امتياز سفرهاي خارج از فصل
امتیاز ما
چندين و چند تفاوت بین مسافرانی که در ایام تعطیل مانند تابستان، روزهای پایانی فصل تابستان یا ایام عید به گشت‌وگذار می‌پردازند، با مسافرانی که سفر خود را به دیگر اوقات سال موكول مي‌كنند، وجود دارد. دسته دوم به خوبی می‌دانند که چه زمان بلیط هواپیما را رزرو کنند، چگونه در پرداخت هزینه اقامتگاه‌شان صرفه‌جویی کنند، چگونه از تخفیفات مکان‌های مختلف خبردار شوند و از مراکز و بخش‌های تفریحی که امکانات ویژه‌ای در اختیار مسافران قرار می‌دهند، استفاده کنند. به همین دلیل، موارد زیادی درباره چنین سفر‌هایی هست كه می‌توان از این دسته از مسافران باهوش یاد گرفت. با بخش دوم این مقاله در مجله دور و نزدیک همراه باشید.

 

3. قیمت کم‌تر و تنوع بیش‌تر برای اقامتگاه

امتياز سفرهاي خارج از فصل

می‌توان با پرداخت هزینه‌ای بیش‌تر، از خدمات لوکس و شیک هتل‌های چند ستاره لذت برد، ولی باید ممنون زمان‌های «خارج از ایام سفر» بود که با فرا رسیدن این روز‌ها قیمت‌ها شکسته می‌شوند، چرا که در این ایام، هتل‌ها برای جذب مسافران تخفیف‌های استثنایی می‌گذارند و قیمت‌ها را کم‌تر می‌کنند. با گشتی در صفحات مجازی خواهید دید که برای جلب توجه شما، جنگی بین سایت آژانس‌های مسافرتی و سایت هتل‌های مختلف برپاست تا بتوانند با تبلیغات گسترده، مشتریان بیش‌تری را جذب کنند. بیش‌تر آن‌ها از آن‌چه بیان می‌کنند نيز ارزان‌تر هستند. چه کسی خواهان لذت بردن بیش‌تر از سفر با این همه ویژگی مثبت نیست؟

 

4. گشت‌وگذار و بازدید بیش‌تر و آسان‌تر

مسلما «ارزان قیمت بودن» هدف اصلی برای کیفیت بخشیدن به سفر نیست و فعالیت‌هایی که در طول سفر انجام می‌دهیم، بیش‌ترین خاطرات را شکل می‌دهند. در زمانی که حجم زیادی از مسافران در یک منطقه گردشگری حضور داشته باشند، روشن است که شانس استفاده از امکانات تفریحی، بازدید از نقاط دیدنی، سپری کردن لحظات آرامش‌بخش در جنگل یا کنار دریاچه و حتی خرید، کاهش پیدا می‌کند. ممکن است شما نیز تجربه کرده باشید که برای استفاده از یک امکان تفریحی مثل تله‌کابین، لازم بوده که مدتی طولانی در صف خرید بلیط بمانيد یا به دلیل ازدحام جمعیت در کنار ساحل و هیاهوی زیاد، لذت کافی را که انتظار داشته‌اید، نبرده‌ايد. چه بهتر که با برنامه‌ریزی هرچه بهتر، بتوان بیش‌ترین لذت را برده و در زمان خود صرفه‌جویی كرد.

5. با بودجه یکسان، مناطق بیش‌تری را ببینید

امتياز سفرهاي خارج از فصل

با این شیوه از سفر، با باقی‌مانده پول خود می‌توانید از مکان‌های دیدنی بیش‌تری بازدید کنید. به عنوان یک توصیه می‌توان گفت، هنگامی‌که سفر خود را آغاز می‌کنید، سعی کنید با پرداخت هزینه‌های جزیی بیش‌تر در منطقه‌ای که هستید، گشت بزنید و مناظر جالب را از نزدیک ببينید. وقتی گردش‌های بیش‌تر را در برنامه خود قرار می‌دهید، در نهایت خواهید دید که تجربه بی‌نظیری از سفر خود به دست آورده‌اید، در حالی که تعادل هزینه‌ها را نیز حفظ کرده‌اید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.