خرید کالایی منحصر به فرد ترکیه
امتیاز ما

خرید سوغاتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر است. شما همیشه می‌توانید محصولات ترکیه را در خارج از این کشور پیدا کنید یا با توجه به تاثیر فرهنگی در طول تاریخ ، انواع گوناگونی از آن‌ها را می‌توانید در دیگر کشور‌ها بیابید. اگرچه تعداد کمی از این اقلام هستند که فقط از یکسری مغازه خاص در ترکیه می‌توان خریداری کرد. با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

 

وسایل «حمام عبدالله» (Abdulla hamam)

حمام ترکی | ترکیه

حمام ترکی هم در ساسر دنیا شناخته شده است و حوله های حمام باریک (Peshtemal) یا صابون روغن زیتون مخصوص همه‌جا پیدا می‌شود. هرچند فقط در بازار بزرگ است که می‌توانید تمام محصولات طبیعی عبدلله را بیابید که شامل حوله بافت دست که از کتان و ابریشم بافته شده است و صابون‌های طبیعی دست‌ساز می‌باشند. بلیط تهران ازمیر را ارزان خریداری کنید.

حوله‌های طبیعی «حمام جنیفر» (Jeniifers hamam)

اگر صحبت از بهترین حوله‌ها باشد حمام جنیفر که در «بازار آراستا» (arasta bazar) واقع شده است یکی از مکان هایی است که حوله های زیبا، نرم و «پشتمال» (peshtemal) دارد که از مواد ارگانیک ساخته شده اند. این فروشگاه که توسط «جنیفر گاودت» (jeniifer gaudet) افتتاح شده است، مفتخر است که با یکی از آخرین خانواده‌هایی که سنت بافندگی با دست را در ترکیه ادامه می‌دهند مشغول به کار است. (خرید ارزان  بلیط تهران انکارا  و  بلیط انکارا تهران )

فرش‌های کلاسیک از «اتینکون» (ethincon) و «دوکو» (dohku)

فرش دستبافت ترکیه

ترکیه کشوری است که به فرش‌هایش معروف است و شما می‌توانید در اتینکن و دوکو نمونه های دستباف عالی را پیدا کنید. فرقی نمی‌کند که به دنبال فرشی سنتی یا کمی مدرن می‌گردید، این دو فروشگاه که روبروی هم در بازار برگ واقع شده‌اند شما را ناامید نخواهند کرد. این فروشگاها سال‌هاست که کمی از سنت ترکیه را مهمان خانه های مردم سراسر جهان می‌کنند. با خرید بلیط تهران آنتالیا از ما با بهترین کیفیت سفر کنبد.

شیرینی‌های ترکیه از «حاجی بکیر» (haci beekir)

شیرینی های ترکیه

راحت‌الحقوم های ترکیه همه جا یافت می‌شوند، اما فقط در حاجی بکیر است که شما می‌توانید به گذشته سفر کنید. این فروشگاه که از سال ۱۷۷۷ مشغول به کار است از آن زمان تا به حال تغیری نکرده‌است و با نمای کلاسیک خود آدم را به قدیم می‌برد. مقداری آبنات مخلوط ترکی که به آن «اکیده» (Akide)میگویند، پسته و قطعا راحت‌الحلقوم بخرید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید.

همچنین برای خرید بلیط هواپیما به کشور ترکیه می‌توانید به صفحه‌ی اصلی وبسایت مراجعه کنید.