ترسناک‌ ترین مقصدهای جهان
امتیاز ما

در همان حالی که خیلی از از ما برای تعطیلات به سواحل آرام و زیبا و آفتابی فکر می‌کنیم، بعضی‌ها هستند که به دنبال مکان‌های ترسناک و شبح‌خیز! می‌گردند تا خود را تا سر حد مرگ بترسانند. از دخمه‌های مردگان پر از جمجمه‌ی انسان تا جزیره‌ی مارها، جاهایی هستند که به عنوان ترسانک‌ترین مقصدهای سفر می‌توانید در صورت داشتن دل و جرات و تحمل هیجان زیاد به آن‌ها سری بزنید. با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

جنگل خودکشی، ژاپن

در نزدیکی کوه «فوجی»، جنگل «آوکیگاهارا» به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدهای خودکشی در دنیا شناخته شده است و با اسطوره‌ی ژاپنی «خانه مرده» ارتباط دارد. مشکل خودکشی در این منطقه به شدت افزایش یافته است و تا سال ۲۰۱۰ حدود ۲۰۰ نفر خودکشی کرده‌اند؛ هم‌اکنون در ورودی جزیره تابلوهایی نصب شده که به افرادی که قصد خودکشی دارند، هشدار می‌دهد که به دنبال کمک باشند و ماشین‌های گشت‌زنی هم در جنگل به دنبال اجساد می‌گردند.

جزیره‌ی مار، برزیل

این جزیره برای کسانی که از چیزهای لغزنده که دائم وول می‌خورند، بدشان می‌آید، مقصد مناسبی نیست. اساسا این جزیره برای هیچکس مناسب نیست. جزیره‌ای زیبا و استوایی که هزاران افعی طلایی در آن به راحتی زندگی می‌کنند. دولت برزیل ورود به این جزیره را ممنوع اعلام کرده است.

بلندترین پل شیشه‌ای جهان، چین

در سال ۲۰۱۶ بلندترین پل شیشه‌ای جهان در «ژانگ ژیاژی» چین افتتاح شد. انگار که بلندی این پل به تنهایی برای کسانی که ترس از ارتفاع دارند کافی نبود؛ به همین خاطر آن را از شیشه ساختند تا بازدیدکنندگان این پل ۴۳۰ متری، در زیر پایشان دره‌ی ۳۰۰ متری را هم ببینند. در ژوئن ۲۰۱۶ آزمایش ترسناکی روی این پل انجام شد. خبرنگار بی‌بی‌سی با پتک بر روی سطح شیشه‌ای این پل می‌کوبید.

کلیسای امید نیک، آفریقای جنوبی

قدیمی‌ترین سازه‌ای که در آفریقای جنوبی ساخته شده، کلیسای «امید نیک» است که توسط «کمپانی هند شرقی هلند» در قرن ۱۷ میلادی ساخته شد. این مکان برای سال‌های زیادی به عنوان زندان استفاده می‌شد؛جایی که زندانیان مورد شکنجه و سوء استفاده قرار می‌گرفتند. گفته می‌شود که حتی امروزه هم نگهبانان فریادهای زندانیان چند قرن پیش را می‌شنوند.

پلاکلی، انگلستان

روستای «پلاکلی» در «کنت» انگلستان، روستایی است که نامش در گینس ثبت شده است. گفته می‌شود در این روستا تسخیرشده‌ترین مکان توسط ارواح در کل انگلستان است! حداقل ۱۲ روح محلی در این روستا پرسه می‌زنند. یکی از این ارواح، پیرزنی است که روی پل نشسته و سیگار می‌کشد و همزمان نوشیدنی هم می‌خورد.

جزیره‌ی پووگلیا، ایتالیا

جای تعجب است که این جزیره نزدیک «ونیز» قرار دارد؛ جایی که دوبار تبعیدگاه بیماران طاعونی بوده و در دهه‌ی ۱۹۲۰ هم به عنوان آسایشگاه بیماران روانی مورد استفاده قرار می‌گرفت. البته این جزیره توسط ارواح تسخیر نشده! یکی از پزشکان این آسایشگاه که گزارش شده چند عمل جراحی «لوبوتومی» ناموفق  را انجام داده، خود را از بالای برج بیمارستان این جزیره به پایین پرتاب کرد که منجر به مرگش شد. او قبل از این کار ادعا می‌کرد که توسط ارواح پووگلیا دیوانه شده. شهر کاندلا ایتالیا

پایان بخش دوم

برای خرید بلیط هواپیما به مقصدهای مورد نظرتان، می‌توانید صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.