بهترین اپلیکیشن‌ های رايگان براي يك سفر راحت‌
امتیاز ما

وقتی در سفر هستید، بهترین دوست شما گوشی هوشمند یا همان اسمارت‌فون شما است كه مانند راهنمای قابل اعتمادی است،‌ البته اگر برنامه يا اپلیکیشن هاي مناسب را روي آن نصب كرده باشيد. این راهنما می‌تواند مسیر هتل یا هر مقصد دیگری را نشان‌تان دهد، هزینه‌های شما را به صورت نمودار درآورد و برای سفر شما برآورد هزینه حدودی انجام دهد. هم‌چنين با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید برای خانواده یا دوستان خود کارت‌پستال‌های مجازی ارسال کنید و… در ضمن با برخی از این اپلیکیشن‌ها می‌توانید با استفاده از اثرانگشت خود از هر جای دنیا از حساب بانکی بین‌المللی خود پول برداريد. با بخش دوم این مقاله در مجله دور و نزدیک همراه باشید.

توجه داشته باشید که تمامی‌ برنامه‌هایي که در این مقاله معرفی می‌شوند، دارای نسخه رایگان برای سیستم عامل‌هاي Android و iOS هستند.

اپلیکیشن Currency Conventer، حسابدار همراه

بهترین اپلیکیشن

یکی از دردسر‌های سفر کردن به کشور‌های خارجی این است که برای هر هزینه‌ای نیاز دارید بدانید، دقیقاً دارید چقدر هزینه می‌کنید و واحد پول کشوری که در آن هستید را باید دائماً به ریال برگردانید. با داشتن این برنامه، زحمت این کار را به خودتان ندهید و در زمان‌تان صرفه‌جویی کنید و به جای حساب و کتاب لذت ببرید؛ حسابدار همراه شما این وظیفه را بر عهده می‌گیرد.

اپلیکیشن GasBuddy، دوست سوخت‌رسان

با این اپلیکیشن موقعیت مکانی نزدیک‌ترین پمپ‌ بنزين را بیابید تا اگر در جاده‌ای ناشناس به آن‌ها نیاز پیدا کردید، نگران و سرگردان نشوید. به جز نشان دادن محل پمپ بنزین، این برنامه قیمت فروش سوخت هر یک از آن‌ها را نیز به شما می‌دهد.

اپلیکیشن Hotel Tonight، نجات دهنده زندگی در شرایط خاص

اگر به هر دلیلی جایی بودید که بدون برنامه‌ریزی قبلی نیاز داشتید جایی برای یک شب اقامت پیدا کنید، این برنامه اتاق‌های خالی را در موقعیت‌ مکانی شما نشان خواهد داد. ممکن است که این اتاق به اندازه‌ای که دوست دارید، خوش‌قیمت نباشد اما حداقل شما را از ماندن در خیابان نجات می‌دهد.

اپلیکیشن GateGuru، دستیار و راهنمای فرودگاهی شما

نرم افزار GateGuru بهترین دوست برای کسانی است که معمولا از بخت بدشان، اتفاقات بین راه یا ترافیک یا… باعث می‌شود با تاخیر به فرودگاه برسند. این نرم‌افزار کاربردی با بهره بردن از نقشه‌های هوایی، راه راحت‌تر دسترسی به فرودگاه را در اختیار شما قرار می‌دهد. هم‌چنین اطلاعات مفیدی در خصوص امکانات یک ترمینال از قبیل رستوران، محل استراحت و غیره را نیز دارد. اگرچه مفیدترین بخش‌ این نرم‌افزار، قسمتی به نام «نکات» یا «tips» است كه در آن، زمان تقریبی انتظار شما در بخش بررسی گذرنامه را اعلام می‌کند.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.