پارک ایالتی الدورادو کنیون کلورادو امریکا
امتیاز ما

چه کسی فکر می کرد که پارک های ملی اینقدر خوب باشند؟

پارک های ملی گنجینه‌های ملت ما هستند.اما در پارک‌های ملی محبوب (مثلا وقتی به «گراند کنیون» و «یوسمیتی» نگاه می‌کنیم)، شما با جمعیت، ترافیک، اردوگاه‌های رزرو شده، و بلیط‌های ورودی گران، برای دیدن بخشی از لبه شمالی یا نیمی از پارک برخورد می‌کنید. بنابراین اینجا یک تفکر وجود دارد: به جای آن به یک پارک ایالتی سفر کنید و این شانس را داشته باشید تا پارک را بطور کامل برای خود داشته باشید. با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

پارک ایالتی فرانکونیا ناچ، نیو همپشایر

پارک ایالتی فرانکونیا ناچ نیو همپشایر امریکا

پارک ایالتی «فرانکونیا» در عمق کوه‌های سفید نیو همپشایر واقع شده است و کمی از همه چیز برای هر سلیقه‌ای دارد. پیاده‌ها می‌توانند در مسیر «پیپ آپالاچی» قرار گیرند. قایقرانان می‌توانند در دریاچه اکو قایق اجاره کنند. کوهنوردها می‌توانند آبشارهای «فلوجورج» را تماشا کنند. در زمستان شما می‌توانید طولانی‌ترین شیب عمودی در «نیو همپشایر» در دامنه های کوه «کانن» و حتی اردوگاه زمستانی «لافایت» را اسکی کنید. بعد از یک روز در کوه‌ها، به کارخانه آبمیوه «وان لاو» در نزدیکی «لینکلن» برای یک نوشیدنی یا برگر بروید.یک اتاق در مهمان خانه «ووداستاک» رزرو کنید (از ۱۰۱دلار) و در کلاس یوگای صبحگاهی در محوطه کارخانه ثبت نام کنید. زیباترین شهرهای آمریکا

پارک ایالتی الدورادو کنیون، کولورادو

پارک ایالتی الدورادو کنیون کولورادو امریکا

پارک ایالتی «الدورادو کنیون» یا «الدو» همانگونه که مردم محلی آن را صدا می‌زنند، بهشت کوهنوردان در دامنه «بولدر» با ۵۰۰ مسیر عمودی در دیوارهای طلایی ماسه سنگی است. مسیرهای پیاده‌روی خوب هستند که سه مسیر پیاده‌روی اصلی و چند مسیر محدود دوچرخه سواری دارند اما شما برای بالارفتن آمده‌اید یا برای نشستن کنار ساحل «بولدر کریک جنوبی» و تماشای دیوارهای تنگه. کوهنوردان را برای خورشید جنوبی  دنبال کنید. شما نمی‌توانید در پارک چادر بزنید، اما یک کمپ در نزدیکی شما قرار دارد، می‌توانید یک اتاق هتل را با دیوارهای سنگی در «بولدرینگ بیس» کمپ اجاره کنید.

برای خرید بلیط هواپیما  به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.