کره جنوبی
امتیاز ما

قصد سفر به کره‌ی جنوبی را دارید؟ چه قصد سفر تفریحی داشته باشید چه سفر کاری، جاهای دیدنی و کارهای هیجان‌انگیزی که می‌توانید انجام دهید تمامی ندارند. برای اینکه از سفر خود نهایت لذت را ببرید، این مطلب را حتما بخوانید. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

دوچرخه سواری

با توجه به شکل ساختاری شهرهای کره‌ی جنوبی برخی پس از اینکه متوجه می‌شوند کره کشوری ایده‌آل برای دوچرخه‌سواری است تعجب می‌کنند. هر روز جمعیتی از دوچرخه‌سواران که در کنار رودخانه‌ی «هان» دوچرخه سواری می‌کنند را می‌توان دید. آنجا جایی است که علاقمندان می‌توانند دوچرخه کرایه کنند. حتی یک مسیر دوچرخه سواری از «اینچون» در شمال کشور تا پوسان در سواحل جنوبی کشور وجود دارد. یکی از بهترین مکان‌های دوچرخه‌سواری جزیره‌ی «ججو» است که مسیرهایی به طول ۱۸۰ کیلومتر و با ترافیک حداقل و مناظر بسیار زیبا برای دوچرخه‌سواران فراهم کرده است. دوچرخه سواری در کره جنوبی از فعالیت‌هایی است که نباید از دست داد. بلیط هواپیما ارزان

غذاهای خوشمزه در کره

در طول چند سال گذشته، طعم خاص و مطبوع غذاهای کره‌ای در تمام دنیا معروف شده است و مردم از سراسر دنیا برای امتحان کردن غذاهای کره‌ای به این کشور سفر می‌کنند. باوجود اینکه تقریبا تمام رستوران‌های شهرهای بزرگ منوهایی به زبان انگلیسی هم دارند، پیدا کردن بهترین و خوشمزه‌ترین غذای کره‌ای مشکل است که معمولا در کوچه‌های تاریک و مکان‌های کمتر شناخته شده پیدا می‌شوند. به همین دلیل شرکت کردن در تورهایی که به این منظور برگزار می‌شوند بهترین راه برای چشیدن خوشمزه‌ترین غذاهای کره‌ای هستند و برای هر ذائقه‌ای غذای مناسب پیدا می‌شود.

هنر و فرهنگ

از صنایع‌ دستی‌ای چون ظروف سفالی قدیمی گرفته تا «پانسوری» یا قصه‌گویی موزیکال؛ هنرمندان کره‌ای هیچ مرزی برای خود قائل نمی‌شوند. در موزه‌های معروف کره مانند موزه‌ی ملی کره در سئول، یا موزه‌ی ملی «گیونگجو» در شهر گیونگجو که خود این شهر مانند موزه است، می‌توانید تاریخ این کشور و گنج‌های باستانی آن را جست‌و‌جو کنید. اگر به هنر معاصر بیشتر علاقه دارید، سری به موزه‌ی هنر سئول بزنید یا از گالری‌های «هونگده» دیدن کنید. دهکده‌ی هنری «گمچون» با خانه‌های رنگارنگ مقصد دیگری برای علاقمندان به هنر هستند.

کشور کره پر از جاذبه‌های دیدنی است. به علاوه، آمار جرم و جنایت در این کشور بسیار پایین است و گردش در شهر را نه تنها لذت‌بخش بلکه امن می‌سازد.