امتیاز ما

آیا فردی ماجراجو هستید و به دنبال مناطق خاص گردشگری برای تعطیلات و سفر آینده خود هستید؟ اگر ایده سفر به فرانسه و دیدن برج ایفل یا بازدید از ساعت «بیگ بن» در انگلستان برای شما جالب نیست، شاید سفر به یکی از 10 نقطه خاص گردشگری که در این‌جا به شما معرفی می‌شود، مورد پسندتان قرار بگیرد. در ادامه با دور و نزدیک همراه باشید.

سیچوآن، چین

ماجراجو در چین

با مجسمه «بودای بزرگ لیشان» در شهر لیشان واقع در استان سیچوآن چین آَشنا شوید؛ مجسمه‌ای که در حدود 71 متر ارتفاع دارد، به زیبایی و ظرافت تراشیده شده و در دل صخره‌های کوهستانی چشمان هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. این مجسمه در اواسط قرن 8 میلادی درست شده است. در این شهر حتما به رستوران‌های «پاندا این» (Panda Inn) بروید، رستوران‌هایی که از دیوار گرفته تا لوازم غذاخوری برگرفته از عکس و طرح پاندا است. حتی ممکن است کارکنان رستوران و اهالی این شهر را با لباس‌هایی با طرح پاندا ببینید.

لاسپوساس، خیلیتلا، مکزیک

در «لاسپوسا» چشم‌انداز‌هایی سورئال را خواهید دید. «ادوارد جیمز»، یک ثروتمند انگلیسی، در سال 1940 میلادی به دنبال پدید آوردن یک سرزمین عجیب، جنگل‌های مکزیک را انتخاب کرد. او در 20 نقطه از این جنگل، ساختمان‌هایی با نام «خانه‌هایی با پشت‌بام‌هایی شبیه یک وال» و پلکان‌هایی به ناکجا ساخت. لاسپوسا در فارسی به معنای استخر یا آبگیر است.

صخره‌های پنکیکی، نیوزیلند

جنوب نیوزیلند و در غرب پارک ملی «پاپاروئا»، تابلویی بی‌نظیر به قدمت 30 میلیون سال را مقابل چشمان خود خواهید دید. مدت زمانی بسیار زیاد طول کشیده تا لایه‌هایی از سنگ آهک و ماسه در بستر دریا، این صخره‌های پنکیکی را پدید آورند، به طوری که با فرسایش لایه‌های ماسه‌ای، ‌این صخره‌ها پدیدار شده‌اند.

مونت سن میشل، فرانسه

احتمالاً شما هم کلمات آشنای «سواحل نرماندی» به گوش‌تان خورده است. جزیره «مونت سن میشل» در نزدیکی همین سواحل قرار دارد و با مد آب دریا، با آب احاطه می‌شود و با جزر به خاک ساحل می‌پیوندد. در این جزیره صومعه‌ای به سبک گوتیک، برای نگهبانی از زندانیان در دوران انقلاب فرانسه ساخته شده است.

هتل یخی، یوکاسیاروی، سوئد

با برف و یخبندان که مشکلی ندارید؟ این هتل شگفت‌انگیز که حدود ۲۰۰ کیلومتر بعد از مدار قطب شمال واقع شده است، تنها در ماه‌های سرد سال برقرار است. تمام قسمت‌های این هتل، حتی تخت‌ها، از یخ ساخته شده. از بخش‌های مهم هتل یوکاسیاروی می‌توان به کلیسا، تالار اصلی و اتاق پذیرایی آن اشاره کرد که همگی از یخ ساخته شده‌اند.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.