فعالیت رایگان بوستون
امتیاز ما

بهترین چیز در زندگی خدمات رایگان است. زندگی در شهرهای بزرگ هزینه‌های گزافی را به مردم متحمل می‌کند اما گاهی اوقات سرگرمی‌هایی وجود دارد که بدون هزینه انجام پذیرند. بنابراین شما می‌توانید پول‌هایتان را برای اجاره خانه و چیزهای مهم‌‌تر ذخیره کنید. ۲۵ مورد فعالیت رایگان بوستون به شرح زیر است. با دور و نزدیک همراه باشید.

۲۵ فعالیت رایگان بوستون

  1. در موزه هنر بد آرت نسبت به عدم توانایی‌تان در نقاشی احساس بهتری پیدا خواهید کرد. بد آرت بهترین موزه ای است که تاکنون دیده‌ایم. گنجینه صنایع دستی در این موزه، تاریخی و عجیب و غریب است.
  2.  از مجموعه «career jam» برکلی دیدن کنید. دانش آموزان «هپ کت» و اعضای هیئت علمی برکلی مباحث رایگانی را در زمینه ساخت و تولید آهنگ شما انجام می‌دهند.
  3.  به کافه دویل بروید و در روزهای بخصوصی سرویس رایگان بگیرید.
  4.  از گالری‌های هنری در «نیوبری سنت» دیدن کنید و لذت ببرید. هنرمندانی مانند «رابرت کلاین» و «باربارا کراکوف» منظره پیاده رو با آثار هنری‌شان منحصر بفرد کرده‌اند.
  5.  در کوه «آبرن سمتری» کوهپیمایی کنید. با کوهپیمایی در آبرن سمتری، از «گیت هاوس» مصری تا برج واشنگتن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
  6.  در رقص سالسا شرکت کنید. روزهای دوشنبه در مرکز اجتماعی بلک استون جلسه سالسا برگزار می‌شود.فعالیت رایگان بوستون
  7.  در رصدخانه «coit» فضا را ببینید. این رصدخانه چهارشنبه‌ها آسمان را به روی عموم باز می‌کند.
  8.  در انجمن تاریخی ماساچوست شرکت کنید. این مجموعه کلاس‌های تاریخی و پرجنب و جوشی را به طور رایگان برگزار می‌کند.
  9.  به کمپ آموزشی میهن پرستان بروید. بازیکنان فوتبال لباس‌های شما را امضا خواهند کرد و می‌توانید رایگان بازی آنها را تماشا کنید.
  10.  در مجموعه ورزشی «Lawn on D»، می‌توانید به طور رایگان بوکه بازی کنید.
  11.  موزه رفاه عمومی «Commonwealth» : این موزه همیشه رایگان و آموزنده است، این مجموعه کوچک از آثار مهم ماساچوست است که شامل یکی از سیزده اصل اعلامیه استقلال و منشور حقوق بشری است. اگر در منطقه کلمبیا باشید موزه رفاه عمومی یکی از بهترین مناظر شهر و از فعالیت رایگان بوستون است.
  12.  به «Cy Young» ادای احترام کنید. Cy Young یکی از بهترین بازیکنان بیسبال است و مجسمه برنزیش یاد او را جاودانه ساخته است.فعالیت رایگان بوستون
  13.  یاد بگیرید چگونه مدارهای الکترونیکی را هک کنید. در روزهای چهارشنبه، جادوگران تکنولوژی در استودیوی هنر و صنعت جامعه سامرویل به شما الکترونیک پایه و رباتیک آموزش می‌دهند.
  14.  از اثر تاریخی «Bunker Hill» بالا بروید و نمای زیبایی از بوستون را مشاهده کنید.
  15.  تور صوتی  «revitalized Harborwalk» را رایگان دانلود کنید.
  16.  سالن بیلیارد کندال سانس های رایگانش را از طریق فیسبوک و توییتر به شما اطلاع می‌دهد.
  17.  در کنسرت‌های «Hatch Shel» شرکت کنید.
  18. بازی‌های چمن چارلز را امتحان کنید. از ماه می تا سپتامبر می‌توانید به بازی‌های والیبال، بدمینتون، فوتبال، گلف و غیره بپردازید.
  19.  به موسیقی زنده در BPL گوش فرا دهید. در طول تابستان ساندویچ غول پیکر مورد علاقه‌تان را به BPL بیاورید و از موسیقی‌های جاز و راک آنجا بهره ببرید.فعالیت رایگان بوستون
  20.  از ساختمان وزارت خارجه دیدن کنید.
  21.  از طریق برخی  شایستگی‌ها و هنرهای خود کسب درآمد کنید.
  22.  قبل از خرید نوشیدنی‌ها آن‌ها را به طور رایگان تست کنید.
  23.  در مسیر «Blue Hills» پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید.
  24.  از هنرهای خیابانی دیدن کنید.
  25.  عکاسی را به طور حرفه ای یاد بگیرید. از فعالیت رایگان بوستون ، ایستگاه‌های عکاسی حرفه ای در مناظر سبز پارک‌ها وجود دارد.

برای خرید بلیت هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.