شیکاگو ایلینوی
امتیاز ما

در بخش «ساوت ساید» شهر شیکاگو در آمریکا، «بریج پورت» که ذاتا محله‌ای کارگریست، پاتوق اصلی شهر برای دنبال کردن بازی‌‌های تیم بیسبال «وایت ساکس»، خوردن یک تاکوی خوشمزه و یا گفت و گو در مورد هنر است. محله‌ی پر از داستان خانواده‌ی «دیلی»، زمانی به ممنوع‌الورود بودن برای غیرایرلندی‌ها معروف بود. اما امروز این منطقه یکی از چندملیتی‌ترین مناطق شیکاگو است و یک معبد بودایی و یک صومعه‌ی پیروان فرقه‌ی «سنت بندیکت» را در کنار هم دارد و زبان‌های ماندارین و اسپانیایی و کره‌ای به وفور در آن شنیده می‌شوند.

ساختمان‌های بازمانده از یک قرن پیش اکنون تبدیل به استودیو‌های هنری و گالری‌ها شده‌اند و از سال ۲۰۱۶، احداث یک خانه‌ به شکل کشتی با نمای روی،‌ طراحی معمار معروف «جین گنگة، مکانی هیجان انگیز برای قایقرانی و یا تمرین یوگا به وجود آورده است. این ساخت و سازهای تازه تنها هویت معمولی منطقه را شاخص‌تر کرده‌اند.در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

آنیتک تاکو

آنتیک تاکو

سرآشپز «ریک اورتیز» ابتدا با تاسیس آنتیک تاکوی اصلی در «ویکر پارک» نامی برای خود دست و پا کرد؛ و سپس با نقل مکان به محله‌ی خود و افتتاح این آنتیک تاکو در مکانی که قبلا به عنوان یک مکانیکی استفاده می‌شده، این پایگاه که حتما باید سری به آن زد را افتتاح کرد.

نمای داخلی که سبکی به شکل یک گاراژ دارد، به یک پوستر کلاسیک «فارا فاست» و یک علامت قدیمی «مارلبورو» مزین شده است. بیشتر از از ۱۰۰ صندلی پاسیو که کنار میزهای پیک‌نیک قرار گرفته‌اند میزبان بزرگسالانی هستند که به صرف نوشیدنی مشغول هستند.

کیمسکی

کیمسکی

برادران «اد» و «مایک مارشفسکی»، بعد از بازسازی و تبدیل رستوران قدیمی مادرشان به فروشگاه و رستوران پر زرق و برق ماریا در چند سال پیش، سال گذشته این کانتر فیوژن را در همسایگی آن افتتاح کردند. اینجا غذاهای لهستانی و کره‌ای آشپز «وون کیم» کنار هم در ظرف غذای بیرون‌بر مشتریان قرار می‌گیرند. دوستداران غذا برای خوراکی‌های خوشمزه‌ای مثل «کراوچی» (یک کیمچی با ترشی کلم) به اینجا سرازیر می‌شوند.

مرکز هنری بریج‌پورت

مرکز هنری بریج پورت

تعداد زیادی از آثار هنری منحصر به فرد، مثل مهره‌های شیشه‌ای هنرمند کروات «دوبریلا پینتار»، در این بارخانه‌ی عظیم که سابقا به اشپیگل تعلق داشته یافت میشوند. اکنون این مکان میزبان ۴۰ کارگاه خلاق و یک گالریست، که یک باغچه‌ی نمایشی از مجسمه‌ها دور تا دور آن‌ها را فرا گرفته‌ است. سال گذشته، موزه‌ی دریایی شیکاگو که در کنار یک نهرهجان‌انگیز که به رودخانه‌ی شیکاگو می‌ریزد احداث شده است، به این مجموعه اضافه شد (۱۰ دلار ورودیه).

مرکز هنری ژو بی

این بارخانه به عنوان یک مرکز هنری ابتدایی محلی استفاده شده است. برادران هنرمند معاصر چینی «شانزو داهوانگ ژو» این مکان را در سال ۲۰۰۴ برای استفاده‌ی هنری خریداری کردند. طبقه‌ی همکف یک گالری گران قیمت از تابلو‌های آبستره‌ی شاخص این دو برادر و طبقه‌ی بالا محل کارگاه‌هاست.

مسافرخانه‌ی پولو

مسافرخانه پولو

این رستوران مورد احترام که با رنگ‌های سفید و سبز ایرلندی رنگ‌آمیزی شده، هنوز آن قالب آبنبات‌فروشی عصر ویکتوریایی گذشته‌ی خود را حفظ کرده است. اینجا می‌توانید استیک آنگوس شام خود را در یک ظرف با نشان تیم راگبی «استاکی‌یاردر»، زیر نقاشی دیواری گچی از پنج شهردار شیکاگو که از بریج‌پورت تقدیر کرده‌اند صرف کنید. این مکان همچنین خدمات تحت‌خواب و صبحانه نیز ارائه می‌دهد.

برای رزرو هتل خارجی به صفحه‌ی اصلی وبسایت مراجعه کنید.