مقاصد ارزان گردشگری
امتیاز ما

مسافرت می‌تواند یک تفریح گران باشد بنابراین همه در تلاش پیدا کردن یک سفر ازران هستند تا پول کمتری برای تمام هزینه‌های پرواز، هتل، غذا و سوغاتی خرج کنند. به این منظور، ما این لیست شگفت‌انگیز را برای شما آماده کرده‌ایم تا با کمترین هزینه از بهترین مکان‌های دنیا دیدن کنید. با مجله دور و نزدیک همراه باشید تا در ادامه مقاصد ارزان گردشگری دنیا را معرفی کنیم.

[برای خرید بلیط هواپیما و هتل به صفحه اصلی دور و نزدیک مراجعه کنید.]

 

«پرو» (Peru)

پرو

اگر از مکان‌های شناخته شده دوری کنید، مطمئنا پول بسیاری در جیبتان می‌ماند. غذا در فروشگاه های محلی بسیار ارزان است و سیستم اتوبوس خوبی در این کشور وجود دارد که استفاده از آن هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت.

«گرجستان» (Georgia)

کشور گرجستان بعضی از لذیذترین غذاهای دنیا را دارد. مردمش بسیار مهمان‌نواز هستند و شما در این کشور اصلا احساس معذب بودن نخواهید کرد. این نکته که گرجستان خیلی مورد توجه توریست‌ها قرار نمی‌گیرد، باعث شده است که برای توریست‌هایی که به این کشور می‌روند همه چیز با قیمت بسیار خوبی ارائه شود. پس تا قبل از اینکه توجه همه به این کشور زیبا جلب شود به گرجستان بروید. خرید ارزان بلیط تهران تفلیس | بلیط تفلیس تهران

«یونان» (Greece)

یونان

با مشکلات مالی که یونان در این چند سال اخیر با آن‌ها دست و پنجه نرم کرده، این کشور قطعا به دلار‌های شما علاقه‌مند خواهد بود. در همین لحظه هتل‌ها، غذا و حمل و نقل داخلی بسیار ارزان هستند، و شما با سفر به این کشور به سراپا کردن دوباره‌ی یونان نیز کمک خواهید کرد.

«بلغارستان» (Bulgaria)

با سفر به بلغارستان یک برد صد در صد می‌کنید، صرف یک وعده غذای خوشمزه در این کشور بسیار کم هزینه‌تر از فرانسه یا ایتالیا است. مناظر متنوع از کوه‌های گوناگون تا سواحل تضمین می‌کنند که شما لحظات خوبی را در این کشور خواهید گذراند.

«هندوستان» (India)

هند | هندوستان

هند یکی از اولین مقاصد کم هزینه دنیا است. با وجود وسعت زیاد هندوستان، غذای خوشمزه و ارزان و تفریحات گوناگون مطمئن باشید که هندوستان شما را ناامید نخواهد کرد.