مراکز_خرید_توکیو
امتیاز ما

سفر کردن به ژاپن، بدون دیدن و خرید کردن از مراکز خرید توکیو، امکان‌پذیر نیست. اولین فروشگاه بزرگ ژاپن به نام «میتسوکوشی»، بیش از صد سال پیش ساخته شد. از آن زمان، فروشگاه‌های زیادی به شهرهای ژاپن اضافه شده‌اند. این فروشگاه‌ها اجناسی از جمله لباس‌های زنانه و مردانه دارند. برخی مانند «سوگو» و «ایسه‌تان» آنقدر معروف و موفق شدند که توانستند شعبه‌های دیگری هم در بازارهای جهانی افتتاح کنند. امروز در مجله‌ی دور و نزدیک با برخی از بهترین مراکز خرید توکیو آشنا خواهید شد.

بهترین مراکز خرید توکیو ؛‌ ایسه تان

مراکز_خرید_توکیو_ایسه_تان

«ایسه‌تان» یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و موفق در توکیو است که در «شینجوکو» پایه‌گذاری شده است. این فروشگاه‌ها در کشورهایی چون «سنگاپور» و «مالزی» هم فعالیت می‌کنند و برای جذب کسانی که به فرهنگ ژاپنی علاقه دارند، رویدادهایی با الهام از فرهنگ ژاپنی برپا می‌کنند. در شینجیکو در توکیو، مجموعه‌ای از فروشگاه‌های ایسه تان به لباس مردانه، محصولات زیبایی و کالای دیگر اختصاص داده شده و مردم محلی و گردشگران هر چه می‌خواهند، از کیمونو و اکسسوری‌های مربوط به آن تا دمنوش‌های گیاهی و اسباب‌بازی کودکان، در این فروشگاه پیدا کنند.

میتسوکوشی

مراکز_خرید_توکیو_میتسوکوشی

علاوه بر «میتسویا»، «میتسوکوشی» هم به عنوان یکی از قدیمی ترین فروشگاه‌های بزرگ ژاپن و البته یکی از بزرگ‌ترین‌‌ مراکز خرید توکیو و ژاپن به شمار می‌رود. هشت سال پیش، این کمپانی با کمپانی ایسه‌تان ادغام شد و کمپانی « ایسه‌تان میتسوکوشی» را تشکیل داد. البته می‌توان گفت میتسوکوشی کمی گران‌تر است و در محله‌های مجلل‌تری قرار گرفته‌است. محله‌ی «چو کو» یکی از این مناطق معروف است. میتسوکوشی در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا شعبه دارد.

پارکو

مراکز_خرید_توکیو_پارکو

«پارکو» یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای‌ است که در خیلی از شهرهای ژاپن شعبه دارد. یکی از اصلی‌ترین شعب این فروشگاه در توکیو به نام «شیبویا پارکو» به دلیل بازسازی به مدت چهار سال تعطیل خواهد بود. خوشبختانه، شعبه‌های دیگری مانند پارکو در «ایکه‌بوکورو» وجود دارد که از استعدادهای داخلی حمایت می‌کند و مردم را به خرید تشویق می‌کند.

مارویی

مراکز_خرید_توکیو_مارویی

«مارویی» یکی دیگر از مراکز خرید توکیو است که در شهرهای بزرگ ژاپن هم شعبه دارد. لوگوی خاص این فروشگاه، «۰۱۰۱» است و به زبان ژاپنی «مارویی» خوانده می‌شود. صفر، در ژاپنی «مارو» خوانده شده و می‌تواند به معنای صفر یا دایره باشد. فروشگاه مارویی افراد جوان و خوش‌استایل را به عنوان گروه هدف خود قرار داده است و محدوده‌ی سنی مشتریان این فروشگاه بین ۲۰ تا ۳۵ هستند. مارویی همچنین دارای یک فروشگاه آنلاین بود که لباس‌هایی از استایل خیابانی ژاپن را به  سرتاسر دنیا می‌فروخت اما مدتی است که این سایت بسته شده است.

سوگو / سی بو

مراکز_خرید_توکیو_سوگو

فروشگاه‌های «سوگو» و «سی‌بو» هردو از زیرمجموعه‌های شرکت «Seven & I» هستند. این کمپانی صاحب سوپرمارکت‌های «ایتو یوکودا»، و فروشگاه‌های «Seven Eleven» نیز هست. فروشگاه سی‌بو را می‌توانید در ایستگاه «شیبویا» پیدا کنید. قرار گرفتن در این منطقه‌ی شلوغ و پر رفت‌وآمد باعث شده به یک مرکز خرید ایده‌آل تبدیل شود.

فروشگاه توکیو

مراکز_خرید_توکیو

«توکیو» (Tokyu) نام آشنایی برای افرادی است که به توکیو سفر کرده‌اند. این کمپانی نه تنها فروشگاه‌های بزرگی به همین نام را اداره می‌کند، بلکه بوتیک‌های ایستگاه شیبویا، و فروشگاه‌های مختلف دیگر را نیز تحت پوشش خود دارد. فروشگاه توکیو شامل لباس‌های زیادی از برندهای ژاپنی است که همیشه افراد زیادی را به خود جذب می‌کند.

ماتسویا

مراکز_خرید_توکیو_ماتسویا

«ماتسویا» به همراه میتسوکوشی، قدیمی‌ترین فروشگاه‌های ژاپن هستند. اجناس آنها شامل برندهای لوکس بوده و شعبه‌ی اصلی آن در «گینزا» قرار گرفته است.

فروشگاه هانکیو

مراکز_خرید_توکیو_هانکیو

«هانکیو» دارای چهار شعبه در ژاپن، و دو شعبه در تایوان است. در بخش لباس‌های مردانه، بهترین و لوکس‌ترین لباس‌های استریت استایل مردانه را از طراحان داخلی ژاپن و طراحان بین‌المللی می‌توانید پیدا کنید. شعبه‌های اصلی در «اوساکا» و «فوکواوکا» لباس‌های زنانه هم به فروش می‌رسانند. هانکیو را ممکن است با نام «هانشین» هم بشنوید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.