شهر هلوکیتی
امتیاز ما

۴۲ سال پیش، کمپانی ژاپنی «سانریو» یک شخصیت بامزه را به دنیا معرفی کرد؛ یک دختربچه با چشمانی درشت و پوستی سفید که همراه با پدر و مادر و خواهر دوقلویش «میمی» در لندن زندگی می‌کنند. این کاراکتر با نام «هلوکیتی» به یک ستاره‌ی جهانی تبدیل شد و بیش از ۸ میلیارد دلار از محصولات آن به فروش رسید. عشقی که مردم به این کاراکتر کارتونی داشتند فراتر از خرید محصولات آن رفته بود. تصاویر این کاراکتر محبوب در هتل‌ها، شهربازی‌ها و رستوران‌ها هم دیده می‌شود تا طرفداران بتوانند در دنیای کاراکتر مورد علاقه‌ی خود غرق شوند. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

کافه‌ هلوکیتی در یک کامیون در آمریکا

کافه هلوکیتی

در اکتبر سال ۲۰۱۴ که سالگرد ۴۰ سالگی هلوکیتی بود، «سانریو» این کافه‌ی کامیونی را در آمریکای شمالی افتتاح کرد. از آن موقع، این کامیون در ایالات متهده تردد کرده و خوراکی‌های خوشمزه‌ای از جمله شیرینی، کیک و دونات برای هزاران نفر از طرفداران هلوکیتی سرو کرده است. بطری‌های آب این کافه به شکل پاپیون هستند. این کامیون آنقدر محبوب شد که «سانریو» یک کامیون دیگر به این مجموعه اضافه کرد و در برنامه‌های خودش دارد که بعدها برای نقاط دیگر نیز همین کار را انجام دهد.

باغ مخفی هلوکیتی در هنگ کنگ

کافه هلوکیتی

این کافه‌ی کوچک می‌تواند روز شما را با یک چای دلپذیرتر کند. در این کافه هیچ کاراکتر معروفی وجود ندارد که در آن قدم بزند اما منوی هلوکیتی این کافه که شامل کیک، شیرینی، پیتزا، همبرگز و صبحانه است بسیار متنوع و دوست‌داشتنی است.

اسپا هلوکیتی در خاورمیانه

اسپا هلوکیتی

طرفداران هلوکیتی می‌توانند در دوبی، کویت و بحرین به اسپاهای هلوکیتی بروند و خدماتی از جمله خدمات مو و ناخن، آرایش و ماساژ بهره‌مند شوند. سخت‌ترین قیمت این کار انتخاب کردن طرح ناخن از بین طرح‌های بیشمار این گربه‌ی ملوس است. خربد آنلاین بلیط تهران دبی | بلیط دبی تهران

سوپرمارکت هلوکیتی «یاتا» در هنگ کنگ

سوپرمارکت هلوکیتی

در فروشگاه‌های زنجیره‌ای «یاتا» در هنگ‌کنگ، طرفداران هلوکیتی می‌توانند سری به سوپرمارکت این کاراکتر معروف بزنند. در این سوپرمارکت می‌توانید از سبدهای هلوکیتی برای خرید انواع و اقسام جنس‌هایی که همگی بسته‌بندی و تم هلوکیتی دارند استفاده کنید. سوشی، سالاد، سیب، و پاستاهایی با شکل هلوکیتی و حتی سس سویا از جمله اجناسی هستند که می‌توانید خریداری کرده و ساک‌های خریدی که آن‌ها هم تصویر همین کاراکتر محبوب را دارند با خود ببرید.