جزیره آیتوتاکی اقیانوس آرام
امتیاز ما

درختان نخل بلند، دریای آبی و درخشان، ساحل شنی و روزهای گرم آفتابی چیزهایی هستند که اقیانوس آرام جنوبی و جزایر آن را به ذهن ما می‌آورند. بی‌شک تعداد زیادی از زیباترین و شگرف‌ترین جزایر دنیا در این قسمت از اقیانوس آرام آرمیده‌اند و سالیانه گردشگران زیادی در این جزایر به ورزش، تفریح و خوشگذرانی می‌پردازند.

هر یک از این جزایر ویژگی‌های خاص و تکرار نشدنی دارند که برای علاقمندان به طبیعت، ورزش‌های آبی، فرهنگ، هنر و معنویت بسیار جالب هستند. در این مقاله تعدادی از جزایر منحصربفرد این منطقه را معرفی می‌کنیم تا اگر در آینده قصد سفر به این ناحیه را داشتید بهترین برنامه‌ریزی را انجام دهید. در ادامه با مجله دور و نزدیک همراه باشید.

[برای خرید بلیط هواپیما و هتل به صفحه اصلی دور و نزدیک مراجعه کنید.]

جزایر «پالائو»

مهم‌ترین تفریحی که گردشگران را به این نقطه از اقیانوس آرام می‌آورد شنا و شیرجه است. مجموعه این جزایر از ارتفاع ۵۰۰ متری از زمین منظره‌ای بسیار زیبا دارند اما کافی است که در میان آب‌های شفاف و فیروزه‌ای آن‌ها شیرجه بزنید، دنیایی مسحور کننده از ماهیان و حیات دریایی را پیش چشمان خود مشاهده می‌کنید. بدون اغراق این حجم از جانوران دریایی را در هیچ کجای دیگر از اقیانوس آرام جنوبی مشاهده نخواهید کرد.

بیش از سه چهارم مساحت این جزایر را جنگل‌های بومی و مانگروها در برگرفته‌اند. بازدید از مانگروها در جذر و مد دریا لطف خاصی دارد.

جزیره «اسپیریتوسانتو»

این جزیره را می‌توان یکی از زیباترین نقاط اقیانوس آرام جنوبی دانست. علاوه بر تمام تفریحات آبی و ساحلی در این جزیره ورزش‌ها و تفریحات جنگلی را نیز می‌توان انجام داد. یکی از مکان‌های منحصربفرد در این جزیره غار «میلنیوم» است که پوشیده از درختان انبوه و نی‌های بامبو است. همچنین می‌توانید چاله‌های کوچکی که از آب شفاف و تمیز اقیانوس پر شده‌اند را به عنوان مکانی برای شنای اختصاصی استفاده کنید. این چاله‌ها در هیچ نقطه‌ای از اقیانوس آرام جنوبی با این زیبایی دیده نمی‌شوند.

برای این‌که گوشه‌ای از رمز و رازهای اقیانوس پهناور آرام را درک کنید سفر به یکی از جزایر این منطقه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.