سفری 5 روزه به تاسکانی ایتالیا
امتیاز ما

در این مطلب سعی میکنیم در مورد خرید بلیط هواپیما به مقصد توسکانی توضیح دهیم. در قلب کشور ایتالیا، توسکانی (Tuscany) واقع شده، منطقه‌ای با مناظر دیدنی، غذا و نوشدنی‌های بی‌نظیر و البته با اهمیت هنری و تاریخی فراوان که یکی از محبوب‌ترین مناطق گردشگری دنیا به حساب می‌آیند.

در این منطقه فرصت‌های گردشگری و کشف مناطق بسیاری برای شما وجود دارد که با توجه به زمانی که دارید می‌توانید از هرآن چه که می‌خواهید، بازدید کنید. سفری کوتاه اما فراموش نشدنی به روستاهای قرون وسطایی و تاکستان و باغ‌های انگور پرزرق و برق که در قلب ایتالیا واقع شده است، برای شما می‌تواند یک انتخاب بی‌نظیر باشد.

مناطق دیدنی توسکانی بیشمار است. شاید فلورانس گل سرسبد این منطقه باشد اما در این مقاله برنامه‌ی سفری ۵ روزه به شما ارایه خواهد شد تا به غیر از فلورانس با شهرهای دیگر این منطقه نیز آشنا شوید. بنابراین با معرفی تعدادی از بهترین‌ مناطق توسکانی با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

 

«سن گیمینیانو» (San Gimignano)

سن گیامو |‌سفری 5 روزه به توسکانی ایتالیا

اگر می‌خواهید با سفر به توسکانی از شهرهای قرون وسطایی دیدن کنید باید به شما بگوییم که سن گیمینیانو همان جایی است که به دنبالش بودید. خیابان‌های سنگ‌فرشی، خانه‌های روستایی تاریخی و برج‌های به جا مانده از قرون وسطی باعث شده که سازمان یونسکو به این شهر لقب « شهر ۱۰۰ برجی» و «منهتن قرون وسطی» را بدهد. با قدم زدن در این شهر می‌توانید حس کنید که به گذشته سفر کرده‌اید.

موزه‌ی «دل واینو» (del Vino) معروف‌ترین موزه‌ی این شهر است که بازدید از آن خالی از لطف نیست. پربازدیدترین مناطق این شهر عبارت‌اند از: «پورتا سن جیووانی» (Porta San Giovanni) که یک دروازه‌ی باشکوه است که در قرن ۱۳ میلادی ساخته شده است و همچنین «پیه زا دل کیسترنا» (Piazza della Cisterna) که بازدید از آن‌ها را نباید از دست داد. شهر کاندلا ایتالیا

«سیه‌نا» (Siena)

 

سی نا |‌سفری 5 روزه به توسکانی ایتالیا

سیه‌نا شهری است که در مقابل فلورانس، آنچنان که باید مورد توجه گردشگران قرار نگرفته است. شهری که قدمت آن به قرن ۱۳ میلادی بازمیگردد و مملو از آثار هنری و معماری باستانی است. در قلب سیه‌نا آثار تاریخی فراوانی وجود دارد که برای بازدید از آن‌ها ممکن است به بیشتر از یک روز زمان نیاز داشته باشید.

برای درک بهتر از شاهکار معماری و مناظر این شهر به بالای برج «توره دل مانجیا» (Torre del Mangia) بروید و از تماشای مناظر بی‌نظیر آن لذت ببرید. همچنین «کلیسای گنبد آسمان» سیه‌نا هم یکی دیگر از اماکن باستانی محبوب گردشگران به حساب می‌آید. شهر سیه‌نا میزبان مسابقات سالانه‌ی اسب دوانی مشهوری با عنوان «پالیو» (Palio) می‌باشد. اگر در زمان برگزاری این مسابقات به سیه‌نا سفر کردید، هرگز تماشای این مسابقات را از دست ندهید.

در پایان این سفر ۵ روزه به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما به بیمارستان «سانتا ماریا دلا اسکالا» (Santa Maria della Scala)‌ سر بزنید. این بیمارستان یکی از اولین بیمارستان‌های سراسر اروپا بوده که امروزه تبدیل به یکی از مجموعه موزه‌های شهر سیه‌نا شده است.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد ایتالیا به صفحه اصلی سایت «دور و نزدیک» مراجعه کنید.