تالین پایتخت استونی
امتیاز ما

«تالین» شهری زیبا و پایتخت «استونی» است که هنوز خیلی از مردم جهان از مزایای سفر به استونی و  زیبایی های شهر تالین خبر ندارند. به همین دلیل سال جدید سالی است که می‌توانید به این شهر سفری ارزان‌قیمت داشته باشید زیرا به دلیل گردشگران کمی که به این کشور می‌روند، قیمت‌ها در این کشور افزایش پیدا نمی‌کند و مراکز تفریحی و جاذبه‌های گردشگری به راحتی قابل دیدن خواهند بود. در ادامه بخوانید که چطور می‌توانید یک سفر به استونی داشته باشید و در هزینه‌های خود هم صرفه‌جویی کرده باشید. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

موزه‌ی «کومو»

موزه کومو در استونی

موزه‌ی «کومو» یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های کشورهای حوزه‌ی دریای بالتیک است که در آنجا آثار هنرمندان استونیایی را در طول قرن‌ها می‌توان مشاهده کرد. این موزه در یک ساختمان هفت طبقه قرار دارد و مکانی جالب برای این است که درباره‌ی هنر استونی بیشتر بدانید. اگر قصد سفر به استونی را دارید، بازدید از این موزه‌ را که تنها کمتر از ۸ یورو هزینه دارد را از دست ندهید.

گردشگران کمی از تالین بازدید می‌کنند

تالین پایتخت استونی

بهتر است قبل از اینکه تالین به شهری معروف تبدیل شود و مردم بیشتری از وجود این شهر و زیبایی‌هایش باخبر شوند به این شهر سفر کنید. تالین گردشگران زیادی ندارد و نیازی نیست در صف‌های طولانی خرید بلیط بایستید یا تنها به دلیل اینکه همه‌ی هتل‌ها پر هستند، بهای زیادی برای هتل‌های گران‌قیمت بپردازید. به علاوه می‌توانید در خیابان‌ها قدم بزنید و عکس‌های خیلی خوبی بگیرید بدون اینکه چند گردشگر دیگر در عکس‌های شما بیافتند.

جشن ۳۰۰ سالگی پارک «کادریورگ»

پارک کادریورگ

پارک «کادریورگ» بزرگ‌ترین پارک در تالین است که در سال ۱۷۱۸ ساخته شد. اگر امسال تصمیم به سفر به استونی دارید، شاهد جشن ۳۰۰ سالگی این پارک در تاریخ ۲۲ جولای خواهید بود. در این جشن فستیوال‌ها و کنسرت‌های رایگان برگزار خواهد شد و تور گردشگری، مسافران را به بازدید از پارک دعوت خواهد کرد. پارک کادریورگ یکی از زیباترین پارک‌های اروپاست و جایی است که قطعا از ندیدن آن پشیمان خواهید شد.

تالین در قرون وسطی

تالین پایتخت استونی

فستیوال تالین در قرون وسطی، هر سال در هفته‌ی اول جولای، از روز پنج‌شنبه تا یکشنبه برگزار می‌شود. این فستیوال بهترین فرصت است که خود را در ۵۰۰ سال گذشته ببینید، در تورنومنت‌ها شرکت کنید، در گروه شوالیه‌ها قرار بگیرید یا از هنرمندان صنایع دستی محلی بخرید.

برای خرید بلیط پرواز خارجی  به صفحه اصلی وبسایت «دور و نزدیک» مراجعه کنید.