سنگاپور
امتیاز ما

سنگاپور یک مکان عالی برای بازدید و زندگی است، زیرا کارهای هیجان انگیز زیادی وجود دارد که بدون توجه به اینکه توریست باشید یا محلی م‌ توانید انجام دهید. با دانستن این موضوع ممکن است برای تصمیم­‌گیری کمی سردرگم شوید و ندانید که چه کارهایی می‌خواهید در سنگاپور انجام دهید. ما یک لیست از بهترین چیزهایی که باید ببینید و بهترین کارهایی که باید در «شهر شیرها» انجام دهید تهیه کرده­‌ایم.با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

باغ‌های خلیج

باغ خلیج سنگاپور

مسلما یکی از برجسته‌ترین مکان‌های سنگاپور، چشم‌انداز باغ‌های خلیج است، مجموعه‌ای که درست مانند یک سیاره بیگانه است. ویژگی برجسته این باغ درختان بسیار بزرگ است، با 18 باغ عمودی که بلندترین آنها حدود 20 طبقه است. بهترین زمان بازدید از این درختان عظیم شب است. بازدید از باغ خلیج رایگان است و پارک همه روزه از ساعت 5 صبح تا 2 شب به روی عموم باز است.

پولو ابین

جزیره پولو ابین سنگاپور

«پولو ابین» یک جزیره کوچک در شمال شرق سنگاپور است. تهی از آسمان خراش­‌ها و اتومبیل‌ها، این جزیره نشان می­‌دهد سنگاپور در چند دهه قبل چگونه بوده است. این جزیره محل زندگی آخرین روستاهای سنتی سنگاپور است که ساکنان آن زندگی خود را با ماهیگیری و کشاورزی اداره می­‌کنند. برای اینکه «پولو ابین» را بهتر ببینید، یک دوچرخه اجاره کنید و تا بتوانید جزیره را کاملا کاوش کنید، نگاهی هم به معبد دختران آلمانی و سایر یادگارهای فرهنگ و سنت سنگاپور بیندازید. برای رفتن به «پولو ابین» سوار یک کشتی در «بندر چانگی» شوید.

باغ وحش سنگاپور

باغ وحش سنگاپور

باغ وحش سنگاپور در سال 1973 افتتاح شد، تقریبا 70 هکتار است و بیش از 300 گونه از حیوانات در آن زندگی می‌کنند. این باغ وحش  اغلب به خاطر طراحی­ خواصش مورد توجه بوده است. استفاده از مدل «باز» برای طراحی باعث شده است حیوانات کمتر احساس اسارت کنند. برای کمک به بازدیدکنندگان برای گردش در باغ وحش، انواع روش‌های حمل­ و نقل مانند تراموا و قایق در نظر گرفته شده است. برای دیدن چیزهای منحصر به فردتر، شما می‌­توانید بعد از تاریک شدن هوا وقتی که باغ وحش برای سفر اکتشافی شب باز می‌­شود، نگاهی به زندگی حیوانات در شب بیندازید.

به محله‌­های فرهنگی سنگاپور سر بزنید

فرهنگ سنگاپور

برخی از پربارترین میراث سنگاپور در محدوده‌­های فرهنگی سه­‌گانه قرار دارند: شهر چینی­‌ها، هند کوچک و خیابان اعراب.  یکی از هیئت­‌هایی را که در هند کوچک با آن همه تنوع مذهبی بدون راهنما قدم می­زنند دنبال کنید و یا برای یک بشقاب برنج و مرغ «میشلین» در صف بایستید. در خیابان اعراب می­‌توانید غذای مدیترانه­‌ای زیادی پیدا کنید و از قلیان و تماشای مردم لذت ببرید.

غذای محلی بخورید

غذای محلی سنگاپور

بهترین روش برای درک فرهنگ یک کشور، خوردن غذاهای محلی آن است. در سنگاپور، با تاثیر از سراسر منطقه، قطعا با کمبود غذای محلی روبرو نخواهید شد. برخی از محبوب­ترین­‌ها را مانند غذاهای ملی خرچنگ فلفلی، لاسکا و برنج و مرغ و غذاهای دیگر چون مالایی، تامیل و غذاهای چینی را که در سراسر شهر پیدا می‌شود امتحان کنید. بهترین مکان برای خوردن غذای محلی به جایی بروید که مردم محلی می­‌روند و محل فروشنده­‌های دوره‌­گرد است. اینجا می‌توانید با کمتر از 10 دلار غذا بخورید.

بازدید از موزه

موزه سنگاپور

بازدید از موزه بهترین برنامه‌ای است که می‌توانید زمانی که هوای سنگاپور بارانی یا بسیار گرم است، داشته باشید. سنگاپور دارای طیف وسیعی از موزه‌ها برای هر سلیقه‌ای است. در «موزه علم و هنر» ببینید چگونه فناوری و هنر با هم ترکیب می شوند. شما می‌توانید در «موزه تاریخ سنگاپور» در مورد تاریخ این کشور یاد بگیرید. در سنگاپور حتی موزه‌هایی برای اسباب‌بازی­‌ها و مجموعه تمبرها نیز وجود دارد.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.