بهترین اپلیکیشن‌ های رايگان براي يك سفر راحت‌
امتیاز ما

وقتی در سفر هستید، بهترین دوست شما گوشی هوشمند یا همان اسمارت‌فون شما است كه مانند راهنمای قابل اعتمادی است،‌ البته اگر برنامه يا اپلیکیشن هاي مناسب را روي آن نصب كرده باشيد. این راهنما می‌تواند مسیر هتل یا هر مقصد دیگری را نشان‌تان دهد، هزینه‌های شما را به صورت نمودار درآورد و برای سفر شما برآورد هزینه حدودی انجام دهد. هم‌چنين با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید برای خانواده یا دوستان خود کارت‌پستال‌های مجازی ارسال کنید و… در ضمن با برخی از این اپلیکیشن‌ها می‌توانید با استفاده از اثرانگشت خود از هر جای دنیا از حساب بانکی بین‌المللی خود پول برداريد. با بخش اول این مقاله در مجله دور و نزدیک همراه باشید.

توجه داشته باشید که تمامی‌ برنامه‌هایي که در این مقاله معرفی می‌شوند، دارای نسخه رایگان برای سیستم عامل‌هاي Android و iOS هستند.

اپلیکیشن TripIt، مشاور شخصی شما

بهترین اپلیکیشن سفر

با استفاده از این برنامه، تمام جزئیات سفر خود را برنامه‌ریزی کنید، از کرایه کردن ماشین گرفته تا رزرو کردن میز در رستوران دلخواه‌تان. TripIt به شما امکان برنامه‌ریزی دقیقه به دقیقه براي سفر را می‌دهد. Tripit با توجه به روز‌های اقامت شما و زمان پرواز و بلیط‌های‌تان، بهترین برنامه بازدید از دیدنی‌های خاص آن شهر را به شما می‌دهد و با خیال راحت می‌تواند از بازدید‌های خود لذت ببرید و نگران دیر رسیدن به برنامه‌های‌تان نباشید.

اپلیکیشن Weather+ Free، هواشناس همراه

به جای این که بخواهید وضعیت آب و هوا را از اخبار با یک زبان خارجی بشنوید، با استفاده از این برنامه برای روزی که در پیش دارید، آماده باشید و بدون پوشیدن یا همراه بردن لباس مناسب پا از هتل بیرون نگذارید. این برنامه رایگان با زبان انگلیسی وضعیت نسبتاً دقیقی از آب و هوای موقعیت مکانی شما ارائه می‌دهد و رطوبت، دما، سرعت باد، گرد و غبار و… را می‌توانید در آن مشاهده کنید.

اپلیکیشن Postagram، ارسال کارت‌پستال با تکنولوژی

بهترین اپلیکیشن سفر

اگر شما هم بر این باور هستید که ارسال کارت پستال هنوز هم کار دوست‌داشتنی و باارزشی است، این اپلیکیشن را فراموش نکنید. با Postagram می‌توانید عکس‌های سفرتان را به کارت تبدیل کنید. عکس‌ها را با این برنامه آپلود می‌کنید و با کم شدن 1 دلار از حساب شما که هزینه پست را نیز شامل می‌شود، عزیزان‌تان یک کارت واقعی دریافت می‌کنند.

اپلیکیشن Free Wi-Fi Finder، راهنمای شما برای دسترسی به اینترنت

به عنوان یک مسافر امروزی حتماً در سفر خود به اینترنت احتیاج خواهید داشت. این برنامه «وای‌فای‌های رایگان» را در اطراف شما پیدا می‌کند تا در صورت نیاز بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید از جست‌وجوی این برنامه استفاده کنید تا نزدیک‌ترین وای‌فای بدون قفل و رایگان را بیابید.

Google Translate، مترجم جیبی شما

وقتی که بلد نبودن زبان آن کشور شما را دچار مشکل می‌کند، با این مترجم جیبی قادر به ترجمه کردن پاراگراف‌ها یا حتی صدای دیگران هم خواهید بود. به سادگی جمله مورد نظرتان را به انگلیسی گفته و Google Translate آن را به زبان مورد نظر شما برمی‌گرداند.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.