان فوق‌‌العاده دیگر می‌پردازیم. با ما در مجله دور و نزدیک همراه باشید.

کارپاتوس، یونان

کارپاتوس یونان

اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم که ما شک داریم «کارپاتوس» روزی به شهر  گرانی در یونان تبدیل شود اما پیش بینی می­‌کنیم با افزایش پروازهای آتن، رودز و حتی آلمان این تابستان پذیرای گردشگران بسیار زیادی باشد. این جزیره در بخش جنوبی دریای اژه بین «رودز» و «کرت» واقع شده است. «کاپاتوس» به علت منطقه دورافتاده‌­ای که در آن قرار دارد از هجوم گردشگران در امان مانده است. در حالی که بخش جنوبی جزیره مملو از تفرجگاه­‌ها و هتل­‌ها است، بخش شمالی تقریبا دست نخورده باقی مانده است و برای کسانی که به دنبال آرامش در فضایی بدور از جمعیت هستند مکان مناسبی را برای استراحت فراهم می کند. خرید بلیط هواپیما آتن

بدون شک «کارپاتوس» را با آب­‌های شفاف و خارق العاده ، سواحل و خلیج­‌های کوچک شگفت‌­انگیز، روستاهای زیبا و مسیر­های پیاده روی فراوان، باید ببینید. اینجا یک امتیاز هم دارد و آن اینکه جزیره همسایه «کاسوس»، به همین اندازه زیبا و در یک سفر روزانه قابل دسترسی است.

اسکیاتوس

اسکیاتوس یونان

«اسکیاتوس» واقع در شمال غربی دریای اژه یونان، غربی­‌ترین جزیره «اسپرادس» در ساحل «پیلیون» است. این جزیره سرسبز به خاطر حس آرامشی که به انسان می­‌بخشد، سواحل زیبا و روستاهای سنتی آن معروف است. شهر محبوب منطقه «اسپرادس»، «اسکیاتوس» زندگی شبانه پویا و مناظر بسیار زیادی را برای بازدید به شما عرضه می­‌کند. علاوه بر اینها شما می‌توانید براحتی با یک کشتی به جزیره‌های خواهر «اسکوپلوس» و « آلونیسوس» سفر کنید.

پروزا

پروزا یونان

«پروزا» یک شهر زیبا با سواحل طولانی و فضای جذاب، در منطقه «اپیروس» در دریای ایونی یونان واقع شده است. این شهر قدیمی زیبا با خیابان­‌های باریک و و خانه­‌های پوشیده از گل کاغذی، بلافاصله شما را اغوا خواهد کرد. در شب­‌های گرم تابستان هیچ چیز به اندازه قدم زدن در بندرگاه لذت‌بخش نخواهد بود. در کنار آرامش بخشی فضاهای سرسبز روستایی، «پروزا» پایگاه خوبی برای کاوش منطقه و جزیره «لفکادا» در همسایگی آن، است.

ایکاریا

ایکاریا یونان

«ایکاریا» برای بهار بسیار گرمش و «پانی­جیری» معروف است. جزیر‌ه‌­ای که نیویورک تایمز آن را جایی می‌خواند که مردمش مرگ را فراموش کرد‌‌ه‌­اند و همیشه امیدوار به آینده هستند. «ایکاریا» با تاریخ اسطوره‌ای غنی و طبیعت زیبا در میان مردم یونان و سایر کشورها محبوبیت خود را به عنوان یک انتخاب برای سفر تابستانی بدست آورده است. «پانی­جیری» (یک جشن سنتی) در ۱۵ آگوست، هزاران بازدیدکننده را به جزیره جذب می‌کند و ترافیک سنگینی را در سراسر منطقه ایجاد می­‌کند. بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل یا بعد از جشن به این جزیره سفر کنید، مگر اینکه مکان‌های شلوغ را دوست داشته باشید.

استایپالایا

استایپالایا یونان

درست در جایی که مجموعه جزایر «دودکانیز» به مجموعه جزایر «سیکلادس» می‌رسند، «استایپالایا» با نگرش «سیکلادس»، خانه­‌های سفید و قلعه‌­های باستانی، بازدیدکنندگان را به سمت خود جذب می‌کند. این جزیره زیبا که بخشی از مجموعه جزایر «دودکانیز» است، برای زیبایی فوق‌­العاده و نفس‌­گیرش معروف است و مقصد کسانی است که به دنبال یک مکان آرام برای تابستان می­‌گردند. با وجود سواحل و خلیج‌­های جذاب، دره‌­های سرسبز و روستاهای زیبا و اگر از پیاده‌­رویی و صخره­نوردی لذت می‌­برید، حتما عاشق «استایپالایا» خواهید شد.

کالاماتا

کالاماتا یونان

«کالاماتا» مرکز «مسینیا»، منطقه‌­ای که تا چند وقت قبل ناشناخته بود، اکنون شلوغ‌­ترین شهر «پلوپونس» است. احتمالا شما این شهر را به خاطر زیتون سیاه معروفش بشناسید، اما «کالاماتا» جذابیت­‌های بسیار دیگری نیز دارد که ارزش دیدن را دارند. خرابه­‌های فوق­‌العاده مانند قلعه­‌های «متونی» و «کورونی» این منطقه را متمایز کرده‌­اند. در نزدیکی شهر، سواحل شنی، روستاهای کوچک و «کاستا ناوارینو»، یک تفرجگاه ساحلی لوکس با دو هتل ۵ ستاره قرار دارند.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.