بهترین شهر ها برای زندگی در هزاره سوم
امتیاز ما

وقتی از شهر می‌گوییم منظور چیست؟ هنگامی‌که راجع به شهر‌‌‌‌‌های دوست‌داشتنی «هزاره» (millenial) صحبت می‌کنیم، اکثر مردم بلافاصله به نیویورک یا لس‌آنجلس به‌عنوان انتخاب‌های محبوب‌تر فکر می‌کنند. در حال حاضر، یک مطالعه اخیر توسط «گروولا»  (Growella)، یک سایت آموزشی مالی که راجع به هزاره تحقیق می‌کند، نشان می‌دهد که بهترین شهر‌ها برای زندگی ممکن است آن‌هایی که شما فکر می‌کنید، نباشد. با مجله‌ی اینترنتی دور و نزدیک همراه باشید

مردم هزاره هنگام نقل مکان به یک شهر جدید به دنبال چه چیزی هستند؟

مردم هزاره هنگام نقل مکان به یک شهر جدید به دنبال چه چیزی هستند؟ 

با توجه به تحقیقات مرکز تحقیقات «پیو» (Pew)، مردم هزاره در جستجوی شهر‌هایی هستند که شغل‌های بهتری را ارائه می‌دهند. «گروولا» وارد شد تا مشخص شود کدام شهرها بیشتر به نیازهای مردم هزاره پاسخ می‌دهند.

به گزارش «بیزنس اینسایدر» (Business Insider)، تیم «گروولا» با استفاده از داده‌های مختلف منابع عمومی و تجزیه و تحلیل بیش از ۳۵۰۰ شهر، یک تحلیل عینی انجام داد و در سال ۲۰۱۷، ۱۰۰ شهر در ایالات‌متحده را رتبه‌بندی کرد، با عنوان «بهترین شهرها برای مردم هزاره»

داده‌های «گروولا» نشان می‌دهد که دورهام در ایالت کارولینای شمالی، پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا و نوشویل در ایالت تنسی بهترین شهر‌های ایالات‌متحده برای مردم هزاره هستند. دورهام با داشتن فرصت شغلی بالا،حدود ۶ درصد بالاتر از میانگین ملی آمریکا، شهر‌ی عالی برای راه‌یابی مردم هزاره به بازار کار است. زیباترین شهرهای آمریکا

پیتسبورگ دارای یکی از بزرگ‌ترین و سریع‌ترین سیستم‌های حمل‌ونقل در کشور آمریکا است و این شهر فرصتی عالی برای مسافران است. درحالی‌که نشویل دارای فرصت شغلی بالایی است، به‌طور متوسط ۴۲ درصد بیشتر از سایر نقاط کشور، و هزینه زندگی پایین‌تری را ارائه می‌دهد.

یافته‌‌ها حاکی از آن است که مردم هزاره علاقه‌مند به نقل مکان به شهرها‌یی هستند، که در آن‌ها شانس بیشتری برای به دست آوردن یک کار در سطح ابتدایی دارند و قادر باشند که هم از درآمد خود بهره‌مند شوند و همچنین صرفه‌جویی کنند. به عبارت دیگر، درحالی‌که شهر‌ها‌یی مانند نیویورک، لس‌آنجلس و سانفرانسیسکو ممکن است هجوم اولیه مردم هزاره را تجربه کنند، هزینه زندگی به همان اندازه احتمال دارد که آن‌ها را از آن‌جا براند.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.