جزیره لاک پشت
امتیاز ما

جزیره لاک پشت کجاست؟ اگر به دنبال یافتن جایی خلوت و آرام برای گذراندن تعطیلات خود هستید و حوصله شلوغی را ندارید جاهایی در این دنیا پیدا می‌شود که چنین ویژگی را دارند. با مجله دور و نزدیک همراه باشید تا یکی از این جاها را به شما معرفی کنیم.

ویلایی در فیجی

بهترین بخش رفتن به تعطیلات شاید گریز از شلوغی سرسام‌آور زندگی روزانه باشد. اما گاهی اوقات زمانی شما دست آخر به ساحل به ظاهر امن و آرام مورد نظر خود می‌رسید، به چشم خود می‌بینید که به اندازه همان اتوبوس یا خط مترویی که با آن به سر کار می‌رود شلوغ و پر رفت و آمد است. اگر به دنبال فرار از شلوغی هستید و دل‌تان می‌خواهد تا خلوت و آرامش خصوص و شخصی خود نهایت لذت و استفاده را ببرید و نیز هیچ چهره آشنایی در اطراف خود نبینید، باید به اطلاع شما برسانیم که در کشور جمهوری جزایر فیجی گوشه امن و دنجی هست که باب دل شما است و همان جایی است که به نبالش هستید.

جزیره موسوم و معروف به «جزیره لاک‌ پشت» (Turtle Island) جای دنج و بی‌سروصدایی در فیجی است که معمولان زوج‌های جوان برای گذران ماه عسل به آن جا سفر می‌کنند. این جزیره 500 آکری دارای 14 ویلا است و هر ویلا را فقط به یک زوج اجاره می‌دهند. بنابراین بیشترین تعداد مهمان‌هایی که می‌توانند در جزیره لاک‌ پشت اقامت کنند 28 نفر است.

هر یک از ویلا‌های جزیره در محدوده ملک خصوصی صاحب ویلا و بر ساحل دریا بنا شده است. از این رو، می‌توانید در خلوت و آرامش کامل از اقامت در این واحد گرمسیری نهایت لذت را ببرید. اگر هم در حین اقامت دل‌تان کمی شلوغی و معاشرت با دیگران خواست هیچ جای نگرانی نیست چون شب‌ها در جزیره لاک‌پشت مهمانی‌ها شبانه برپا می‌شود که می‌تواند با شرکت در آن‌ها با دیگر ساکنان و مهمانان این جزیره آشنایی پیدا کنید و در کنار آن‌ها از آئین و آدابی که در مهمانی‌ها برپا می‌شود بهره و لذت کافی را ببرید.

ویلا در جزیره لاک پشت

نکته پایانی اما این است که چنین خلوت دنج و آرامی به آسانی و ارزان به دست نمی‌آید چون اقامت در هر ویلای جزیره لاک پشت شبی 2079 دلار است. این را هم باید گفت که با پرداخت این پول از همه امکانات و تجهیزات موجود در جزیره برخوردار می‌شوید. یعنی هر چه قدر د‌ل‌تان خواست در ساحل دریا دراز بکشید و تا جایی که جا دارید از انواع غذاها و نوشیدنی‌های محلی آن جا نوش جان کنید.

جزیره لاک پشت برای شما خیلی گران است؟ مشکلی نیست. کافی است تا قدری به خود زحمت بدهید و به دنبال یافتن دیگر جزیره‌ها با همین ویژگی منتها با قیمت مناسب باشید. به طور حتم پیدا می‌کنید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه‌ی اصلی سایت مراجعه کنید.