ساحل هامبورگ آلمان
امتیاز ما

دومین شهر شگفت­‌انگیز آلمان، یک شهر ساحلی پر از عجایب معماری، رستوران­‌ها و جذابیت­‌های فرهنگی همچون سالن جدید و چشم‌­نواز کنسرت است.

زمانی که آنگولا مرکز در ماه جولای رهبران بین­‌المللی را برای کنفرانس «جی ۲۰» به زادگاهش دعوت کرد، نظر جهان را بشدت به دومین شهر آلمان جلب کرد، به شهر سالن زیبای «البفیل­‌هارمونی». همانگونه که مشاهده شد، کیفیت زندگی رشک­ برانگیز آنان بدلیل عدم همراهی رؤسای جمهور و نخست وزیران میزبان با بسیاری از مردم محلی در شهری که از نظر بین­‌المللی شناخته شده نیست، دچار اختلال شد. همان­طور که بزرگ­ترین بندر و دروازه سنتی آلمان رو به جهان، هامبورگ، همواره نگاه رو به بیرون مرزها داشته است اما به اندازه کافی مالکیت خود را برای حفظ صحنه­‌های فوق­‌العاده و موفق اسرار فرهنگی­‌اش نگه داشته است. هامبورگ ممکن است هنوز از رادار استفاده نکند، اما این همان چیزی است که آن را به یک صفحه نانوشته و یک جواهر شگفت‌­انگیز تبدیل می‌کند که منتظر کشف شدن است. با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

در ادامه‌ی مطلب ۳۶ ساعت در هامبورگ آلمان می‌خوانیم:

 

یکشنبه

  •  ساعت ۷:۳۰ صبح، گردش در سحرگاه

یکی از سنت‌های متمایز هامبورگ، بازار بزرگ سحرگاه هر یکشنبه است که در طول الب، کنار ساختمان مجلل «التونا فیشوکتیونشال» باسقف شیشه‌ای‌اش، برگزار می‌شود. اینجا جایی است که شب و روز هامبورگ در کنار در خواست‌های بلند فروشندگان برای فروش همه چیز از لاکپشت گرفته تا آناناس، همگام می شوند. این بازار یک کلوپ سحرگاهی برای خوشگذران‌های تمام شب است. سوغات  آلمان

  • ساعت ۱۰ صبح، سرزمین عجایب مینیاتوری

شهر عجایب هامبورگ آلمان

بعنوان بزرگترین مدل راه آهن جهان (۱۳ یورو برای بزرگسالان، ۶٫۵ یورو برای کودکان) «مینیاتور واندرلند» هم در مقیاس و هم در خلاقیت یک حماسه است، که بین دو طبقه در انبار قدیمی در «اسپکرستد» گسترده شده است. رایج ترین جاذبه توریستی آلمان، شبکه بسیار دقیق راه آهن فقط بخشی از یک جادو است چرا که صحنه‌های کوچک و گاه خنده‌داری در آن به چشم می‌خورد: پشمینه پوش‌های بسته شده، گاوهای معلق، بیگانگان سبز کوچک در منطقه ۵۱٫ «مینیاتور واندرلند» یک مکان کاملاٌ تخیلی است که کودک درون هر کسی را به وجد می‌آورد. اینجا همانند خود هامبورگ زیبا، چشم نواز و بسیار سرگرم کننده است.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد آلمان به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.