بهترین کارهایی که می توانید در نیوزیلند انجام دهید
امتیاز ما

نیوزبلند برای گردشگرانی که عاشق مناظر طبیعی و حیات‌وحش هستند، قطعه‌ای از بهشت است. این کشور زیبا که در نیمکره جنوبی قرار گرفته است با بسیاری از مناطق دنیا تفاوت دارد و اقلیم آن نیز بسیار منحصربفرد و خاص است. نیوزیلند به دلیل دور افتاده بودن دارای جنگل‌ها و طبیعت بکری است که در هیچ کجای دنیا نمونه آن را نمی‌توان مشاهده کرد.

در این مقاله تصمیم داریم با معرفی برخی از نقاط این کشور زیبا گوشه‌ای از این بهشت جنوبی زیبا را به شما نشان دهیم. با مجله اینترنتی دور و نزدیک همراه باشید.

شبه جزیره کوروماندِل، نیوزیلند

شبه جزیره کوروماندِل، نیوزیلند

نیوزیلند به دلیل قرار گرفتن در اقیانوس آرام سواحل زیبایی دارد. یکی از این مناطق «شبه جزیره کوروماندل» نام گرفته است. این منطقه به داشتن آب‌های فیروزه‌ای و شفاف و همچنین سواحل شنی سفید و طلایی در میان گردشگران مشهور شده است. این شبه جزیره دارای جنگل‌های طبیعی و دست نخورده‌ای است که در آن‌ها یک روز تمام می‌توان به جستجو و ماجراجویی پرداخت. اگر به این منطقه آمدید بازدید از دهکده زیبا و تاریخی «تِیمز» را از دست ندهید.

پارک ملی آبِل تاسمان، نیوزیلند

پارک ملی آبِل تاسمان، نیوزیلند

این پارک زیبا که نمونه‌هایی واقعی از طبیعت و حیات‌وحش نیوزیلند را در خود جای داده در قسمت شمالی جزیره جنوبی این کشور واقع شده است. «آبِل تاسمان» همانند بهشتی برای طبیعت گردان و کسانی که به پیاده‌روی در مناظر زیبا علاقه دارند، است. در این پارک ملی می‌توان پنگوئن و انواع پرندگان نایاب در دنیا را به وفور مشاهده کرد.

برج آسمان، نیوزیلند

برج آسمان، نیوزیلند

برج آسمان که یک برج دیده‌بانی و مخابراتی نیز به حساب می‌آید حدود ۳۲۸ متر ارتفاع دارد. این برج در بزرگ‌ترین شهر نیوزیلند قرار گرفته است. این سازه به نمادی از «آکلند» تبدیل شده است و مرتفع‌ترین ساختمان نیمکره جنوبی زمین نیز به حساب می‌آید. برج آسمان نمایی ۸۰ کیلومتری از منطقه را نشان می‌دهند. همچنین یک رستوران گردان در مرتفع‌ترین نقطه برج وجود دارد که تماشای اقیانوس زیبا در هنگام غذاخوردن را برای گردشگران و میهمانان فراهم می‌کند.

شهر ناپیِر،‌نیوزیلند

این شهر زیبا که در ساحل شرقی جزیره شمالی در نیوزیلند واقع شده است به واسطه داشتن معماری زیبا و ساختمان‌های خارق‌العاده و هنری شهرت پیدا کرده است.در سال ۱۹۳۱ زلزله‌ای در این منطقه رخ داد و باعث شد قسمت‌هایی از آن به طور کلی نابود شوند. اما مدتی بعد مردم و دولت به بازسازی در این ناحیه پرداختند. این شهر سالیانه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند.

پایان بخش اول

 

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.