زیبایی های انگلستان در زمستان
امتیاز ما

سفر به انگلستان و بازدید از جاذبه‌های مختلف آن آرزوی هر انسان مشتاق به سفر کردن است. انگلستان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین کشورهای قاره سبز است و به دلیل موقعیت قرارگیری و اقلیم خاص، آب‌وهوای آن تا حدودی با اروپا تفاوت دارد. گرچه که انگلستان اولین گزینه برای گذران تعطیلات زمستانی در اروپا به شمار نمی‌آید، اما باید بدانید که این کشور اقلیم ۴ فصل دارد و هریک از فصول آن جذابیت‌های زیادی برای توریست‌ها دارند. در این مقاله می‌خواهیم با شناساندن جاذبه‌های زمستانی در انگلستان، این کشور را در لیست مسافرت‌های شما در این فصل سرد قرار دهیم. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

 

قیمت‌های مناسب برای اقامت

شاید باور نکنید اما هزینه هتل و اقامت در طول فصول سرد در انگلستان به شدت کاهش میابد. پس اگر تاکنون نگران هزینه‌های سفر به این کشور بودید می‌توانید برای همین امسال زمستان اقدام کنید و به انگلستان سفر کنید.

نور زیبا و فوق‌العاده در زمستان

نور در فصل زمستان با سایر فصول در انگلستان تفاوت‌های اساسی دارد. این نور به اندازه‌ای عالی است که نتیجه عکسبرداری از مناظر مختلف را به طرز خارق‌العاده بی‌نظیر و زیبا می‌کند. پس چه برای قدم زدن در یک صبح یخی بیدار شدید و یا می‌خواهید به یک اسکی لذت‌بخش بروید، بدانید که خورشید بی‌رمق گوشه آسمان زیباترین عکس‌ها را در دریچه دوربین شما خلق می‌کند.

طلوع و غروب زیبای خورشید

اگر به تماشای خورشید در حالت‌های مختلف علاقمندید ما سفر به انگلستان در فصل زمستان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. علاوه بر دیدن صحنه بالا آمدن و یا پایین رفتن خورشید، در هوای سرد پدیده‌های بی‌نظیر هواشناسی در آسمان رخ می‌دهد که دیدن آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

حیات وحش زمستانی انگلستان

سفر به انگلستان در زمستان را به کسانی که به حیات وحش و طبیعت علاقمند هستند، پیشنهاد می‌کنیم. در این فصل سال به علت سردی هوا شانس دیدن حیوانات مختلف در نزدیکی محل سکونت انسان‌ها بالا می‌رود و از این رو می‌توان با صرف وقت کمتر به تماشای حیواناتی که به جستجو برای غذا و پناهگاه مشغول هستند، پرداخت.

خوردن غذاهای دریایی

انگلستان هم به دریا و هم به اقیانوس ختم می‌شود، این موضوع باعث شده تا این کشور غذاهای دریایی لذیذ و مشهوری نیز داشته باشد. یکی از بهترین فصول انگلستان که در آن می‌توان انواع ماهی، میگو، خرچنگ و جانوران دریایی را صید کرد، زمستان است. در فصل سرد زمستان هرآنچه که از دریا و اقیانوس بخواهید فراهم است و این موضوع انگلستان را به بهشت گردشگری برای علاقمندان به غذاهای دریایی ویژه تبدیل می‌کند.

در این مقاله تنها توانستیم گوشه‌ای از زیبایی‌های این کشور زیبا و قدرتمند در اروپا را به تصویر بکشیم. باشد که با سفر به این منطقه بتوانید با تک تک شگفتی‌های آن آشنا شوید.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد انگلستان به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.