بهترین کارهایی که می توانید در نیوزیلند انجام دهید
امتیاز ما

نیوزیلند برای گردشگرانی که عاشق مناظر طبیعی و حیات‌وحش هستند، قطعه‌ای از بهشت است. این کشور زیبا که در نیمکره جنوبی قرار گرفته است با بسیاری از مناطق دنیا تفاوت دارد و اقلیم آن نیز بسیار منحصربفرد و خاص است. نیوزیلند به دلیل دور افتاده بودن دارای جنگل‌ها و طبیعت بکری است که در هیچ کجای دنیا نمونه آن را نمی‌توان مشاهده کرد.

در این مقاله تصمیم داریم با معرفی برخی از نقاط این کشور زیبا گوشه‌ای از این بهشت جنوبی زیبا را به شما نشان دهیم. با مجله اینترنتی دور و نزدیک همراه باشید.

کایکورا، نیوزیلند

کایکورا، نیوزیلند

این شهر کوچک در جزیره جنوبی واقع در کشور نیوزیلند واقع شده است. به دلیل موقعیت قرارگیری آن در ساحل اقیانوس،‌ «کایکورا» به بهشت عاشقان غذاهای دریایی شهرت یافته است. یکی از جاذبه‌های گردشگری در این شهر کوچک تماشای فُک‌های دریایی، دلفین‌ها و وال‌ها در قلب اقیانوس است. اگر به تفریحات آبی علاقمندید این شهر کوچک گزینه بسیار مناسب گردشگری برای شما خواهد بود.

یخچال طبیعی فرانتس جوزف، نیوزیلند

یخچال طبیعی «فرانتس جوزف» در پارک ملی «وِست‌لند» در جنوب‌غربی نیوزیلند واقع شده است. این یخچال طبیعی یکی از معدود یخچال‌های دنیا است که بازدیدکنندگان و گردشگران می‌توانند از آن بازدید کنند. این یخچال به همراه «یخچال طبیعی روباه» یکی از پرجاذبه‌ترین دیدنی ها در جنوب‌غرب نیوزیلند به حساب می‌آیند.

«وای اُ تاپو»

وای اُ تاپو، نیوزیلند

یکی از مهم‌ترین و زیباترین مقاصد گردشگری در نیوزیلند «وای اُ تاپو» نام دارد. این مکان در جزیره شمالی واقع شده است. یکی از دلایل جذب توریست در این منطقه عوارض طبیعی و جاذبه‌های زمین‌شناسی این منطقه است. این مکان‌ها در سراسر دنیا بسیار کم‌نظیر هستند. یکی از مهم‌ترین چشمه‌های آب گرم نیوزیلند و نیمکره جنوبی زمین در این ناحیه قرار گرفته است. این چشمه‌های آبگرم محل بسیار عالی برای استراحت بعد از یک روز هیجان‌انگیز خواهد بود.

خلیج جزایر

خلیج جزایر، نیوزیلند

یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری برای گذران تعطیلات به بهترین شکل، خلیج کوچک جزایر است. این منطقه زیبا دارای ۱۴۴ جزیره است که هرکدام به نحوی باهم در ارتباط هستند. در این مکان می‌توان حیات‌وحش دریایی را به بهترین و کامل‌ترین شکل ممکن مشاهده کرد. این منطقه محلی برای تجربه زندگی و حیات در دریا از نزدیک است.

در این مقاله با به تصویر کشیدن گوشه‌ای از زیبایی‌های نیوزیلند بهشت نیمکره جنوبی تلاش کردیم تا شما را بیشتر با این منطقه آشنا کنیم.

پایان بخش آخر

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.