استرالیا
امتیاز ما

ما همیشه در این فکر به سر می‌بریم که یک سفر عالی و خاطره‌انگیزه به استرالیا را بدون صرف هزینه‎های بالا نمی‌توان تجربه نمود ولی ما در این مقاله چند نکته مهم و کارآمد را برای شما ذکر می‌کنیم که بدون توجه به اینکه چه ماهی از سال را می‌خواهید به استرالیا بروید (البته به جز تعطیلات ماه دسامبر) می‌توانید با کمترین هزینه یک سفر مجلل و خاطره‌انگیز را برای خود و همسفرانتان خلق کنید. در ادامه با مجله‌ی اینترنتی دور و نزدیک همراه باشید.

توجه داشته باشید که کشور استرالیا به طور خاص یک مقصد مقرون به صرفه برای مسافرت نیست ولی با دانستن اینکه کی و در کجا باید پول خود را خرج کنید می‌توانید از صرف هزینه‌های هنگفت اجتناب نمایید.

پرواز کنید و از سفرهای زمینی خودداری نمایید

کرایه ماشین در استرالیا بسیار گران است.از سوی دیگر هزینه‌های پروازهای داخلی استرالیا که توسط شرکت‌های هواپیمایی مانند: «کوانتس» (Qantas)، «ویرجین استرالیا» (Virgin Australia)، «جت استار» (Jetstar)، «تایگرایر» (Tigerair) انجام می‌پذیرد بسیار منطقی و مقرون به صرفه می‌باشد. برای مثال شما می‌توانید با هزینه‌ای کمتر از صد و پنجاه دلار یک پرواز راحت و بدون اضطراب به نقاط مختلف استرالیا را داشته باشید چرا که این شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند برای شما چندین گزینه برای رفتن به مقاصد مختلف در استرالیا را فراهم کنند، مگر اینکه شما بخواهید تجربه یک سفر زمینی با ماشین را داشته باشید که این یک تصمیم شخصی است.

 

خلیج سرکلار

به مردم محلی استرالیا ملحق شوید

برخی از آژانس‌ها و برگزارکنندگان تورهای استرالیا سعی به فروش تورها با قیمت‌های نامتعارف و بسیار گران می‌کنند برای مثال برای استفاده از کشتی تفریحی مجلل «کاتاماران» هزینه قابل توجهی باید بپردازید که گاها قیمت آن از هزار دلار نیز بیشتر می‌شود. درحالی که اکثر این تورها چنین ارزشی ندارند و نباید از آنها استقبال کرد.

باید این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید یک سفر مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید از رفتار مردم محلی پیروی کنید. طبق این دیدگاه شما می‌توانید به جای انتخاب کشتی تفریحی کاتاماران که بسیار گران قیمت است از کشتی مخصوص حمل ساکنان سیدنی برای جابه جا شدن بین خلیج «سرکلار» (Circular Quay) و ساحل «منلی» (Manly Beach) استفاده کنید. مثال دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد این است که هیچ الزامی نیست که شما در سالن اپرا یا کنسرت در جایگاه ویژه یا جلو بنشینید حتی زمانی که به «خانه اپرا سیدنی» (Sydney Opera House) می‌روید. البته جالب است بدانید که در استرالیا پر از بلیطهای به اصطلاح لحظه آخری است که مردم استرالیا غالبا از این نوع بلیط خریداری می‌کنند و این کاریست که شما نیز باید انجام دهید.

هزینه‌های غذای خود را کاهش دهید

زمانی که درحال برنامه‌ریزی برای مسافرت در استرالیا هستید، دو پیشنهاد برای صرفه جویی در هزینه‌های غذا به شما می‌کنیم:
بهترین توصیه‌ای که میتوانیم به شما کنیم این است که از محصولات تولید شده در استرالیا استفاده نمایید و برای تهیه آنها به مارکت‌های محلی و کشاورزی مراجعه کنید.
کافه‌های پر رفت‌وآمد را انتخاب کنید چرا که این کافه‌ها بخش بزرگی از فرهنگ استرالیا را در خود دارند و غالبا غذاهای ارزان قیمت و لذیذ عرضه می‌کنند که شامل غذاهای محلی نیز می‌شود.

مقایسه قیمت‌ در سایت‌های جستجوگر

هتل‌های پنج ستاره در استرالیا دارای قیمت‌های متفاوتی می‌باشند حتی اگر در یک ناحیه باشند.برای مثال در نزدیکی «گریت برییر ریف» (Great Barrier Reef) اقامت در «هیرون ایسلند ریسورت» (Heron Island Resort) می‌تواند از تمامی هتل‌های آن نزدیکی ارزان‌تر باشد. باید در نظر داشته باشید که قبل از رزرو هتل یک مقایسه بین قیمت‌ها انجام دهید. البته در صورتی که زمان سفر شما مشخص نیست، می‌توانید با جا‌به‌جا نمودن تاریخ ورود و خروج خود به قیمت مناسب‌تری دست پیدا کنید.

 

استرالیا

در سیدنی و ملبورن آپارتمان اجاره کنید

طعم واقعی مسافرت را با اجاره کردن آپارتمان به جای رزرو هتل در این دو شهر مشهور احساس کنید. چرا که زیبایی این شهرها با شیوه زندگی محلی ادغام شده و گاهی اوقات اقامت در هتل می‌تواند گران و دشوار باشد. هر دو شهر دارای محل‌های زیبایی هستند و شما می‌توانید با اجاره آپارتمان در این محل‌ها اوقات خوشی را برای خود به وجود آورید.

برای خرید بلیت هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.