چطور پروازهای طولانی را تحمل کنیم؟
امتیاز ما

در ادامه‌ی مطلب چطور پروازهای طولانی مدت را تحمل کنیم؟ می‌خوانیم:

۵- وسایلی که به راحتی‌تان کمک می‌کند بردارید

چطور پرواز های طولانی را تحمل کنیم؟

اگر می‌خواهید که داخل هواپیما بخوابید، حتما چشم‌بند خواب، بالش و گوش‌گیر داشته باشید. جمع کردن این موارد زحمت زیادی ندارد و راحتی بیشتری برایتان فراهم می‌کند. موبایل یا تبلت‌تان را حتما شارژ کنید؛ موسیقی، فیلم، کتاب الکترونیکی، بازی و هرآنچه که در هواپیما به آن نیاز خواهید داشت را پیش از پرواز دانلود کنید. بلیط هواپیما

۶- خودتان را سرگرم کنید

هرچقدر هم که پرواز برایتان جذابیت داشته باشد، بعد از یکی دو ساعت یکنواخت و خسته کننده می‌شود. راه‌های متنوعی برای سرگرم کردن خود پیدا کنید. البته در داخل هواپیما امکاناتی برای این قضیه در نظر گرفته شده. موسیقی، فیلم، برنامه‌های تلویزیونی یا روزنامه و مجله. البته شاید خیلی آن‌ها را دوست نداشته باشید؛ پس از قبل از پرواز به فکر سرگرم کردن خودتان باشید.

۷- خوردن و نوشیدن به موقع را از یاد نبرید

سرو غذا در پروازهای طولانی‌مدت عادی است. غذا را در همان ساعتی که مهماندار به شما داد میل کنید. بطری آب یا هر نوشیدنی که به همراه دارید را بهداشتی و تمیز نگهداری و استفاده کنید. می‌توانید از مهماندار بخواهید که آن را برایتان پر کند. چای یا قهوه بنوشید.

۸- با خدمه هواپیما دوست شوید

خدمه‌ی هواپیما شغل سختی دارند. سر و کار داشتن با صدها مسافر در که طول چندین ساعت سفر در حال شکایت کردن هستند، کار طاقت‌فرسایی است. پس یک گپ و گفت کوتاه زمانی که منتظر رفتن به دستشویی هستید، هم به شما کمک می‌کند و هم کمی از خستگی آن‌ها می‌کاهد. در ضمن کلمات «لطفا» و «ممنون» را با هر درخواستتان به‌کار ببرید. علاوه بر اینکه نشانه‌ی شخصیت شماست، ممکن است شما را با یک هدیه یا غافلگیری خوشایند در طول سفر روبرو کند.

۹- بدنتان را حرکت دهید

پرواز یک اتفاق طبیعی برای بدن انسان نیست. پرواز سیستم گردش خون شما را کند می‌کند. پس بدنتان نیاز به حرکت دارد. به جای راه رفتن سخت در میان صندلی‌ها و ایجاد مزاحمت برای دیگر مسافران، می‌توانید چند تمرین ساده انجام دهید.

۱۰- سرحال از هواپیما پیاده شوید

زمانی که به ساعات آخر پرواز نزدیک می‌شوید، به دستشویی هواپیما بروید و دستی به سر و روی خود بکشید؛ دندان‌هایتان را مسواک بزنید، صورتتان را بشویید، موهایتان را شانه کنید و اگر توانستید تی‌شرت یا پیراهنتان را هم عوض کنید. نیمی از خستگی‌تان در می‌رود.