هتل
امتیاز ما

در دینا هتل‌های هیجان انگیزی وجود دارند که اتاق‌هایشان در فضای باز و اصطلاحا روباز است. در این اتاق‌ها مسافران و گردشگران در حالی در اتاق نشسته‌اند در همان ضمن از فضای بیرون و مناظر اطراف نیز لذت می‌برند. در دنیا هفت هتل به این سبک وجود دارد که در مقایسه با دیگر هتل‌های موجود که به این روش مدیریت می‌شوند مهیج‌ترند چراکه مسافر می‌تواند خواب شبانه‌ای را در چنین هتلی تجربه کند که تا به حال به چشم خود ندیده است و در همان حال صبح که از خواب بیدار می‌شود خود را در دل طبیعت بکر ببیند. تصور کنید شبی پرستاره را در دل آفریقا به صبح برسانید و در همان حال در اتاقی در هتل خوابیده باشید یا این که صبح با نور شفق صبحگاهی در حومه نیویورک از خواب بیدار شوید. مطمئن باشید از گذراندن چنین شب‌هایی در نقاطی که دیدن آنها برایتان باورنکردنی به نظر می‌رسید پشیمان نخواهید شد. در ادامه مطلب هفت هتل از مهیج‌ترین هتل‌های با اتاق روباز جهان را به شما معرفی می‌کنیم. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید. بلیط هواپیما

 

هتل لاس ونتاناس آل پارائیسو در منطقه لوس کابوس واقع در مکزیک

هتل

اگر تماشای مناظر دریای کورتز شما را آن گونه که انتظار دارید راضی نمی‌کند، وقتش شده که اقامت در فضای باز را تجربه کنید. برای این کار لازم است تا سوئیت پنت‌هاوسی در یک هتل مجلل رزرو کنید. همه این نوع هتل‌ها بالکن با تختخواب شاهانه دارند و این امکان را در اختیار مسافران می‌گذارند تا در هتلی مانند لاس ونتاناس آل پارائیسو در مکزیک ضمن اسکان در هتل طلوع و غروب آفتاب را نیز بی‌واسطه به چشم خود ببینند.

هتل لویاسابا در منطقه لایکیپیا واقع در کنیا

هتل

گذراندن شب در «تختخواب‌هاب ستاره‌ای» باشکوه هتل لویاسابا از جمله تقاضاهای فصلی پر تعداد بسیاری از گردشگران است. دلیل خوبی هم برای این کار خود دارند چرا که این هتل در منطقه پهناور ۵۶ آکری حیات وحش واقع در لایکیپیا (شمال کنیا) واقع شده است که به هر مسافری تجربه خوابیدن بر روی تختخواب دست‌ساز را زیر آسمان شب اهدا می‌کند.

هتل انکویچی در منطقه لیک مالاوی واقع در موزامبیک

هتل

هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه تصور تماشای «دریاچه ستارگان» آدم را به وجد آورد. البته شاید چیزی مثل «دریاچه تختخواب ستارگان» بتواند چنین کاری را بکند. در هتل انکویچی مسافران و گردشگران می‌توانند تختخواب در فضای خواب را در بیابانی پر رفت و آمد را رزرو کنند، یا ساحلی بکر، یا جزیره صخره‌ای اختصاصی نزدیک به ساحل. همه مناظر این پدیده‌ها بدون شک شما را هیجان‌زده و متحیر خواهند کرد؛ آن قدر که دل‌تان نمی‌آید که چشم‌های خود را حتی برای یک لحظه ببندید.

برای رزرو هتل های خارجی به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.