مقصد گردشگری
امتیاز ما

در خلال سال 2017 مسافران و گردشگران ماجراجویی‌های جدیدی را برای کشف بهترین مقصدهای گردشگری دنیا آغاز کردند. در این مطلب فهرستی از محبوب‌ترین مناطق مسافرتی و گردشگری جهان که در رسانه‌های اجتماعی نیز بازتاب خوبی داشتند را معرفی می‌کنیم. شما اگر قرار باشد به یکی از مکان‌های دیدنی دنیا بروید کدام منطقه را انتخاب می‌کنید؟ با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

شهر هونولولو در هاوایی

هاوایی

در شهر پایتخت جهانی هونولولو، هم می‌توانید به تماشای ردپای تاریخ بنشینید و هم در رستوران‌های باشکوه غذا نوش جان کنید. یکی از معروف‌ترین سواحل زیبای این شهر «وایکیکی» نام دارد که هر گردشگری از هر جای دنیا که باشد حتما برای یک بار هم که شده به این ساحل می‌رود. «موزه بیشاپ» در هاوایی بزرگ‌ترین موزه تاریخی این کشور است که در کنار طبیعت بکر و یک موسسه تاریخی و فرهنگی شهر هونولولو را در اقیانوس آرام بی‌همتا ساخته است.

شهر لسیبون در پرتغال

پرتغال

کشور پرتغال در سال کنونی میلادی به یک باره تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری اروپا شد و هنوز که هنوز است با اقتدار تمام این مقام و منصب خود را حفظ کرده است. شهر لیسبون، پایتخت پرتغال، همه چیز دارد؛ از سواحل زیبا گرفته تا ساختمان‌ها و بناهای رنگارنگ. لیسبون شهر تنوع فرهنگی است و مکان‌های شاخصی برای اقامت، برگزاری مراسم و پذیرایی از مهمانان و مسافران دارد.

شهر توکیو در ژاپن

ژاپن

شاید در ژاپن هیچ چیز به اندازه گشت و گذار و کشف گوشه و کنار شهر توکیو گردشگران را خشنود نکند. صبح خود را با میل کردن ماهی سوشی در بازار معروف «سوکیجی» آغاز کنید و پس از آن بدون هیچ واهمه خود را به کوچه‌ها و خیابان‌های شهر توکیو بسپارید به گونه‌‌ای که حس گم شدن به شما دست بدهد تا از رهگذر آن به کشف مناطق تاریخی جالب ژاپن نائل شوید. یکی از جاهایی که گردشگران در توکیو به سمت آن هجوم می‌برند «توکیو دیسنی‌لند» است زیرا این مکان منبع بزرگی از تفریحات و سرگرمی‌ها است.

شهر ریکیاویک در ایسلند

ایسلند

از زمانی که امکان مسافرت هوایی به شهر ریکیاویک در ایسلند فراهم شده این شهر نیز به قطب گردشگری مطرح اروپا تبدیل شده است. امکان اقامت کوتاه مدت و بلند مدت در شهر ریکیاویک وجود دارد و به درست به همین دلیل با هر نوع اقامت می‌توان به فراخور زمانی که در اختیار دارید در شهر ریکیاویک گشت و گذار کنید. اگر فرصت داشتید و از سوی دیگر بخت و اقبال با شما یار و همراه بود، در شب‌هایی که هوا صاف است و ابری نیست، می‌توانید به تماشای پدیده شفق قطبی بنشینید و تصاویر خاطره‌انگیزی از آن به ثبت برسانید.

شهر نیویورک در ایالات متحده آمریکا

 ایالات متحده آمریکا

شهر نیویورک که به سیب بزرگ نیز معروف است به واسطه برخورداری از سه منطقه سنترال پارک، تایمز اسکوئر و بروکلین بریج شهرت زیادی دارد. این شهر چون عرصه وقوع رویدادهای مهمی همچون برپایی نمایشگاه‌های هنری و دیگر رویدادهای اجتماعی است همیشه شهر هدف گردشگران بوده و هست. همه زیبایی نیویورک وقتی به چشم می‌آید که این شهر را از ارتفاع ببینید.