امتياز سفرهاي خارج از فصل
امتیاز ما
چندين و چند تفاوت بین مسافرانی که در ایام تعطیل مانند تابستان، روزهای پایانی فصل تابستان یا ایام عید به گشت‌وگذار می‌پردازند، با مسافرانی که سفر خود را به دیگر اوقات سال موكول مي‌كنند، وجود دارد. دسته دوم به خوبی می‌دانند که چه زمان بلیط هواپیما را رزرو کنند، چگونه در پرداخت هزینه اقامتگاه‌شان صرفه‌جویی کنند، چگونه از تخفیفات مکان‌های مختلف خبردار شوند و از مراکز و بخش‌های تفریحی که امکانات ویژه‌ای در اختیار مسافران قرار می‌دهند، استفاده کنند. به همین دلیل، موارد زیادی درباره چنین سفر‌هایی هست كه می‌توان از این دسته از مسافران باهوش یاد گرفت. با بخش اول این مقاله در مجله دور و نزدیک همراه باشید.

1. خلوت بودن مکان‌های گردشگری

اگر به یک شهر یا مکان گردشگری، هم در فصل سفر که افراد زیادی در آن‌جا هستند و هم در زمانی که فصل سفر نبوده، رفته باشید جان کلام را دریافت می‌کنید. برخورد، احترام، خوشامدگویی، پذیرایی و دیگر رفتارهای مردم محلی با مسافران، در هر یک از این دو زمان بسیار متفاوت است. خواهید دید که قیمت‌ها کاهش پیدا کرده است، فروشندگان با خوشرویی با شما رفتار می‌کنند و در کل، توجه خاصی را از مردم محلی دریافت می‌کنید. حتی ممکن است، احساس کنید یک شخصیت مشهور هستید.

2. قیمت بلیط‌ها شکسته می‌شود

امتياز سفرهاي خارج از فصل

تنها مسافرانی که نسبت به زمان و مکان سفر خود حساس هستند، می‌دانند که نوسانات قیمت پرواز‌ها در چه بازه‌ای رخ می‌دهد و چه زماني خرید بلیط برای آن‌ها مناسب‌تر است. پول خرید بلیط یکی از بیش‌ترین هزينه‌هاي پرداختی سفر را به خود اختصاص می‌دهد و کاهش این هزینه نقش بسیار مهمی‌ در روند برنامه‌ریزی سفر خواهد داشت؛ چرا که به طور معمول کل هزینه‌های یک سفر در عمل بیش‌تر از میزانی است که از قبل پیش‌بینی می‌کنیم. کافی است نگاهی گذرا به لیست قیمت‌های آژانس‌های مسافرتی در بازه‌های زمانی که مسافران کمتری به یک نقطه خاص پرواز می‌کنند، بيندازيد. با این جست‌وجو متوجه اختلاف فاحش قیمت‌ها خواهید شد. البته لازم نيست پرواز به کوه‌های هیمالیا در زمستان را مصداق قرار دهيد، بلکه با شناسایی زمان‌های «خارج از فصل سفر» و کمی‌ هوشمندی می‌توانید سفر به مکان‌های گردشگری را با رزرو بلیط ارزان‌تر و در کل صرف هزینه کمتر انجام دهید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.